Aktív témák
-
Lazsa Boy
aktív tag
Ha már kamion és fentebb WTCC akkor még egy örömteli hír!
Gyári támogatás Kis Norbinak: [link]A térerő legyen veletek!!!
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Apika
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #41804 üzenetére
Ez már tavaly is téma volt. Akkor is szó volt róla, hogy nem fog a versenyhétvégékre sem kilátogatni...
-
[CS]Blade2
addikt
Ausztráliában sztrájkkal fenyegetnek, több futam sorsa kérdéses
6 helyszín érintett:
Bahrein
Valencia és ezzel később a Spanyol Nagydíj is.
Ausztrália
A franciák meg Spával váltanák egymást, csak sokallják a díjat. -
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #41807 üzenetére
-
Apika
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #41807 üzenetére
Ha nincs ló, jó a (drót)szamár is...
-
D@ni88
addikt
Alonso csinált egy teljes verseny szimulációt...
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #41811 üzenetére
Érdekes...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #41811 üzenetére
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #41811 üzenetére
Tulajdonképpen az utolsó előtti körben előzte meg Alonso Grosjeant.
-
Pá
addikt
Egyelőre megbízható forrásból meg nem erősített pletyka, hogy Massát kirúgták.
Kíváncsi vagyok ki jöhetne a helyére, ha igaz lenne? Max Sutil jut eszembe hirtelen.
Vagy esetleg helycserés támadás Perezzel?Érdekes mindenesetre, de egyelőre az se biztos, hogy igaz.
szerk: jobban belegondolva egyáltalán nem tűnik valószínűnek, több okból sem.
de azért kíváncsi vagyok[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Chosen
addikt
válasz werszomjas #41816 üzenetére
"ha már év közben kitennék."
Megtehetik?
-
Chosen
addikt
válasz Motion_Blur #41818 üzenetére
Ha szerződés lejárat előtt kiteszik az milyen következményekkel jár a csapat felé?
-
wildrain
addikt
válasz Chosen #41819 üzenetére
Räikkönennek is volt még szerződése, mégis kitették. Kifizetik év végéig, de nem versenyzik. Vagy a szerződéstől függően plusz összeget adnak neki a pereskedés elkerülése érdekében. Ilyenkor egyébként sem érdemes pereskedni, mert az ülésbe már úgyse ülhetne vissza, legfeljebb megfeji őket egy kicsit. Heidfeld is valahogy így járt. Először ő is pereskedni akart, aztán már hirtelen nem. Valószínűleg kapott egy kisebb összeget, hogy nyugton maradjon.
-
Pá
addikt
Úgy tűnik csak twitter kacsa volt a dolog.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #41822 üzenetére
Persze, főleg két éve amikor minden második futamon feltartotta .
-
-
-Mike-
addikt
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #41811 üzenetére
Én mint ha azt olvastam volna, hogy Alonso már koptatott gumikkal jött ki, míg Grosjean teljesen újakkal.
De sajnos nem hivatalos forrás... -
attisx
addikt
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
-Mike-
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #41831 üzenetére
Igen, mert ez bizony egy ronda kacsa! Csak el kell találni a szó megfelelő jelentését.
(F-duct-os 25-ös, Paffett, felfüggesztés szétcsúszott tükörképe stb.)
www.HunnyF1.com
-
attisx
addikt
-
Xirtam
veterán
Elég érdekes lett a RB8/b. Ezért akartak hétfőn tesztelni a Ferrari-val, hogy ne lássák annyian . . .
-
Oliverda
félisten
válasz Xirtam #41839 üzenetére
Pedig a McLaren mutatott először hasonló megoldást, de kicsit kifejthetnéd részletesebben, hogy szerinted miért nem hasonlít arra.
Új(?) hátsó szárny:
RB vs. Lotus első szárny:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #41840 üzenetére
Új első légterelő. (ez már lőni is tud)
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #41839 üzenetére
Koncepciójában ugyanaz!
Coanda-efekttel és az oldaldoboz körül felül+oldalt érkező erőteljes légáramlatokkal terelik a kipufogógázt a diffúzor széleinek a lezárására.
A koncepciót a McLaren debütálta legelőször, a jerezi tesztek első napján, de már a bemutató demóverzió utalt rá a pozíciójával, hogy mit terveznek csinálni, csak ott még takargatták a Coanda-csatornát.
www.HunnyF1.com
-
rocket
nagyúr
válasz hunnylander #41844 üzenetére
Tovabbra is jol mukodik az ipari kemkedes
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
proof88
addikt
-
DeckardCain
senior tag
Schumacher: a legnagyobb problémánk a gumikopás
Apa kezdődik... Ja nem folytatodik
Rosberg egy mai 7 körös etapja lágyon.. Nem túl acélos..
Kérdés mennyi üzemanyaggal mehetett..
Rosberg's run on soft tyres has seen a big drop-off in pace over just seven laps. This is how the times have unfolded: 1m24.3s, 1m25.0s, 1m25.3s, 1m25.5s, 1m26.0s, 1m26.7s, 1m27.0s.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #41844 üzenetére
Jó koncepciójában de még is különböző a két megoldás. Teljesen más az autó karakterisztikája, máshogy mozog az autó körülötti áramlatok. Ezért mondtam hogy köze nincs hozzá elképzelésben oké. De ennyi.
Jó jó V8-as mind a kettő de mégse. Kb.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #41848 üzenetére
Ezért mondtam hogy köze nincs hozzá elképzelésben oké.
Pont abban azonos. Formailag más, mert a Red Bull-on előrébb vannak az oldaldobozok. Talán arra az autóra nem is olyan ideális így. A McLaren pont azért alakított ki dudort és abban műveli ugyanazt, mert így közelebb lehet és hatékonyabb lehet a diffúzor széleinek lezárásában.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen