-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Ha nem azt küldték, amit rendeltél, akkor neked nulla forint bukóval kellene kijönni az ügyletből.
Hogy ezt milyen nehéz/könnyű lesz megvalósítani, az már más kérdés.
Egyértelmű, hogy a végén nem lesz G1N billentyűzeted sem, nemhogy G1NL és rá fog menni még pár óra az életedből, ha csak azt az időt számolom, amíg aktívan foglalkoznod kell vele.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz KG19920818 #13258 üzenetére
Ilyenkor azt lehet csinálni, hogy kidobod az alaplapod és hálát adsz a boltnak, hogy cserélik a lapod által elégetett procikat.
-
jerry311
nagyúr
Ilyen esetekben általában nem érvényesíthető a 14 napos elállási jog, ami ugye távollévők közt történt szerződéskötésre alkalmazható. Az ilyen esetek 99%-ában ugyanúgy történik a vásárlás mintha simán a boltban vetted volna. Tehát gyakorlatilag minden lehetőséged megvan rá, hogy áttanulmányozd a vásárolni kívánt terméket ott helyben.
Persze van bolt ahol ettől függetlenül megkapod a 14 napot. -
jerry311
nagyúr
Ha csak megrendelés internetes és a tényleges vásárlás a boltban történik, akkor az összes papíron az lesz, hogy az te ott személyesen megvásároltad. Lehet menni bárhova, senki sem fogja megítélni a 14 napot. Hiszen a szerződés a vásárlással jött létre, nem a megrendeléssel, ezt le is írják kb. mindenhol, és ha nem mész a cuccért, akkor nem küldik rád a behajtót, hiszen nem történt fizetés nélküli vásárlás.
Ha ki is van fizetve az egész és a "szállítási mód" személyes átvétel, akkor megvan a szerződés távollévők közt és megkapod a 14 napot is.
-
jerry311
nagyúr
válasz Dexter-2000 #13282 üzenetére
Válasszuk ketté:
1, Az LCD osztályától függően garanciálisan cserélhető a monitor, ha X arányú (sub)pixel hibás. Az általános és kötelező érvényű garancián felül a gyártó adhat kedvezőbbet.
ISO (a számokat pixel / millió pixel arányban kell érteni)
Az LCD sajnos ilyen buli, Class 0-t általában csak orvosi felhasználásban találsz, nyilván az ára is olyan. Class 1-2 pedig megenged néhány hibás pixelt, tehát hiába nem 100%-os a panel, attól még az jónak tekintett. Kb. mint amikor az ötöst, már megkaphatja a diák 95%-tól, nem kell mindent tudnia.2, megrendelted, kihozta a futár, nem tetszik, visszaküldöd 14 napon belül. Ez egy kiskapu a pixelgaranciára is, ami ennél ugye nyilván kedvezőtlenebb. Vagy olyan boltból kell rendelni, ahol a törvényi kötelezőn felül teljesítenek. A bolt neve lényegtelen (nem az ipon, náluk még nem vásároltam), velem teljesen korrektek voltak, a 3. monitort tartottam meg, mert azon nem volt subpixel hiba sem, de a bolt adott 3 naptári nap subpixelre vonatkozó azonnali cseregaranciát.
Attix82
Egyszer berendeltünk a Dell HU-tól mindent kb. A weblap nem számolta át az EUR árakat HUF-ra, de HUF-ot írt mögé. 9000 EUR-ra 2.7M HUF helyett 9000 HUF-ot írt. Ott is csak automata visszaigazolás jött. Nyilván bebuktuk, de egy próbát megért.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Dexter-2000 #13282 üzenetére
Amit az előzőből kifelejtettem vagy legalábbis kifejezetten nem írtam le, de remélem érthető belőle:
Az LCD panel osztálya és a látható pixelhibák száma alapján vagy eléred a garanciális küszöböt vagy nem.
Ha nem, akkor nem kötelezhető cserére sem a kisker, sem a nagyker, sem a gyártó.
A 14 napos elállási idő megillet, tehát simán visszaküldheted, de ezzel bukod a szállítási költségeket. -
jerry311
nagyúr
válasz Dexter-2000 #13287 üzenetére
Fénykép van? Jó lenne látni miről beszélünk, nemcsak elképzelni.
-
jerry311
nagyúr
válasz Dexter-2000 #13296 üzenetére
Ha az LCD panelen valahol elszíneződés van (ami nem pixelhiba), akkor mint írtam az vagy gyártási hiba vagy csomagoláskor/szállításkor/tároláskor keletkezhetett. Ha gyári hiba, az a gyártó felelőssége ha a szállításkor keletkezett az megint nem a te felelősséged. Persze, hogy kié az sosem fog kiderülni, mert a gyári becsomagolás után valószínűleg te voltál az első, aki kibontotta.
Persze azért felmerül a kérdés, hogy
- milyen hiba az, amit a szerviz nem lát meg?
- milyen szervizes az, aki nem lát meg pixelhibát, elszíneződést?Régen jellemző volt elöregedő panelekre is, de ez ugye egy új monitor.
-
jerry311
nagyúr
-
jerry311
nagyúr
válasz Lovi24 #13319 üzenetére
Panaszkonyv
Fogyedelem
Bekelteto testulet
Polgari perKb. ebben a sorrendben.
Jo lett volna leadaskor reszletesen irasban rogziteni es fenyekeppel dokumentalni hogyan serult a matrica. Egy serult matrica nem feltetlenul jelenti, hogy az el volt tavolitva, illetve a tap meg lett bontva, mert van egy csomo olyan matrica, amit (majdnem) lehetetlen serules nelkul eltavolitani. -
-
jerry311
nagyúr
válasz Lovi24 #13325 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy a konstruktív hozzáállás meg kell, hogy legyen mindkét oldalról. Ha ez október óta hiányzik a bolt részéről, akkor a "fenyegetőzés" és kemény kiállás ezen vagy javít vagy ront. Ha utóbbi, akkor többet nem vásárolnák náluk, persze azért a 30k HUF-ért megküzdenék velük. Én simán ráköltenék még pár tízezret akár a polgári peres részre is. Ha nyerek, akkor téríttetném velük a perköltségeket is. Legyen nekik is kellemetlen!
Másik oldalról meg: Nyilván nem várható el, hogy minden szart cseréljenek, akkor is ha a vevő égette el, de azért ne kelljen már hónapokat várni egy (jó eséllyel) garanciális cserére.
-
jerry311
nagyúr
válasz Teki1986 #13329 üzenetére
Garancia Plusz szolgáltatásaink az alábbi termékekre köthetőek a vásárlással egy időben: TV, szórakoztató elektronikai készülékek, fényképezőgépek, kamerák, telefonok, számítástechnikai eszközök, háztartási nagygépek.
Ez egy plusz szolgáltatás, aminek a feltételeit a Media Markt határozza meg. Ha ők azt mondják csak vásárlással egy időben hajlandók ezt a szolgáltatást nyújtani, akkor ez van. Nem törvényi kötelezettséget teljesítenek, hanem plusz pénzért plusz szolgáltatást nyújtanak.
-
jerry311
nagyúr
válasz Teki1986 #13333 üzenetére
Ha két év után elromlik akkor inkább veszek újat.
Úgy vagyok vele mint nagyanyám, akinek nincs sok szerencséje a mosógépszerelőkkel. Ha elromlik, akkor inkább vesz egy újat 60k HUF-ért, minthogy kihívja a szerelőt, amelyik lehúzza 20k-val és utána vehet új mosógépet... -
jerry311
nagyúr
válasz Superhun #13364 üzenetére
Vagy csak simán egy fizetési meghagyás.
Ha valaki nem fizet határidőre, akkor nem feltétlen kell nagyon kedvesen tovább kérlelni, hogy ugyan adja már vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Lehet, de inkább az eladó ideje és pénze menjen rá ne az enyém. Inkább fizetek 9500-at kb. biztos megtérüléssel, minthogy eltelefonálgatok, esetleg utazgatok 5000-et, amit aztán soha nem kapok vissza.
Ha betartottam a kötelezettségeim, a másik fél pedig nem, akkor ideje élni a jogaimmal is. -
jerry311
nagyúr
Jellemzoen a termek eletciklusat jelenti,...
Jellemzően...
Ezért kérdeztem rá, hogy az adott gyártónál mit jelent. Le szokták írni, hogy mit is értenek ők élettartam garancia alatt, mert ugye ez már a törvényi kötelezőn felüli szolgáltatás, tehát kb. az van benne amit akarnak. -
jerry311
nagyúr
válasz somnia #13397 üzenetére
Két sorral lejjebb:
How Long Coverage LastsThis warranty lasts for the lifetime of the RIDGID tool excluding electrical and electronic components, which are covered for a period of one year from date of sale. Warranty coverage ends when the product becomes unusable for reasons other than defects in workmanship or material.
Tehát elektromos részekre csak 1 év gari van, a többire meg örök gari ha az anyag vagy gyártási hiba.
How to Obtain Service
To obtain the benefit of this warranty, deliver the complete product via prepaid transportation to Ridge Tool Company, Elyria, Ohio, or any authorized RIDGID Independent Service Center. Pipe wrenches and other hand tools should be returned to the place of purchase.
Tehát saját költségeden kell beküldeni USA-ba vagy bármelyik szerződött szervizükbe.
Csőkulcsokat viszont oda ahol vásároltad.De ugye ez mind az USA törvényeknek megfelelő eljárás és területileg is USA-ra vonatkozik.
Szerintem vedd fel velük a kapcsolat:
https://www.ridgid.eu/gb/en/contact-us -
jerry311
nagyúr
Legközelebb középen fogva nyisd.
Hogy egy kiváló APEH-os / NAV-os fordulattal éljek: nem életszerű, hogy egy kijelző eltörik külső behatás nélkül. Előfordulhat. Látott már ilyet a világ. Csak hát ugye 100k kijelzőből egynek van ilyen hibája, talán. Viszont a másik 99 999-ból 10 000-et eltörnek a vásárlók.
Na most bizonyítsd be, hogy valóban magától tört el. -
jerry311
nagyúr
Persze, elállhatsz az üzlettől 14 napon belül, de a terméket olyan állapotban kell visszajuttatni, ahogy átvetted. Ha nem, akkor a bolt nem köteles visszatéríteni a teljes összeget. Márpedig ebben jelenleg egy törött kijelző van, miközben átvételkor ép volt.
Egyébként meg az lesz amit Attix82 írt. Készül egy vélemény, hogy mitől törhetett el és az eredménytől függően javítják ingyen vagy nem.
Ha szerinted ingyen javítaniuk kell akkor te is készíttethetsz szakértő véleményt. Aztán lehet menni fogyvédelemhez, békéltető testülethez, meg bíróságra.Egyébként egy LCD törés nem feltétlenül jár külsérelmi nyommal. Simán engedhet annyit a váz és külső borítás, hogy az LCD előbb elpattan.
Egyébként meg,ha én hibáztam volna vissza sem viszem nekik,hanem megoldom másként,persze ők nem tudhatják ezt a tényt. Elég elszomorító,hogy fel sem merül senkiben az ellenkező lehetőség,hogy nem a hülye vásárló a hibás,hanem más.
Lehet, de lehet hogy nem. Ők nem abból minimális számú LCD panelből indulnak ki ami selejtes és eltörik, hanem hogy általában a vásárlók törik össze a gépeiket.
Van még mit csiszolni itt-ott a hozzáálláson,hacsak nem azért, mert elég komoly pénzeket elkérnek ezekért a műszaki csodákért.
Sehol a világon nem fognak egy törött kijelzőt (vagy bármilyen más terméket) mosolyogva kicserélni azonnal*. Lehet, hogy mosolyogva átveszik és beküldik a szervizbe, de a szerviz véleménye alapján úgyis közlik majd, hogy ez nem tűnik garanciális hibának.
* Leszámítva pár profi ipari terméket, ahol a garancia része, hogy ha törik, akkor is cserélik. De ott meg tudják, hogy gyakorlatilag lehetetlen megölni az eszközt. -
jerry311
nagyúr
válasz norbert1998 #13458 üzenetére
Legfeljebb a zafírüveg igazán karcálló, az összes GG meghúzható kvarccal.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen