-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jubilleum
senior tag
Hello!
Vettem egy billentyűzet egér párost az Iponnnál,
de nem töltött rendesen az egér, ezért vissza vittem.
Mivel a töltési hibát véletlenszerűen generálja ezért felvettem videóra.
Ők a videót nem fogatták el és kérték hogy reprodukáljam élőben is.
Ez nekem nagy nehezen sikerült.
Garanciálisan átvették, papírt is kaptam róla.
A kérdésem az lenne ohgy menyit ülhetnek a dolgon?
És mikor kezdjek érdeklődni utánaérdeklődni.
Illetve akinek van valami tapasztalata e téren mire készüljek fel a legközelebbi találkozás során?ahogy olvasgattam nem sok jót találtam az Ipon garanciáztatással kapcsolatban...
[ Szerkesztve ]
-
jubilleum
senior tag
Hello
arra lennék kiváncsi hogy az a jogszabály kiterjed a szemüvegekre is amelyik kimondja hogy 3napig él pénz visszafizetési garancia?
vettem egy szemüveget, és 4nap igen csúnyán lekopott róla a festék, és mivel itt volt a karácsony elvileg még nem futottam ki a 3 munka napból, 22.kén vettem. -
jubilleum
senior tag
hello!
Vettem 2002-ben egy Egy kompakt fényképezőgépet(powershot A80-ast)
Ez 4év után tönkrement, bevittem szervizbe, ott mondták hogy már nem gyártanak hozzá CCD-t.
mostanában olvastam hogy ez egy tipus hiba és a gépeket térítésmentesen javítják vagy cserélik
[link] (oldal közepe)
na mármost ha gépemet vissza viszem, akkor nagy vaalószinüségel nem tudják javítani, így cserélni fogják.
A kérdésem pedig: ilyen esetben vételi árban megegyező gépet kaphatok, vagy tudás terén azonos gépet.
A számlát nem találtam meg, illetve a garancia levelet nem töltötték ki, ez okozhat kellemetlenséget? -
jubilleum
senior tag
Hello!
Vettem egy cipőt, aminek mostanra a sarka annyira elkopott, hogy azon a részen elvált a talpa.
Még a jótállási időn belül visszavittem.
Ezt a cipőt azt mondták, hogy beküldik bevizsgálásra, aminek az eredményét 15 munkanapon belül kapom meg.
A kérdésem az lenne, hogy mire számíthatok? Illetve ha nekem nem megfelelő döntés születik akkor én az ellen fellebbezhetek?
Köszönöm. -
jubilleum
senior tag
Hello!
Vissza vittem az egeremet (Logi VX nano), ahol vettem mert elromlott, és mivel már nem gyártják ezért cserébe 555b ajánlottak, ami szerintem egy sokkal alacsonyabb kategória.
Kérdésem az lenne hogy garanciális cserénél a vétel áron vagy a jelenlegi árán cserélik a terméket?
Illetve én ezt a cserét nem szeretném elfogadni, de akkor milyen más lehetőségeim vannak? -
jubilleum
senior tag
Hello!
Volt nekem egy sennheiser füllhagatóm, ami elszakadt, visszavittem a webshopba, mert még garancia időn bellül voltam, és ott azt mondták, hogy csak feltételesen veszik át mert kivül is meg volt sérülve. Kérdésem az lenne, hogy ez a feltételes átvétel pontosan mit jelent, illetve én mivel/hogyan tudom bizonygatni az igazamat?
Köszönöm!
-
jubilleum
senior tag
Vettem egy pulcsit még szeptemberben a springfieldben. Ez mostanra olyannyira kinyúlt, hogy hordhatatlan, pedig én benne lévő leírásnak megfelelően mostam. Kérdésem az lenne, hogy milyen lehetőségeim vannak?
Köszi! -
jubilleum
senior tag
Üdv!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Családi pótlékot szeretném meghosszabbítani, mert letelt az egy év. Ez úgy működik hogy a MÁK küld egy végzést az NRSZH-nak, hogy tűzzenek ki egy időpontot a felülvizsgálatomra 15 napon belül. Na már most 15 nap letelt, és nem történt semmi. A MÁK-ot hívtam ők azt mondták, azt mondták hogy most várnak a NRSZH válaszára. Az NRSZH pedig...igazából nem is mondott semmit, csak azt hogy nincs időpont. Ilyenkor mi lenne a teendőm?
Előre is köszönöm a segítséget. -
jubilleum
senior tag
A történet röviden:
Vettem egy füllhalgatót az mp4nation-ről. Ez a 3-4 havonta tönkrement, de szó nélkül küldtek egy újat. Most viszont az írták hogy lejárt az egy év garancia. Én eddig úgy tudtam hogy csereterméknél a garancia újra indul. Rosszul tudnám? Ha külföldi webshopból rendelek akkor rám melyik fogyvéd szabályok vonatkoznak?
köszi -
jubilleum
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. A hátizsákom elszakadt, és mivel 3 év garancia van rá vissza vittem. Át is vették viszont azóta már eltelt 6 hét, mindig mikor rá kérdezek akkor a beszállítóra mutatnak aki nem intézkedik. Ilyenkor mit tudok csinálni, milyen lehetőségem van?
Köszönöm,
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen