Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz Szajo #50497 üzenetére

    1, Megnézed, hogy erre érvényes-e az otthonbiztosításod
    2, Ha igen, akkor bejelented a biztosítónak (mert simán lehet, hogy két hétig nem akartatok filmet nézni)
    3, Ha van kárbejelentési számod, akkor meg kell kérdezned a biztosítót, hogy te viheted el bevizsgáltatni, vagy ők fogják?
    4, lementesz mindent
    5, ha neked kell szakvélemányeztetned, akkor a biztosítási kötvénnyel, a kárbelejentéssel, a géppel és a HDMI kábellel megkeresed a szervizt
    6, a szakvéleménynek kell tartalmaznia;
    - káreseményben foglalt eszközök azonosítóit
    - káresemény pontos szakszerű leírását (hely, időpont, körülmények)
    - a kár pontos leírását
    - a kárelhárítás körülményeit és lehetőségeit
    - esetlegesen javaslatokat a bizotosítónak a kárenyhítésre
    7, a szakvéleményező szerviztől vagy technikustól kérheted az adathordozók eltávolítását a gépből (HDD, SSD) mert azokat nem vagy köteles leadni a biztosítónak
    8, a géppel és a szakvéleménnyel meg kell keresned a biztosítót és ők rendeznek mindent nagyon korrekten, ha a szakvélemény megfelelően feltárja a káreseményt

    Ennyire egyszerű :R Ha van kérdésed, akkor csörgess meg segítek szívesen.

    [ Szerkesztve ]

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Új hozzászólás Aktív témák