-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
Változnak az idők, főleg, hogy most az a típus nem is kapható. Ha nem tudnak adni olyat, akkor hátha lesz az Asusnak még elfekvőbe valahol.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz #97716736 #12749 üzenetére
Vásárlástól számított hányadik napon cserélték anno? És menet közben mennyi idő telt el? Nem lehet hogy kicsúsztál az 1 évből?
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#97716736
törölt tag
válasz Attix82 #12754 üzenetére
Hát inkább a 6950, mint egy GTX750, gyengébb a 750, szóval tuti nem lennék vele elégedett.
750Ti is gyengébb [link]
Mindegy ha AMD-t kapok, egyből adom el.
(#12755) 313313: Legelső cserénél tuti több mint 1 év volt, és most is az van.
De én úgy tudtam hogy 2év + 1év gyártói van az Asus-nál, szóval nem értem.[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz #97716736 #12756 üzenetére
1 év, amit kötelező adni, ott gyorsabb az ügyintézés, utána már a gyártó dönti el a dolgot, mert önként vállalt gari, azért ilyen időigényes.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
313313
addikt
válasz #97716736 #12758 üzenetére
Mivel már a gyártó által vállat plusz garanciába jársz, ő diktál. Hozzá kell kiküldeni, ő teszteli le, és ő cseréli olyanra, amilyenre szeretnéd. Elmúlt 1 éves a kártya, örülj neki, hogy még foglalkoznak vele...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#97716736
törölt tag
válasz 313313 #12759 üzenetére
Jó tudom hogy elmúlt 1 éves, de ha egy termékre rá van írva 3 év garancia, 1év után, miért kéne örülnöm hogy foglalkoznak vele? Ki kell küldeni ahonnan lett véve a termék, és ő küldi a gyártóhoz, mindenhol így megy, mivel meg van róla hivatalos garipapír, így persze hogy foglalkoznak vele.
De már értem, miért nem cserélték ki napokon belül a terméket, szóval csak várnom kell.
Köszi a segítségeket -
FrostNight
újonc
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy ha már volt javítva a termékem gyártó által,(hetekig! hetekig tartott kicserélni benne egy dolgot -.-') ez meg is van javítási elismervényen, és megint bedöglött a cucc, akkor megint szerviz helyett bedobhatom, az eladónál, hogy én kérek inkább egy másik terméket?
Vagy ismételten megy szépen szervizelni, és cserélgetik benne a dolgokat megint?Bosszantó, hogy 2. jára romlik el, és most megint cserélgetik a dolgokat benne aztán vagy jó lesz vagy nem!
Vagy felesleges bármit csinálnom? Vagy a forgalmazót felkeresni?
Vagy esélytelen?Gyári szerviz ismét, aztán ha elromlik, ezt eljátsszam még meg nem unom?
-
Atapi
senior tag
válasz FrostNight #12761 üzenetére
két javítás az simán belefér. 3-4 fölött szokták azt mondani fogyvédnél ( ha jól tudom), hogy azért ez így még sincs rendben. viszont a jogszabály nem rögzíti, hogy hányszor javítható egy termék, csak azt, hogy a javítás időtartamával hosszabbodik a garidő. szóval szigorúan szabály szerint bármennyiszer javítható egy termék.
-
ingalls
senior tag
Sziasztok! A gariban a gyártónak visszaküldött termék (hütöbajos Sapphire 280x) kb mennyi ido múlva jön vissza általában?
Köszi -
Attix82
őstag
válasz FrostNight #12761 üzenetére
Nincs meghatározva a javítások száma. A javítási idővel meghosszabbodik a garanciális idő, vagyis nettóba ígyis úgyis meglesz az adott garanciális idő.
Az, hogy mi kényelmetlen és mi nem, se Te se a Bolt nem döntheti el csakis a bíróság.
-
dühösvásárló
újonc
Üdv, igaz az, hogy az eladót nem érdekli, hogy az ember műszaki cikke tönkre ment, és a gyártó szervizeli hetekig is?
3 hónapon belül másodszorra ment tönkre a laptopom, ami nekem MUNKAESZKÖZ!
És hetekig javították!Úgy kellett kölcsön kérnem mástól egy laptopot amivel tudtam dolgozni, az eladó nem mondta, hogy tudnak adni egy másikat addig!
Ismerős autóját össze törték, és a biztosító fizette egy másik kölcsönzését addig, még javították, mert nekui az autó MUNKAESZKÖZ!Csak úgy megjegyzem van ilyen...
Most fogom vissza vinni ismét ahonnan vettem, és igaz az, hogy az eladónak nem kötelessége adni másikat? Vagy egy használtat erre az esetre?
Gondoltam bedobom, hogy én megint hetekig nem tudok dolgozni!Azt mondta ismerős, hogy nekik semmi közük hozzá, hogy én filmet nézni, dolgozni, vagy wc ülőkének vettem-e meg a laptopot, az én bajom, oldjam meg!
Ismét szerezhetek be valakitől egyet?
Szerintem ez túl megy a tűréshatáron, hogy egy műszaki cikk 3 hónap alatt kétszer elromlik! Ezért már kárpótlást kellene kapnom!
Rengeteg idő, nekem szaladgálni vissza vinni, sorba állni, jegyzőkönyvet diktálni, majd megint vissza menni átvenni...Senkit nem fog érdekelni hogy nekem ez gond?
Mert szerintem most dühösen fogok oda menni és követelni hogy egy használható laptopot adjanak míg szervizelik akár egy hónapig is!
-
#97716736
törölt tag
válasz dühösvásárló #12767 üzenetére
Tetszik a nicked
Lesz aki segít -
Attix82
őstag
válasz dühösvásárló #12767 üzenetére
Nem kötelesek adni másik gépet. Jogtalanul követelnéd.
Az eladónak csak annyi a dolga, hogy ha garanciális ügyed van akkor nem hajthat el, elküldi a megfelelő szerviznek. Továbbiakba több feladata nincs.
Törekedés 15 nap meg azt jelenti, hogy a Bolt a lehető leghamarabb juttassa el a megfelelő helyre.
Összegezve: Be kell vinni és ismét javítás alá megy a laptop. Javítási idővel meghosszabbodik a garanciális időd vagyis nettóba megkapod így vagy úgy a teljes garanciális időt.
Ha valami munkaeszköz , vagy nélkülözhetetlen bármi is , akkor kell még egy alkatrész / gép....egyszer minden tönkremegy.
-
bullseye
addikt
válasz dühösvásárló #12767 üzenetére
"és a biztosító fizette"
A védelem visszavonul.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
lazagyerek
újonc
Hello, adott egy tablet.
Ami néha olyanokat művel le, hogy a hajam égnek áll!
pl. Néha egy helyen ha hozzá érek a képernyőhöz, ott folyamatosan érzékeli, az ujjam, mikor már elvettem, és nem akar onnan leakadni!Ki kapcsolom, vissza kapcsolom nehezen(bár ezt se akarja, mert úgy érzékeli hogy a képernyő másik felén van az ujjam, minek nyomkodnám a kikapcsolás OKÉ feliratot a képernyő közepén...
Akkor ha vissza kapcsolom megint folyamatosan ott érzékeli, hogy nyomom a képernyőt!Akkor néha ott hagyom és fél óra múlva semmi baja!
Na most a lényeg!
Mi van akkor, ha beküldöm a gyártó szervizébe garanciával, és rá néznek, és látják hogy semmi baja?
Gondolom vissza dobják, hogy ne szórakozzak velük, semmi gond a termékükkel!Vagy csatoljak mellé fényképes bizonyítékot, ahol látszik a képernyő, hogy nem nyomom, mégis ott a kurzor?
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #12769 üzenetére
Sokadszor olvasom toled azt, hogy legyen tartalek, ha munkaeszkoz. Amikor megvettem az eszkozt, azzal - a garival - egy igeretet is vettem, hogy a gar.idonyi ideig hasznalhatom. OK, vis major lehet, ha mondjuk 10 ilyen eszkoz kozul az egyiket 1x szervizelik (es ez mar iszonyat szar gyartas utani meghibasodasi ara'ny), -- de most oszinten, mind a 10 garis keszulekhez veszel darabonkent tartalekot, mert hatha elromlik? Vagy annyi penzed kell legyen - kvazi a garancia mint igeret feltetelekent - pluszban, hogy akar egymas utan potold?
-
Redneck
veterán
Üdv!
Vettem anno használtan egy 2014.12.09-ig garanciális MSI 460SE kártyát. Néha csinált kék-halált drivertől függetlenül de most végleg elsötétült. Beraktam a gépbe egy régi kis AMD kártyát úgyhogy most legalább ph!-zni tudok.
Ha beviszem holnap az MSI szervizbe szerintetek hogy fognak hozzá állni? Egyből hozzájuk megyek mert a kommentek alapján az eDigital jó sokáig küldözgetné és várhatnék heteket a megoldásra.
1x volt VGA garancia ügyem az Aquával jó 8 éve de akkor 1 hónaposan döglött meg a cucc.
Azért vagyok kíváncsi mert visszaolvasva a kommenteket valaki írta hogy 1 héttel a garancia vége előtt gémerPistike bemegy hogy új kártyát kérjen szindróma is létezik.Valakinek van tapasztalata az említett szervizzel?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Redneck #12773 üzenetére
Nem tudtam már szerkeszteni, beszéltem az Albacomp MSI szervizzel, azt mondták az edigitalhoz menjek mert ők fogják a garanciaügyintézést folytatni. Vajon hány hónapig kering majd az éterben a kártya? Olvasva az edigital dolgait... Mindegy holnap bemegyek hozzájuk megkérdezem mi a teendő.
Szerintem ez lesz:
Beviszem, beküldik a szervizbe és hetekig áll majd a dolog.A dolog pikantériája hogy használtan vettem Kíváncsi vagyok ebbe belekötnek-e.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Tárgytalan, az egész a táp volt a ludas! Legalább jó a VGA.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Attix82
őstag
válasz axioma #12772 üzenetére
Csak azt veszed meg , hogy az adott garancia ideig biztos tudod használni a terméket, az, hogy mondjuk ez az idő 10%al megnő a javítások miatt, az már más tészta.
Viszont ha cserés a termék, akkor már jól is jártál ....pl most is egy csávónak a garis idő - 1 hónappal gajra ment a lapja, kapott egy zsír újat, ami többet tud, és ezzel 3 év garit is. Simán jól járt.
"10 garis keszulekhez veszel darabonkent tartalekot, mert hatha elromlik? Vagy annyi penzed kell legyen - kvazi a garancia mint igeret feltetelekent - pluszban, hogy akar egymas utan potold?""
Csak akkor kell B terv ha már tönkrement, nem akkor kell venni amikor a vásárlás történik.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #12777 üzenetére
"az, hogy mondjuk ez az idő 10%al megnő a javítások miatt, az már más tészta."
Mi???
Csak csokkenni tud. Mert amit atveteltol a visszaadasi helyig tolt, azzal hosszabbitjak, de neked me'g nem 0 ido volt atadni a halalozas utan, es nem 0 ido visszavetelezni sem. Tehat az 1 ev garibol marad mondjuk 357 nap..."Csak akkor kell B terv ha már tönkrement, nem akkor kell venni amikor a vásárlás történik."
OK, igeny nem akkor lep fel ra, de kelleni kell, mert ki garantalja, hogy tudsz venni ugyanolyat (praktikusan nem ugyanolyat, de ugyanazokat az igenyeidet kielegitot) 1. kvazi azonnal 2. annyiert 3. egyaltalan(!), ha nem egybol veszel kettot? Peldaul az MM2-t amikor meghalalozott (bar az en peldanyom nem volt garis, de siman volt ujonnan arult kevesebb mint fel even belul) ha akartam se tudtam volna utolag vasarlassal potolni, mert egyszeruen slider qwerty android 2.3+ telefon praktikusan mar akkor se volt. (Mar persze hasznalt piacon talan, de addigra mindegyik hasonlo tipushiba fele tartva, plane ha munkahoz, ceges szamlara kell akkor a hasznalt nem annyira megoldas, nem vayg nehezen papirozhato.) -
Josi
aktív tag
válasz dühösvásárló #12767 üzenetére
Az autós példád nagyon rossz erre az esetre. A kettő ég és föld.
Ha munkaeszköz, akkor olyan minőségű és olyan garanciális feltételü eszközt kell venni.
Pl Dell notiknál a NBD garancia.
Igaz az nem az olcsó, kommersz kategória.
Egyébként milyen márkáju laptop romlott el?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #12779 üzenetére
Azt ertem, hogy nem kotelezo adni cseret, es el kell viselni a javitast.
De azt mondom, hogy ezzel visszaelni - nincs ilyen iranyu jogismeretem, igy nem tudom hogy jogtalan vagy etikatlan - legalabb akkora baj. Ha egyszer valami A) javitas utan ujra vissza kell keruljon, es nem merul fel a user szandekossaga es me'g a gondatlansaga sem B) olyan minoseg, hogy az eladott mennyisegbol 2% felett van a javitas (esetleg C) olyan marka, hogy termekeibol 1% feletti a javitas), akkor az mar a kereskedo felelossege, es vagy ne arulja (tovabb) a termeket, vagy epitse bele az araba azt, hogy adott esetben azonnal tud adni olyan eszkozt, ami kiszolgalja a usert (pl. javitas eseten azt is elfogadhatonak gondolom ezugyben, hogy egy korabbi, ily modon "kartalanitott" user idokozben visszaerkezett javitott peldanyat kapja persze megfelelo papirokban, amennyiben csak elso javitason volt). Nyilvan ez a munkaeszkoznek tekintheto, 6 szamjegy nagysagrendbe tartozo ertekeknel.
Az nem vedheto allaspont a kereskedo reszerol, hogy eleg ha o "mindent" megtesz (postaz es passzivan var), semmi felelossege a partnerekert. Nyilvan nem 100%-ban, de reszben benne van. Mert jelenleg inkabb az van, hogy jol el kell ijeszteni az ugyfelet, hogy az ingyengari mennyire lassu, es akkor hatha penzert de azonnalra megoldja valahogy. [Illetve egy esetben elfogadnam a partnerre (gyartora, tipusra) hivatkozast, ha - tajekoztatas ellenere - kulon a vevonek berendelt termekrol van szo.] -
313313
addikt
válasz axioma #12781 üzenetére
Azért ez nem így megy ám.
Ma azt lehet eladni, ami olcsó, szinte gari se kell rá, csak olcsó legyen. Vevőknek meg olyan igényei vannak, hogy néha osztani kellene 2-vel.
Én azt veszem észre, hogy a lehetetlen márkákat keresik/kedvelik, nyilván olcsóság miatt, ha meg elromlik és hónapokat tölt szervizben, akkor így járt.
Taboknál megfigyelhető ez és okos telefonoknál, hogy kilóra veszik az "ipari hulladékokat", ami 1-3 hónapon belül tönkre is megy és mehet a levesbe, de akkor sincs baj, mert veszi az új olcsó db-ot.
Arról nem is beszélve, hogy a websopok szinte tönkretették a kereskedőket, néha 1-2k-n képes az ember spórolni, aztán mikor elromlik és 200+ km-t kell utaztatni a cuccot, hogy garanciáztassa, akkor meg a száját húzza....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
optikus
senior tag
válasz 313313 #12782 üzenetére
fenykepezoknel is alap hogy inkabb megveszi kintrol valos gari nelkul mert ugy olcsobb, lehet hogy csak par eur/usd-al de ugy a xarragas megy az ilyeneken. aztan jon az hogy hogy is lehetne itthon garizni, melyik ceg hogy all hozza, es milyen szemet ha itthon nem vallaljak.
ettol fuggetlenul ha egy termek mar a vasarlas utan tobbszor kell javitani (raadasul hosszu honapokon at), akkor siman lehet elni a csereigennyel/elallassal, mert ugye ez jelentos kenyelmetlenseg, az meg benne van a joxabalyban. mas kerdes ehhez hogy all a kereskedo, de lehet oket osztonozni, nem kell agresszivkodni, az se vezet jora, de nem baj ha az ember a sarkara all es olyat ker aminek van megalapozottsaga.
Buy books not gear.
-
axioma
veterán
válasz 313313 #12782 üzenetére
Nem veletlen irtam ket kitetelt: 1. munkaeszkoz(nek hasznalhato - nalam a tablet pl. me'g ha elo is fordul ilyen felhasznalas, nem az a kategoria, telefonbol is a telefonalas funkcio ami 2e Ft-bol megoldhato es igen, annyit adatnek a javitasi idore; na jo egy belepo okostelot ha a gps is hasznalatban volt) 2. 100e koruli erteket eleri. Laptopnal ez megvan, es ott korrektnek is tartanam az altalam leirt kezelest. 20e-es telefonnal nem hiszem, hogy munkara vette, arra nem egy 320x480-n nezegetne a weboldalakat.
[ Szerkesztve ]
-
Scytha
tag
Egy gyors kérdés: Garanciáztatás esetén, ha nem talál a szervíz hibát, akkor az ugye nem fordulhat elő, hogy bevizsgálási díjat kérnek el? Van valakinek ezzel tapasztalata, vagy van valami törvényi szabályozása ennek?
-
Attix82
őstag
válasz axioma #12781 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy a sok webshop / kereskedő miatt a termékek árától független a nyereség...vagyis ha veszel 15kért valamit, X a haszon. Veszel 150 000 Ftért X a haszon.
Értékfüggetlen az egész. Garanciális ügynél is termék termék, 500fos és a 120e ftosnak is ugyan az az ügymenete.
Amúgy a hiba % kb egyforma mindnél, mindenképpen tartaniuk kell az 1-2%os hibahatárt mert máskülönben a neten úgyis elterjedne, hogy ezt ne vedd meg kategória.
A használat megint más, pl egy tablet 3x lett javítva , mert első esetben ráült az illető, de persze tagadta, berepedt a kijelző alatti touchpad + a töltő bemenő része letört belül. Megjavíttattam.
2. ahol ráült valami nem ok mert a touchpad hajszárepedés keletkezz , mert 10 alkalomból egyszer beragad és többször érzékeli ha hozzáérsz. Az egész kijelző ki lett cserélve.
3. Az aksi nullat mutatott, csak halózatról volt képes működni, és amikor megmozgattam az aksi mozgott benne, vagyis megszakadt az aksi és a panel közti kapcsolat. Javítva lett.
Kérdezem azt ,hogy jogosan van felháborodva az ügyfél? Nem hinnem, már az első esetbe elküldhettem volna fizikai sérüléssel, de ezt persze már el is felejtette, csak az van benne, hogy hányszor kell javítani a tabletet, közbe meg a ráülése miatt keletkezett az egész.
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #12786 üzenetére
Viszont az ugyfelnek nem mindegy, hogy 500Ft vagy 150e Ft ujra kiadasarol van szo, ez pontosan latvanyosan elter abbol a szempontbol, hogy jelentos kenyelmetlenseg-e a termek tavollete...
[Mas kerdes, hogy mit kell erdekelje a vevot, hogy miert annyiert adod, mert mini haszon is jobb mint a semmi - amiben nyilvan benne kene legyen mar a varhatoerteke a gar.ugyintezeseknek -, vagy mert jofej vagy. Egyebkent lehetne ra megoldas, x Ft felett 2% arert olyan szolgaltatas (kvazi biztositas), ami garantalja a beszerzesi idonel nem hosszabb kiesest. De ez itthon azert nem fog mukodni, mert fillerezik mindenki, kint meg ahol meg biztosito is rarepulhetne, nem kell ra a kinti kereskedelmi szokasok miatt...] -
TROG AIR
aktív tag
Garis,párnapos tápnál -zörgő venti miatt cserélnek szerintetek? (pcx..)
430 pozitív , 0 negatív....
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam nem rég egy VGA-t ami több mint valószínű hogy hibás.Még teszt alatt van.2014.11.02-án kaptam kézhez.
Ezt ha én hétfőn bejelentem a boltnak akkor ezt kötelező azonnal cserélniük? Vagy elküldik bevizsgálásra és több hétig elfog tartani a javítás? Persze ha javítható. Mikor lenne kötelező azonnal cserélniük?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
bullseye
addikt
válasz Directors #12790 üzenetére
Ha 3 munkanapon belül visszavitted volna, akkor cserélniük kellett volna, amennyiben megállapítják a hibát, olyankor nem vagy köteles elfogadni a javítást.
De ha a kézhez kapást azt jelenti, hogy webboltból vetted, akkor 14 napon belül elállhatsz, és ha jól emlékszem 14 napon belül a bejelentéstől számítva (de persze csak a visszaküldés után) vissza kell adniuk a pénzt, a kiszállítást is (a legolcsóbbat), de a visszaküldést te fizeted.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Directors
senior tag
válasz bullseye #12791 üzenetére
Igen, a kézhez kapás azt jelenti hogy webboltból vettem.
Hát legszívesebben ezt a VGA-t visszadnám és kérnék helyette egy ugyan ilyen típusú csak más márkájú VGA-t. Azt olcsóbb is lenne egy picivel ahogy néztem.
Erre mennyire vevők a boltok? Kiszokták cserélni másikra?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok Érdeklődnék,hogyha a telefonom szervizbe van érvényes még az,ha 1 hónapig nem tudják megcsinálni,akkor ki kell cserélniük? Mintha régebben igy működött volna.
-
Directors
senior tag
válasz Apollo17hu #12794 üzenetére
Azért gondoltam cserére mert nekem megfelel ez a típusú (R9 270) VGA csak hát más gyártótól szeretném mert ami most van azzal rengeteg probléma van.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
válasz bullseye #12791 üzenetére
A visszaküldést hogyan célszerű megoldani? Magával a boltal ahonnan rendeltem vagy én saját magam postán, ajánlottként?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Indian74
senior tag
Megkapom jövőhetén a TMX-töl a Samsung csereutalvány,hurrá
De egy fontos kérdés,ha aznap amikor kezemben a csereutalvány,és beviszem Telekom-hoz Alle -ba akkor meg is kapom aznap telefont amit választok????
NAGYPAPA
-
hello28
aktív tag
Sziasztok
Tudtok segiteni vasaroltam weben telefont Telekomtol..gyari hiba kijelző 1 nap mulva vissza es csak a 14 napos dologra hivatkoztak,nem akartak cserelni toroltek mindent vagyis meg mindig folyamatban van,reklamalok mar napok ota 3 napos rendelet miatt aztmondjak nincs webes rendeles eseten ilyen !??
Létezhet???
Koszonom elore is
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS