- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
FIFA 15 ULTIMATE TEAM GY.I.K. (FUT)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rypejakten
addikt
tele broadcast, nekem ez jött be a legjobban.
evibly:
Miért is ne várjam? azért, mert túl könnyű lenne a játék, és akkor két lehetőség van a nehézségekkel kapcsolatban: a) kidobja őket a picsába az EA,
vagy b) észrevetted már, hogy akár világklasszison túl nehéz lenne kihozni lövésre egy támadást? nem. nem vagyok profi, sőt, de 5-6 passzból már teljesen fel lehet építeni egy támadást, ami eljut a 16-os környékére, ahonnan tudsz már lőni, vagy bemegy, vagy nem. de el lehet jutni addig. namármost, egy felscriptelt védelemmel mindez halál lenne. elég lenne, ha az 'agresszió'-t picit felcsavarnák, mindenhonnan kirontó játékosok, ezerrel sprintel feléd mindenki, szoros emberfogás, letámadás, egyszóval kurva nehéz lenne akár még labdát is tartani.
azt akarom ebből kihozni, hogy a hendi együttjár a nehézségi szintekkel (amatőrön nem fogod észrevenni, mert olyan gyengére van leredukálva az AI, hogy nem elvárás az extra sebesség vagy kiváló átvétel/első érintés, szemben ugye a világklasszissal. ez az EA egyetlen eszköze, hogy a mesterséges intelligencia felvegye a harcot a valóban taktikusan, okosan játszó userrel.Vagy mindezt értsem úgy, hogy minél nehezebb a gép ellenfél szintje, akkor az normális, hogy annál több olyan extra tudást, képességet, gyorsaságot ad neki a játék, ami nálam nem elérhető? Hogy ezzel érezzem a világklasszis szintet? így van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen