-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Goose-T #6251 üzenetére
Nem ennyire egyértelmű a helyzet sajnos. Nekem rugótörés után normális, svéd gyártmányú rugó került bele, leírás szerint minden paraméterében egyezik a gyárival és más gyártók termékeivel is, viszont azóta is ül az eleje, a hátulja meg az égben van mint a büdösbogárnak. Úgyhogy majd most cserélek újra...
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #6337 üzenetére
Nem csak gumis, Astrába lengéscsillapítót szereltek. Ott végeztettem az eredetvizsgálatot is. Van rendes szervizük.
Lehet ma hazafele beugrom és rákérdezek a részletekre. Negyedig van a tankom, lehet jó lenne még tankolás előtt elvégeztetni.Szerencsére OMV kút van hozzánk legközelebb, mióta nálunk van a gép, csak ott tankolok, bár csak simát. Prémiumra nem fogok költeni, akkor hol jön össze a dízel adta kedvező fogyasztás miatti megtakarítás?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #6357 üzenetére
Neztem az alkatresz arakat zsu-nal. Kb 26-28eFt. Ha munkadijat is nezek, az a 45 nem keves, es vegyuk hozza, hogy ok valoszinuleg olcsobban szerzik be, persze a haszon az ovek. Egyebkent ez nem garazs ceg, nekem meg itt Maglodon helyben van.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #6360 üzenetére
Féktárcsák és betétek nálam tavaly voltak cserélve, szóval már úgy vettem az autót.
Azért ma még rákérdezek, milyen márkájú szűrőket tennének bele. Tegnap csak az olajat kérdeztem.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #6519 üzenetére
"Egyéb adatok
- Rendelkezem legalább 3 saját gépjárművel
- Tagja vagyok egyik, a Cromax társ-klubjai között szereplő autós klubnak
- Tevékenységünk javító vagy viszonteladó"Akkor itt a középsőhöz gondolom nem kell pipa.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Sethdobaloah
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #7046 üzenetére
egyébként én valami ilyesmire gyanakszom egy megvétel óta fennálló probléma miatt.
ha araszolunk a dugóban, és rá van kapcsolva pár szokásos fogyasztó (mondjuk világítás, rádió, klímából kettő, de akár egy is) akkor fékezéskor (itt ugye a fékrásegítő is dolgozik) hajlamos hunyorogni a lámpa és/vagy beesni az alapjárat, tisztított beállított alapjárati szabályzó mellett is.
elég régóta arra gondolok, hogy az akku "gyengesége" is okozhatja ezt, valamiért nem tudja leadni a kellő kakaót amit néhány nem kruciál elektromos rendszer feszeséssel honorál.
ilyen szempontból megfontolandó, hogy inkább egy 43 AH-sat vegyek 18k-ért, vagy egy 52-eset 22k-ért, vajon kizárható-e ez a probléma egy nagyobb akksival.
ha egyáltalán ez az oka, ami nem biztos, csak okoskodom.
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz Goose-T #7046 üzenetére
a cikk szerint már az mk1 es focus is korlátozza generátor kimenő áramát. Betehetnél egy 5x akkora akksit, abból sem lehetne gond.
Meg mondjuk egyébként is max az gyilkolhatná le a generátorodat, ha egy tök üres akksit kellene töltenie. Egészséges generátor esetén pár perccel az indítás után már csak a kocsid pillanatnyi elektromos fogyasztását kell a generátornak elbírnia, ami ügye nem függ az akksid kapacitásától....csak én vagyok helikopter?
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #7154 üzenetére
Nálam előző tulaj két oldalra led szalagot épített be, így elég nagy fényáradat van a csomagtérben.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
ReFleXx
addikt
válasz Goose-T #7199 üzenetére
kérnék fotót a cuccrol, elol , hatul teljes alakost
gondolom 3 összetevős a kulcs
-elektronika
-transponder - az immohoz
-kulcsszármind3at kell migralni az ujba.
a kapott kulcshazban se elektronika , se transponder nem volt?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Goose-T #7223 üzenetére
zsir, akkor igazabol meg a kulcsszarat sem kell maratni
azt akartam mondani hogy egy ilyen kis csapszeggel szoktak a kulcsszarat a tövéhez rogzíteni, de azt hittem az sem stimmel de akkor ha jol ertem atrakhato.egyebkent nektek nem szokott hülyéskedni az a fajta bicskakulcs? van hogy nem vagy nehezen tudom csak becsukni, ilyenkor nem akar kipattanni gombnyomasra, kesobb meg megjavul.
az egyik kulcsot kicsit szetfeszegettem es kiesett belole egy apro letort femdarab ami a kulcsszar tovenel a forgo resznel lehetett, ezzel meg is javult ez a hiba, valszeg az a kis femdarab szokott neha rossz helyre beakadni. nekem mind a ket kulcsom ezzel szendvedett, az egyiket igy megjavitottam a masikat meg utogetni szoktam ha az a kis pocok beakad. gyanitom valami szeriahiba.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #7329 üzenetére
sok függ attól, hogy milyen a felni és milyen a tárcsa. nekem a gyári-gyári felnin a gyári-gyári tárcsa úgy áll, mint katiban a gyerek, de most a szintén gyári (!) új felnin már nem kapaszkodik úgy, mert egy egész picit más a peremkiképzés, picit arrébb van a nút amibe bepattan a rögzítő.
nem gyári felninél ésvagy nem gyári tárcsánál még rosszabb a rögzítés hatásfoka.
én levettem és eltettem, amíg a régi felni nem kerül vissza addig megy a kocsi "mezítláb", és megvan a szett gyári tárcsám ami eladásnál nagy pozitívum.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen