-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsitomi88
őstag
Sziasztok!
Május 13-án vásároltam a Szegedi Bird PC-ben egy ASUS M2NE-SLI alaplapot. Július elején egy memóriamodul cserénél letört a memóriarögzítő, de a alaplap és a memóriák is ettől kifogástalanul működtek. Egy hétre rá az alaplap tönkrement ''úgy magában''. Visszavittem, júl 19-én leadtam ún feltételes garanciába. Azt mondták másfél hónap lesz mire egyáltalán megvizsgálják, hogy kicserélik e. Ekkor elkértem a cégvezető telefonszámát, aki biztosított, hogy következő hétfőn mehetek az új lapért, csak át kell vennie azt tőle a nagykernek.
Mikor letelt a telefonban megadott határidő felhívtam, és mondtam, hogy amennyiben a jogszabályban megadott időn belül(15 nap), nem kapok újat akkor más szervekhez fordulok. Ő azt mondta h a jogszabály 30 napot ír elő.
Elmentem a fogyasztóvédelemhez ahol elmondták, hogy a határidő 15 nap, és ha azon túl nem adnak újat akkor lehetőségem van a békéltető testülethez fordulni. Visszamentem és mondtam, h azt az információt kaptam, hogy 15 nap a határidő. Erre az volt a válasz a titkárnőtől, hogy mutassam meg melyik jogszabály az
A fv-nél azt mondták, hogy független akkreditált szakértővel kell kivizsgáltatniuk a lapot, hogy az én hibám miatt tört e le a memóriarögzítő, ugyanis emiatt vették át az ún feltételes garanciába, ami annyit tesz h akkor cserélik ki ha a nagyker átveszi. A kivizsgálást megtagadták, mondván nem az ő dolguk. Mikor felhívtam rá a figyelmüket, hogy én nem a nagykerrel hanem velük állok szerződésben azt mondták nem érdekli őket...
A helyzet pikantériája az, h a garanciális szerződést amelyet lepecsételtek és aláírtak, _elírták_. A garancia elvesztésének az okainál, az áll a szövegértelmezés szerint, hogy amennyiben nincs rajta törés, repedés, túláram okozta kár akkor a garancia elveszik.
A szerződésben van egy pont miszerint ha a vételár 10%-t azonnal befizetem akkor azonnal kicserélik, ezt is megtagadták.
A panaszkönyvben bejegyeztem ezeket az észrevételeket, a válasz a következő volt tömörítve: ''Alaplapot feltételes garanciába átvettük, az eljárás folyamatban''. Azt az fv-nél közölték, velem, hogy olyan, h felt gar olyat a jogszabályok nem ismernek.
A garanciás átvételi lapon határidőnek aug 18át jelölték meg ők, de még mindig semmi hír. Mikor hívom őket azt mondják a nagykernél van, mikor mondom, h hívja fel akkor azt mondja, hogy a nagykert nem zavarhatja ilyenekkel.
A békéltető testületi tárgyalást 29-ére tűzték ki.
Szerintetek mire számíthatok? Ha a javamra ítélnek de nem cserélik akkor sem akkor bíróság? Ha esetleg 28-án csörögnek, hogy mehetek a lapért akkor semmilyen szankciót nem fognak alkalmazni velük szemben? Megúszhatják ezt büntetlenül a sorozatos jogsértések dacára?
Kösz a válaszokat.90 87.5 87.8 87.5
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Motoros topic
- Politika
- Gumi és felni topik
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Eredeti játékok OFF topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen