-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz rumkola #6665 üzenetére
Senkinek nem tartanak pisztolyt a fejéhez, hogy kiskert üzemeltessen... Ha nem tudsz megfelelni a működésedre érvényes szabályoknak (és mindegy, hogy az a munkavállalók foglalkoztatási körülményeire vagy a jótállás, szavatosságra vonatkozik), akkor nem kell csinálni, ennyire egyszerű...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sasa311
veterán
válasz rumkola #6665 üzenetére
Kevés? Emelj árat.
Nem megy a bolt? Zárj be.Majd ha nem lesz négyzetkilóméterenként 2-3 PC bolt akkor lehet normális árréssel dolgozni....
De a garanciális ügyintézés szempontjából ez nem tök mindegy? TE akkor is visszakapod garanciáztatás után a terméket a polcodra, ha 3 héttel korábban adtál a polcról egy új terméket gariba. És a vevő boldog, mert nem várattad 3 hetet, neked pedig a végeredmény ugyan az, visszakerül a polcodra az áru.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
bullseye
addikt
válasz rumkola #7038 üzenetére
"ha a termék újra eladható állapotban/csomagolásban van" SZVSZ ez nem kötelező
értelemszerűen nem széttörve viszi vissza az ember, mert akkor a károkozást kifizettethetik, de eredeti állapotban és működésképtelenül visszavihető. A csomagolásnál is csak annyi az ajánlott, hogy legyen, és óvja meg a terméket, de pl. az eredeti csomagolás sem írható elő.
asszem...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen