Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PhysX SDK 3.0 már automatikusan többszálú környezet és az SSE-t is támogatni fogja. Most ez prioritás az NV-nél, amióta kiderült, hogy mesterségesen korlátozzák a CPU-s feldolgozást. Persze ez a jelenlegi játékokra semmi hatással nem lesz.
A PhysX az a Mafia 2-ben annyi lesz, hogy ha mondjuk szétlövöd az asztalt, akkor annak a darabjai CPU-nál nem maradnak meg a padlón, míg GPU Physx mellett igen. A Medium APEX szinten az objektumok száma korlátozott lesz, míg magas APEX-nél, annyi lesz amennyit csak tud kezelni a rendszer. Ettől kell majd dedikált GeForce a számításra, mert ha szarrálövöd a pályát, akkor több százezer objektum ottmaradhat a padlón, és azokat folyamatosan számolni kell, na meg a renderelésben is gáz lesz, mert nyilván ezeket is ki kell rajzolni, ráadásul nem is lehet alkalmazni Instancingot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- További aktív témák...