Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    addikt

    Sziasztok, most bukkantam csak rá a játék topikjára, olvasgatom az elejétől (van mit visszaolvasni), de leírnám adventure lvl 20-ig mit gondolok a játékról:

    PC-n játszok, 4K@60fps-ben max grafikán egy 49" panelen. Ahogyan már gondolom mindenki leírhatta itt, a grafika eszméletlen szép, egy hegytetőn állva a naplemete vagy napfelkelte áh te jó isten, meg úgy az egész egy feltúrbózott Zelda kb. ugyan azzal a mesés látvánnyal, csak sokkal jobban kitolva a határokat. Szóval az nálam maxos, ennél szebb nem kell, maximális pontot érdemes bármilyen skálán.

    A játékmenettel viszont már vannak problémáim: elsőre visz a story meg a sok tennivaló, minden új még, mindenre rácsodálkozol így nem tűnnek fel a hiányosságok sem. Kicsit a magam hibájából is hard stuckoltam lvl 17-lvl20ig, mivel nem tudtam hová menni a mapon, mindent felfeldeztem és elfogytak a küldik. Csak a napi questekkel tudtam fejlődni meg a kezdőhelyen kolbászolással, de nagyon lassú volt így. Egy YT videóból derült ki tegnap, hogy Wolvendom alatti részen még folytatódik a map oda elvileg tovább tudok menni dél fele. Próbáltam arra menni előzőleg már, de visszalökött egy láthatatlan fal, de most kiderült, hogy kicsit "arrébb" kell próbálkoznom elvileg. Na ez pl. nem tetszett, hogy bizonyos területekről egyszerűen ki vagyok szorítva, miért nem mehetek arra? Oké legyenek overleveled ellenfelek, de nekem kelljen észrevennem, hogy hoppá túl nagy a terület szintje, ne egy fal lökjön vissza mindenhonnan.... mondom ez az én hibám is valamennyire, hogy nem vettem észre azt a hágót vagy valamit amin keresztül délre tudok menni, de nem is jelezte nekem a játék semmilyen módon, hogy na nekem pont ott kell mennem...

    Viszont ezáltal, hogy lvl 17-20-között nem volt story, megtapasztaltam a sodrásmentes pure gameplay élményét, amikor semmi sem tereli el a figyelmedet magáról a mechanikáról. Ekkor tűnt fel, hogy hát nemtudom, a harc valahogy nem egy nagy szám mondjuk így... alapvetően borzalmasan sekélyes és hamar unalombafulladó lenne, ha csak egy karakter lenne, ezen segít az, hogy folyamatosan váltogathatod a karaktereket és kombózhatsz a spellekkel, de enélkül a harc alapjai nagyon gyengék. Gyakorlatialg rá is vagy kényszerítve, hogy váltogass, hiába szeretnél te mindjuk a tüzes íjász csajjal menni mint main karakter, nem teheted meg, mert önmagában a nyílvesszőkkel semmi sebzése nincs, csak ha bekombózod más elementállal. Kicsit jobb lenne ha a karakterek önmagukban is életképesek lennének. És igen fejleszte van lvl20-ra a karakter is és a fegyver is, talent is elosztva amennyire eddig lehetett, artifactok is szépen beállítgatva, de semmi sebzése. A fő karakteremnek van sebzése a karddal, de akkor kérdés a nyílvesszőkkel miért nem lehet ilyen sebzést elérni? Gondolom túl OP lenne, de ez meg mesterséges gát így.

    Egy másik aspektusa a játéknak, ami szintén nem tetszik, hogy tök jó ingyenes, de az egész fejlődés mechanika, menürendszer nagyon megsínylette ezt. Látható, hogy minden erre épül, a többszintes fejlődési rendszer a legjobb példája. Nekem kicsit sok az, hogy echantolsz egy fegyvert egy bizonyos szintig, aztán ascendelsz, hogy utána tovább enchantolhass, majd ascendelhess. Karaktereknél szintén, mi ez, hogy fejleszted a karit, de közben full külön fejleszted a talenteket, de full külön mlég 20 szintenként azt is ascendeled, megint tök más nyersanyagokból. Szükségeses ezek a mesterséges falak a free to play miatt persze, hogy minél rétegezettebb legyen az egész és ezáltal minél többet lehessen költeni nyersanyagokra, de nekem elég lett volna egy "na léptem egy szintet kapok egy talentet és kapok 3 skill pontot, amit eloszthatok 3 skillfán" recept, ascendelés meg többrétegű fejlődésrendszer, mesterséges falak nélkül.

    Ezzel együtt egyébként nem tartom rossz játéknak és majd Wolvendom alatti részre át is fogok menni, hogy folytassam a storyt végre, de azért ha nem lenne ingyenes, szerintem már rég beleszürkült volna a mezőnybe. Megpróbálom megszeretni, mert egyébként jó lenne, szeretem alapvetően az ilyen nyilt világű gyűjtögetős mókát, főleg ebben a japán stílusban, nagyon chillout az egész. Próbálok majd máshogyan hozzáállni hátha, mert tényleg jó lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák