Új hozzászólás Aktív témák
-
csuvicsuva
őstag
Igen, érdekesen mentek. Az elején azt hittem, hogy tönkre fogom verni őket, meg néhány pályaelhagyás után simán volt időm felzárkózni. Egyszer szálltam el nagyon, akkor meg összehoztak egy tömegkarambolt. Feljöttem a harmadik helyre, de az utolsó húsz százalékra teljesen elfogytam (a kocsi is, pedig elvileg a sérülés, kerékkopás ki van kapcsolva, mégis alig tudtam az úton tartani). Majd ki akarom próbálni a nekem jobban fekvő AWD és FWD-vel is.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
CJ4567
veterán
-
Daw93
senior tag
válasz csuvicsuva #17051 üzenetére
Na, meg is csináltam a 64km-est anything goes-ra. Egyébként volt már egy anything goes itt, de lehet nem volt látható, most már 2 is van [kép]
Amúgy a többi verseny a táblázat alsó sorában is aszfaltos verseny, csak olyan helyről indul, ahol alapesetben terepverseny indulna, ezért jelöltem zölddel, de amiket én csináltam 1 méter offroad sincs benne. Nekem a 31,9 km-es a kedvencem
Terveztem még régebben a legos mapon is pályákat szerkeszteni, mert nagyon jól autózható az egész map, és kevés fantáziát láttam a versenyekben (illetve kevés aszfaltos versenyt is) csak közben kicsit ráuntam a játékra. Csak az új autókat oldottam fel, mert nehogymár nekem ne legyenek meg. Bár mostanába kezdek lassan vissza-vissza nézegetni ezen kívül is, lehet szerkesztek majd még pár pályát a jövőben[ Szerkesztve ]
GTA Online: Daweee93
-
Kisgépkezelő
senior tag
Lehet függ attól is, hogy milyen szintű drivatarok. Nekem tegnap az unbeatable botok S1-ben a 64-es pályádon a szokott helyeken majdnem ugyanúgy és ugyanott repkedtek ahogy az én pályáimon szoktak. Sajnos a drivataroknak is a sok szintkülönbség a nagy ellensége. Ha bukkanó van a kanyar előtt, akkor vége a botnak, mint a botnak.
-
csuvicsuva
őstag
Érdekes, nekem nem dobta be, de holnap majd ránézek.
Szerintem már én is abbahagytam volna másodszor is, de olyan jó kis társaság van itt, meg jó olvasni az élménybeszámolókat, hogy mindig visszaránt a játék, ráadásul tegnap még egy kis sikerélményem is volt free-for-allban (összetett ötödik lettem, az már nálam nagy szó). Majdnem sikerült egy futamgyőzelem is nem freeroam versenyben (pont azokat rontottam el), ráadásul ellenféllel olyan klasszikus kerék a kerék elleni csatát vívtunk, hogy utána rám is írt és megköszönte, hogy milyen kulturáltan versenyeztem (természetesen én is neki). Egyik kanyart sikerült jobban bevennem és remek kigyorsítással megelőztem, de ugyanígy buktam el a versenyt az utolsó féktávon. Az autóm pedig mi más lett volna, mint az S1900-ra visszabutított Hoonigan RS200. Egyszerűen imádom azt a kocsit.
Csapatversenyben viszont visszaestem egy szintet, úgyhogy azt tényleg együtt kéne csapat(ni) , főleg, hogy CJ azt írja, hogy nincs pont, ha valaki kilép. Ti hozzátok a versenyeket, én meg nem lépek ki.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
parandroid
nagyúr
Szóvicc-különítményünknek produktív éjszakája volt, látom...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
stillmatic
aktív tag
válasz csuvicsuva #17056 üzenetére
Még egy free for áll eseményen sem tudtam úgy elindulni, hogy egy jobb kigyorsításos előzési kísérleteket ne egy vagy több jól irányzott kilökéssel próbálja megtorolni vérpistike. Ha hátulról érkezik, akkor pedig nem próbál előzni, hanem a checkpoint előtt akar kiforgatni. Pedig nem szoktam szarakodni senkivel ha láthatóan gyorsabb.
-
NoMagix
addikt
Szia!
Lefutottam a 64km-es pályát és rögtön kétszer! Wow! Nagyon jó volt!
Első futam:
10. helyről indultam profi fokozatban, A800 Audi TT automata váltóval.
A rajt utáni hosszú egyenesben és az azt követő hosszú balos kanyarban már 5. voltam, utána 7-8%-nál értem fel a 2.helyre.
15%-nál első lettem amit elvesztettem 25%-nál és visszacsúsztam a 3.pozicióba, elbénáztam és beugrott elém másik két audi. Ezt hamar korrigálni tudtam 28%-on visszavettem az elsőséget!
49%-nál egy hajtűkanyarnál befurakodott egy TT és utána már nem tudtam utolérni.
Ekkor ez volt az első pont ahol visszatekertem, megpróbáltam úgy menni hogy ne éljek ezzel a módszerrel.
2. helyen végeztem 23.47-es idővel.
Itt rögtön X-et nyomtam és azonnal indítottam újra a futamot!
A második futam jobban ment, hamarabb az élre álltam és kevesebb helycsere volt benne. 23.33 lett a vége és a 11.helyezett is 24 percen belül ért célba!
Mindkét futamon az AI-k ott lihegtek a sarkamban, nagyon keveset hibáztak és elrepüléseket sem produkáltak! Ezek biztos tanulnak!
Köszönöm! -
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #17058 üzenetére
Onlinera ajánlom az olyan autókat, amik kicsit nehezebben kezelhetőek, de jóó sok erővel rendelkeznek, és akkor biztos nem lesz gond. Van egy R34-em S1-ben, kicsit nehéz kezelni, de van benne egy 714kW-ra feltuningolt V8-as.
No Sana No Life
-
SidCorky
senior tag
Este én is mentem egy karikát a 64-esen, A800-as 124-essel. Végig küzdöttem a második helyen, csak a végére sikerült behozni, 24:04 lett a vége azt hiszem, de a városi cikkcakkokat leszámítva nagyon élvezetes volt.
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
csuvicsuva
őstag
válasz stillmatic #17058 üzenetére
Én is meglepődtem, gondolhatod, főleg, hogy még írt is live-on keresztül.
Múltkor például belefutottam egy eszeveszett seggfejbe, aki nem Verstappen módra védekezett, hanem szimplán megvárta míg melléérsz és akkor adta a pofont. Úgy eldurrant az agyam, hogy utolsó versenyen megpróbáltam rajta bosszút állni, de mivel nem az én stílusom, még abból is ő jött ki jobban. És még huszonhatszor benyomta a lolt, meg a nice drivingot. Az gondolom cseppet sem zavarta, hogy a mi csapatunk nyert.
peterkeT: Az előttem szóló megihletett.
Ftomm: Köszi a tippet, magamtól eszembe nem jutott volna, hogy a központból keressek rá a versenyekre.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Qkackca
őstag
válasz Tibiajax #17066 üzenetére
Zombi voltam egy pöppet, összekevertem a FE-vel ahogy CJ is mondja.
Többiek: amúgy milyen szintű botok ellen mentek, hogy olyan sokáig csatáztok velük Daw pályáján? Pár kanyar után előre álltam, aztán csak a visszafordítókban láttam, hogy nem nagyon vannak lemaradva
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
CJ4567
veterán
Kipróbáltam a 64km-es pályád, egy dologba tudok csak belekötni: Túl kevés az ellenőrzőpont, sok helyen lehet így azzal időt spórolni, hogy levágod a pályát, vagy más vonalat(akár a füvet kihasználva) veszel, mint amit gondolom kitaláltál.
Amúgy 21:21 volt elsőre egy A800-as Honda S2000-el. Az AI már az elején lemaradt sajnos, a leggyorsabb is 21:37 alatt ért be.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
csuvicsuva
őstag
válasz CJ4567 #17076 üzenetére
Csaló!
A800-ra még keresem a kocsit, mint gyakorlott online versenyző mit tudsz nekem ajánlani, ami gyors is és könnyen is kezelhető és lehetőleg AWD?
Qkackca: én Highly Skilled botok ellen megyek, nem tudom mi a magyar megfelelője. Az a nehézségi fokozat, amelyik a heti versenyekhez kell. Ha jól emlékszem, a verhetetlen alatt van.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
CJ4567
veterán
válasz csuvicsuva #17077 üzenetére
Evo 6-9, R32-R34, S2000, NSX '92 vagy '05, BMW Z4 '11, '65 Mustang, Mitsubishi GTO, BMW 1M, M2, Vauxhall Insignia, ezek elég jók szoktak lenni. (No3InGame, SVR Barcode, scaans tuningjai elég jók ezekhez.)
No Sana No Life
-
csuvicsuva
őstag
válasz CJ4567 #17078 üzenetére
Köszönöm, legalább lesz mit tesztelnem.
A Holdent tuningoltam fel pár hónapja, az nagyon kezesbárány street versenyeken, csak borzasztó lassú, és legalább csúnya is. Mostanában ezt a kategóriát dobta a legtöbbször online versenyeken.
Izzítom is a motort.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
-oli-
aktív tag
Sziasztok! Új még a játék, nemrég 'vettem meg'. 'alacsony közvetítési sávszélesség' üzenettel többször beakad 4-5 másodpercre. Máshol gyönyörűen fut 'ultra' beállításokon. Gép: Ryzen 5 2600, 16 Gb RAM, Geforce 1070, Win 10 1903. Tud valaki segíteni?
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem meg pont meglett a lvl5-ös pályaszerkesztő, vele együtt az utolsó hiányzó star card, meg egy (akinek kell jelentkezzen érte) Capri FE is. Szerintem mindenki kitalálja, hogy nem fél órás kaland volt az a pálya amit annyian végigtoltak, hogy egyszerre léptem két szintet, hanem ilyen. Viszont ha már meglett az utolsó utáni cél is, gondoltam csinálok egy rendesebb pályát is. A nyomvonal már kész, de szeretném ha szavazással döntenétek el, hogy milyen évszak, milyen időjárás, és legfőképp, mivel körpálya, hány kör legyen? Előzetesnek legyen itt egy kép.
Beletelt pár próbába, mire találtam olyan nyomvonalakat, hogy majdnem elérjem (Példa ezen a képen.)
a 64,4-es korlátot, de még épp körbeérjek, így akár 50*64km-es rallyfutamot is rendezhetek. Az már egy fél Dakar. -
NoMagix
addikt
válasz Kisgépkezelő #17081 üzenetére
1 kör, nyár, reggel vagy nappal, talán eső után!
Rühellem az éjszakai versenyeket!
Milyen kategória lesz? -
csuvicsuva
őstag
válasz Kisgépkezelő #17081 üzenetére
Dzsizász!
Anything goes, ne éjszakai, és akkor legyen két féle. 1 körös, több körös. Évszakot rád bízom. Kicsire nem adunk.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Daw93
senior tag
Hú, sok mindenre kéne reagálnom.
1. Örülök, hogy tetszik a pálya. Köszi mindenkinek :)
2. Legnehezebb nehézségen tolom, és csak az abs van bekapcsolva, meg visszapörgetés, ha az AI kilökne a pályáról vagy ilyesmi, amúgy nem szeretem használni.
3. Az ellenörzőpontok száma elég véges ha jól emlékszem, ezért nincsen telerakva a pálya vele, meg ugye egy nagyobb kanyar 3 db-ot "fogyaszt". Persze biztos nem fogytam ki belőle, és lehetett volna még biztos rakni pár helyre. De szerintem aki igazán versenyezni akar, az nem fogja levágdosni az utat, de ezt mindenkinek a saját belátására bízom.
4. Aki nem találja a pályát, szerintem rosszul írja be a nickem, mert az első képen amit beraktam, rosszul adtam meg majd illesztek be 1 javítottat. Egyébként mindegyik pályámon mentem többször is, szóval valószínű nem ez a gond.
5. Jó ideje nem voltam a saját pályáimon sem, szóval nem tudom már mi volt a városi részen talán sok kanyargós rész? Arról nem tehetek, néha elgurult a gyógyszerem és összefűztem jópár erős éles kanyart. Bírom a robbanékony, fordulékony, könnyű de erős (súlyhoz képest) autókat, élmény velük menni ilyen szük kanyargós úton (nekem :D)GTA Online: Daweee93
-
Daw93
senior tag
válasz Kisgépkezelő #17081 üzenetére
Ez földtutas vagy milyen? Érdekelne, hétvégén ha lesz kis időm gépezni kipróbálnám :D
És szerintem mindegy csak ne tél legyenGTA Online: Daweee93
-
CJ4567
veterán
"4. Aki nem találja a pályát, szerintem rosszul írja be a nickem, mert az első képen amit beraktam, rosszul adtam meg majd illesztek be 1 javítottat. Egyébként mindegyik pályámon mentem többször is, szóval valószínű nem ez a gond."
Ha bármit állítasz az egyedi pályákon(mondjuk az autó osztályt átállítod anything goesra, az már teljesen másnak számít a játék szerint), akkor újra végig kell menned a pályán, hogy mi is lássuk.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Tibiajax
nagyúr
de sajnálom, hogy szinte az összes japán verda jobbkormányos.. kár értük. sajnos így nálam esélytelenek
a '92-es új toyota is..az ember megveszi gyorsan fillérekért, és mégis kénytelen továbbadnihála az égnek, hogy legalább a godzilla-k nem. nem is értem, hogy történhetett meg az a csoda
-
Kisgépkezelő
senior tag
Sajnos igen. Az első futam után kap share kódot a pályád, addig csak te látod. Ha egy 50 körös versenyt csinálsz, akkor meg kell csinálnod mind az 50-et ahhoz, hogy megjelenjen mindenki másnak is. De CO-OP-ba és PVP-be elvileg emberket magad mellé/ellen úgy is a pályádra, hogy még nincs megosztva.
-
stillmatic
aktív tag
válasz csuvicsuva #17079 üzenetére
A800-as kedvencem aszfaltra a '94 Nissan Fairlady. Egy kezesbárány, nem is túl lassú.
-
csuvicsuva
őstag
válasz stillmatic #17092 üzenetére
Köszi, neked is.
Mára elegem lett a játékból, a street versenyekből meg pláne. Az hogy lehet, hogy derékszög előtt finoman elkezdek fékezni, a tajparaszt meg hátulról bikából átlök egész Edinburgh-on?
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Qkackca
őstag
válasz Kisgépkezelő #17081 üzenetére
Jól néz ki, feltankolok és nekivágok amint lehet.
Tél vagy eső, éjszaka, köd, rwd only
Komolyabban: ha 60km körül van 1-2 kör elég szerintem egyszerre,valami szép napos legyen ha lehet.
Ha a Capri nem kell senkinek tartogasd még egy picit, most kezd felmenni az ára, már 1,6 milla volt tegnap.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Daw93
senior tag
válasz Kisgépkezelő #17090 üzenetére
Gratulálok az értelmi szerzőnek akkor.. Nem is értem hogy ez miért kell. Majd megyek 1 versenyt valamikor rajta.
GTA Online: Daweee93
-
-
Qkackca
őstag
válasz Kisgépkezelő #17081 üzenetére
Ez a Gigauntlet reverse füldutas, ez még a régi vagy már az új?
Mindegy, mert jó, bár - te kis huncut fiú- van egy két trükkös kanyar-csekkpont kombináció, meg 1-2 jól elhelyezett fapeterkeT, gondolom reggel még tűrhető lehet. Egyet kiraktam tegnap este 7 körül, fél perc se volt mire elkelt.
[ Szerkesztve ]
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #17097 üzenetére
Az már az új. Majdnem ugyanaz, csak fordítva, pár helyen van eltérés, meg egy kicsit (úgy 100 méterrel ) rövidebb, de ez nem hiszem, hogy számít ilyen hosszon. Itt egy térkép hozzá. A checkpointokat itt-ott sajnos egy nagyon kicsit szellősen raktam le, mert 250 nem elég az összes kanyarra.
A Caprit meg inkább én is megpróbálnám átadni valakinek aki örül neki. Hátha sikerül. Több creditre már úgysincs sükségem.CJ4567: Szerintem ezek az egyedi pályák inkább átmenetet képeznek a Tibiajax féle gurulgatás és a rendes versenyek közt. Nem gondolom, hogy fontos lenne, hogy lehet e vágni a kanyarokat, és ha igen, akkor mennyire. Mostanában én direkt rakok ilyen régi NFS-eket idéző levágásokat. Hátha valaki egyszer megtalálja őket a pályán, de igazából kicsi az esélye, mert eddig több pályát csináltam, mint ahányon rajtam kívül bárki is ment. Inkább csak ilyen tájnézés jelleggel megcsinálom magamnak a pályát, egyszer-kétszer végigküldöm rajta, aztán bánkódok, hogy ott van valahol a térképen 10 kilóméternyi majdnem egybefüggő földút szép kanyarokkal, és egyiken sincs "gyári" pálya. A gauntlet is elvileg a végső rally megmérettetés kéne hogy legyen, de több mint a fele olyan aszfaltos szakaszokon megy, amik egyébként más pályáknak is a részét képzik.
Daw93: Igen, földutas, ráadásul jó 80%-ban. Ahogy egyel feljebb is írtam, a gauntlet (magyarul asszem vesszőfutás) volna a rally széria fénypontja, ehelyett aszfalton szerencsétlenkedünk több mint a felében, úgyhogy azért csináltam a megauntletet, gigauntletet, fordított gigauntletet, (az 50 körös majd lesz teragauntlet ) hogy megnézzem, mennyi minden jót ki lehetett volna még hozni ebből a világból, ha csak egy kicsit is akarták volna.
peterkeT: Ha kell, valamikor megpróbálhatom átadni. Ha jól időzítünk sem 100%, hogy nálad köt ki, de legalább több mint 0.
[ Szerkesztve ]
-
FNZ
őstag
Sziasztok!
Örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumtémát, mert van egy két kérdésem, de előtte megpróbálom átnézni a fórumot.
1 kérdésem azért lenne:
amikor vettem az x-et kaptam egy fh4 és egy Motorsport 7 kódot. most az fh4-gyel játszok csak egyelőre.
a Motorsport 7 kódot meddig tudom beváltani, van neki beváltási határideje? -
Tibiajax
nagyúr
válasz Kisgépkezelő #17098 üzenetére
CR 485,241,905
'...Több creditre már úgysincs szükségem.'
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Microsoft Excel topic
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen