Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brian_GT

    őstag

    válasz _stick_ #844 üzenetére

    Saturációval tudod finomhangolni még a kormányreakciót...ugye van a deadzone ami gyakorlatilag meg sem mozdul a kocsi kereke amíg deadzone-ban van a kormány...de ezt nem lehet sokat rakni, kormányra nem is szoktak holtjátékot állítani, azt hagyják 0-án és a szaturációval játszanak inkább.
    Ez azt befolyásolja, hogy x kormánymozdulatra y értékben induljon meg a kocsi kereke...szóval ha te úgy érzed a te kezed túl nehéz ergó nagyokat rántasz a kormányon akkor rakjál kisebb szaturációt és akkor nem fordul egyből 90fokot neked a kocsi....viszont ha meg azt érzed tekered mint a hülye és neked ez már sok, akkor rakjál rá és akkor kisebb kormánymozdulatokra is már reagál a kocsi kereke...ergó fordul.

    [ Szerkesztve ]

    - Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -

  • Brian_GT

    őstag

    válasz _stick_ #848 üzenetére

    basszus melyik játék az ahol van deadzone;saturation; sensitivity és deadzone egyben? :)

    gyakorlatban változó melyikek vannak egy játékban és úgy könnyebben össze lehet rakni a jó érzékenységet...

    amúgy hát félig-meddig....linearitás, mint más játékokban hívják kicsit igaz autós játékban is.... ha egy játék nem lineáris akkor random történhetnek benne dolgok, nincs előre megírva... ez egy autós játéknál kb olyan, hogy ha lineáris akkor egyenes vonalú a cselekmény ergó nincs befolyásoló tényező a kocsi mozgásában...ha non-lineáris akkor meg befolyásolhatják dolgok.... ezt nehéz így elmondani, mert ezek ritkán vannak 1 adott játékon belül... legjobb lineáris példa a Mafia 1...ahol ha lineáris volt a kocsi irányítása nem csúszott meg stb...kikapcsoltad akkor kipörgöt farolt stb...

    - Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -

Új hozzászólás Aktív témák