- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- [SoP] Premier dátumot kapott a Silent Hill 2 Remake
- Alkoholista nevelde
- Dragon Age: Origins
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lajafix
addikt
válasz DNReNTi #1798 üzenetére
a 2 literes benzines nem eszik többet mint az 1.8as. Csak a 2 literesekből sokat automatával szereltek. Ne halgass a nem megy a szívóbenzines rendesen kórusra, megy az annyira amennyi ingázáshoz kell. Versenyezni meg konzolt vegyél...
ezek már 10+ éves gépek és hiába hiszi mindenki hogy kimennek a világból, karban kell tartani őket. Lásd a hozzászólásaimat, egyedül a motorral nem volt gondom 11 év alatt.
Rock'n Roll
-
gaborbol
őstag
válasz DNReNTi #1817 üzenetére
En annak idejen majdnem beleugrottam egy 6 eves, toresmentes, nagyon megkimelet, egygazdas Toyota Corollaba... Szerencsere markaszervizben 7000 ft-ert megneztek es kiderult, hogy az ajton alltalam is latott megfolyt lakkreteg a legaprobb gondja.
Az egesz jobb oldala torve volt valamint az eleje is, amit viszonylag szepen, kizarolag gyari elemekkel javitottak, valamikor, talan markaszervizben, es a kis lakkfolyast az ajto oldalan leszamitva teljesen rendben talaltak. Kivul bellul nagyon megkimelt kepet mutatva.Aztan ahogy nezegettek az aljat, kiderult, hogy tiszta gitt az egesz alja es is rohad is korulotte, valamit, hogy az ora szerinti 109k KM sem lehetseges mivel az utolso hivatalos szervize 150K -nal volt Olaszorszagban egy evvel ezelott
Azota komolyabb erteku kocsit csak es kiazarolag markaszervizes atnezes utan veszek, mert ala annyira nem latsz, Ha kerul 15-20k-ba esetleg akkor is megeri, ha meg nem engedni az elado elvinni akkor nyugodt szivvel ott kell hagyni, majd less masik.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz DNReNTi #1838 üzenetére
Van jópár videó róla, itt van egy. Nem ördöngösség.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz DNReNTi #2217 üzenetére
furatszám, osztókör, központi furat, et szám, felni szélesség
az első kettő nélkül nem fog felmenni a felni a csavarokra, a kf nélkül "lötyögne" az agyon, vagy nem menne fel, az et meg a szélesség elvileg ad lehetőséget pici játékra, de én nem térnék el egyrészt mert a menetbiztonságot könnyen befolyásolhatja, másrészt meg beleérhet a gumi a dobba szerencsétlen esetben
fókánál így írod le a gyári 14-es felnit:
Átmérő: 14"
Osztókör: 4x108
Szélesség: 5,5
ET szám: 47,5
Központi furat: 63,3 -
mtade
aktív tag
-
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #6969 üzenetére
biztos van az mk3 mondeo rejtett menujeben digitális motorhőfok jelzés, indulas elott allitsd oda muszeregyseget, indulj el, es figyeld hogy hany celsiusnal kapcsol be a ventid.
a focusnal ugy volt asszem, hogy 102 C-nel kapcsolt be es 100 ala kellett mennie hogy kikapcsoljon.
ha eleri nalad a 102 C-t akkor sanszos hogy xar az uj termosztatod, ha azt latod, hogy pl 80fok korul kapcsol a venti akkor mashol van a bibi, de valszeg az uj termosztat a xar.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz DNReNTi #6969 üzenetére
Mikori évjárat? 2004 környékéig fűtött termosztáttal adták, azután "hagyományossal". Jelentős árkülönbség van, a fűtött termosztátoshoz megy egy elektromos csatlakozó is.
Milyen termosztát került bele? Elektromos, sima? Márka?
Illetve, ostoba kérdés, de jellemző hiba: klíma nincs véletlenül bekapcsolva? Ha nincs, akkor kapcsold be, járasd kicsit, majd kapcsold ki, egy kis idő után a ventilátornak is le kell állnia, ha ez a nyűgje.
[ Szerkesztve ]
-
DNReNTi
őstag
válasz DNReNTi #6973 üzenetére
No megneztem dashboard diagnosztikaval milyen ertekek jonnek homersekletre amig bejottem dolgozni. Kb 25 perc fele varos, fele fout. A leiras szerint 2 fele homersekletet kellene mernie az autonak, de en csak egyet taltam, gondolom talan az a motore lehet. Amikor elerte a 102 fokot beindult a ventillator, aztan gyakorlatilag vegig 103-107 fokon stagnalt, egy elozesnel ment le 98 fokra, de a venti akkor sem allt le, de azt hiszem ez viszont normalis. Mar hogy a venti nem all le azonnal 102 fok alatt. A klima beinditasa kikapcsolasa nem valtoztat semmin, az alapjarat stabil, miutan beall az uzemmeleg szepen leesik 750 korulre, meg sem moccan. A melegites soran 1300 korul forog. Mit kellene latnom a ~105 helyett? Eleg aggaszto, hogy telen ennyi.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #6974 üzenetére
vidd vissza oda ahol csereltek, hogy gariba csinaljak meg, vagy levegős a rendszered (?) vagy a termosztát szhar. meg azt megtudod nezni, hogy üzemmeleg motornál, mennyire meleg a hűtőre menő vízcső, bár ha csak félig meddig nyit a termosztát nem biztos, hogy kifogod tudni tapintani.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DNReNTi
őstag
válasz DNReNTi #7281 üzenetére
Debreceni markatarsak, erre valaki? Koszi!
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #7561 üzenetére
Focus mk1-nel 102 foknal kapcsolt be a venti 100 fok alatt kapcsolt ki, de ilyen 102 fokon is kozepen allt a muszeregyseg mutatoja, szal teljesen realis hogy 104-5 nel meg nem indul el a pirosba.
ettol fuggetlenul utana mennek hogy miert melegszik a hutoviz, lehet csak egy termosztat csere.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #7563 üzenetére
hat lehet az uj termosztat meg nem nyit elegge, azt meg kezzel nem fogok kitapogatni a kimeno csovon, hogy teljesen nyitva vagy csak 70%ig, Focushoz volt több fajta termosztat is, egyik kisebb masik nagyobb hofokon nyitott, ezt a szamot beleutik.
rosszabb esetben lehet hengerfejes a motor es emiatt melegszik, vagy a levegos valahol a rendszer es a vizpumpa nem tudja rendesen keringtetni a hutofolyadekot, persze az is lehet , hogy a hömerőszenzor mér rosszul, szal lehet par oka ennek.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz DNReNTi #7566 üzenetére
Mondeo klubos mondás, hogy csak és kizárólag a gyári termosztát a jó, valószínűleg még senki nem találta meg hogy ki lehet a beszállítója, és/vagy nem olcsóbb a sajátmárkás termék, mint a Ford dobozos.
Nekem is a Ford került bele (szintén MK3 benzin), és koppkopp, semmi baja.
-
kcsa
veterán
válasz DNReNTi #7568 üzenetére
Semmi titok nincs ebben, megvettem a Cromaxban, és magamnak cseréltem.
Itt megtalálod, használd a baloldali szűrési lehetőségeket.
Az autód gyártási idejétől függ hogy fűtött vagy sima termosztát való bele, ha fűtött akkor készítsd a tárcát.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DNReNTi #7626 üzenetére
Nincs fent a hirdetés. Google dobott egy ilyet. Nem ez volt véletlenül? Más a km óra állás.
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Spórolós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Futás, futópályák
- Doctor Who (2005)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen