-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
Aki robbanógolyós(legendary) fegyvert használ,annak érdekes lehet,hogy demolition expert perk hat rá,gyakran hasznosabb lehet,mint a rifleman/commando.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
micafighter
nagyúr
Talált már valaki legendary power armort?
-
félisten
válasz micafighter #3755 üzenetére
Gondolom darabkára gondolsz. Egy chest piece darabot kaptam egy küldi után.
Mikor egy laborban kellett anyagokat összemixelni. Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
sagajr78
tag
válasz Vikthor #3754 üzenetére
Ugyanúgy tudod odarendelni valamelyik minutemen-t vagy éppenséggel settler-t ha raktál oda rádióadót, ahogy a többi településen is kommandírozhatod a lakókat.
Workshop nézet, ránézel a delikvensre, command majd odamész az artillery-hez amit felépítettél és ugyanazt a gombot megint megnyomod amit a command esetén (alapból az e billentyű az). Egyszer nyomsz rá és vársz míg a program hozzárendeli a delikvenst. Ez eltart pár másodpercig, de ha megtörtént akkor egyrészt már nem piros lesz a manus ikon az artillery-nél, másrészt felmegy magasabb értékre a defense, harmadrészt kiírja a képernyő bal felső sarkába az infót a program, miszerint odarendelés megtörtént.A feladat során meg odakapcsolsz a rádióadóra, kézbe veszed a füstbombát, elmész a megadott pontra (kijelölve a feladatot elég észrevehetően mutatja az iránytű is) és odadobod a füstöt ahová kell. Aztán hátrébb vonulsz és várod, hogy megkezdődjön a lövölde. Ez el fog tartani egy ideig, főleg ha még nem ért oda a delikvens a fegyverhez vagy ha nem a mondott sarokra tetted ki az ágyút). Szóval csak türelem. A kezdeti BoS feladatok sem csak a két ismétlődő típusból állnak, amit a mogorva fickó meg a csaj ad. Az első elvégzett páros után (mindkettőnek csináltál feladatot, egyszerre adva le azokat), szólni fog valamelyikük hogy beszélj a nagy fickóval. Na ő ad egy érdekesebb, nem megismételhető feladatot. Aztán míg a sztoriban előrébb nem lépsz ez lesz az utolsó egyedi feladat tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
frame>24
addikt
válasz micafighter #3755 üzenetére
Komplett szettet nem, de a Cambridge polymer labs-ban le lehet gyártani egy T45-ös legendary chest piece-t.
Tölti az AP-t sugárzás hatására.▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
4264adam
veterán
válasz micafighter #3755 üzenetére
(SP)(/SP)készítettem a műanyag gyárban elég brutál chest PA-t [ Szerkesztve ]
-
Na és a tengeralattjárót megtaláltátok mán? https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vegitossj7
addikt
Eszembe jutott ez.
Ez lett volna, ha a PC-s alapokkal dolgoztak volna. Lásd Skyrim és annak a töltési ideje.
Az amúgy gáz, ha lelövöd Shaun-t? Első reakcióm az volt. A Main quest után van még valami értelmes küldetés? Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
Depression
veterán
válasz vegitossj7 #3763 üzenetére
Ssd-re telepítve igazán már nem számít az a pár másodperc.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
brumi1024
veterán
válasz Depression #3764 üzenetére
Külön SSD-n van a játék, mint a rendszer és még így is zavaróak számomra a töltőképernyők a többi kortárs AAA játékhoz képest.
-
nagyúr
köszönöm mindenkinek a segítséget, az artilleris küldi bevállt.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
Ryder62
őstag
Melyik gombbal tudom forgatni a letenni kívánt objektumot?
-
-
Depression
veterán
Kezdő kérdések: hogy nem udok fegyvereket gyorsan cserélni?
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
micafighter
nagyúr
válasz Depression #3772 üzenetére
Inventoryban rámész egy fegyverre és Q betű majd tetszőleges számhoz rendeled. Onnantol gyorsan fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
hali
a 213MB-os patchben mi volt?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Tegnap végeztem a sztorival (lvl63-on). Persze csak az egyik fajta befejezéssel. Ezek után gondoltam jobban összefoglalva leírom a játékról kialakult véleményemet.
Első igazi Fallout élményem volt. És nagyon magával ragadott. Mindig nagy lelkesedéssel ültem le vele játszani, és fogok is a jövőben is. Azt tervezem, hogy kezdek egy másik karaktert, és teljesen eltérő módon újrajátszom majd valamikor. Mert most szerintem a Fallout 3-at fogom végigjátszani. Sokan írták/mondták, hogy az jobb. Remélem nem csak azért mert az szép emlékként él bennük, hanem valóban jobb játék.
Leírom az általam negatív és pozitív dolgokat, és a véleményemet a játékról. Teljesen spoilermentesen.Negatívumok:
-A terminálba beragadós bug. Amit most fognak javítani szóval nem sokáig jelent már problémát. Érdekes módon nekem a játék elején volt jellemző, egy darabig nem, aztán tegnap megint előjött. És tegnap kb 10perces szívás után sikerült egy ajtót kinyitnom. Lehet valóban az ini buhera okozza, akkor magamra vessek, de ha jön rá hivatalos patch akkor nem valószínű.
-Settlemen küldetések. Ha kell, ha nem akkor is kapod. Tele van velük a Pip-boy. És általában nagyon unalmasak.
-Belső terek kinézete. Nem feltétlenül nagy baj. De van ahol tényleg feltűnően randa a játék.
-Nincs re-spec. Vagyis újra talentelés. Vagyis újraperkelés. Legalább egyszer lehessen. Be is vallom, hogy én a játék folyamán egyszer újraperkeltem. Nekem túl új volt ez az egész Fallout, az egész rendszer. Nem tudtam mire számítsak mire tegyek pontokat. És elsőre teljesen rosszul csináltam. Semmi más "csúnya dolgot" nem használtam a végigjátszás során. De úgy voltam vele, hogy nem fogok 40-50óra játékidőt a suttba dobni és kezdeni egy új karaktert.
-Könnyű a játék. Még Survival nehézségen is. Meg lehet halni, bele lehet szaladni buta halálokba. De kis odafigyeléssel. Jó Perkekkel, komolyabb kihívás nélkül teljesíthető benne minden.
-Teljesítménybeli, és technikai gondok. Ahány pc, annyi féle baj. Van akinek akad, van akinél sok a bug. Ezt én csak azért írom mert nekem ini-t kellett buherálni. Onnantól semmi baj nem volt a játékkal. De rögtön azzal kellett kezdenem.
-Érzelemmentes, gagyi párbeszédek.
-Karakteranimációk
-Buta companion AI. Hát ezek a segítők néha amit leművelnek...botrány. Főleg mikor menekülnék és elállja az utat. Teherhordáson kívül semmi hasznuk. Ja de én terminálok feltörésére használtam őt. Semmi másra.Pozitívumok:
-A világ, a hangulat. Hát úristen! Imádok benne mindent. Nagy, lélegző világ amire rátelepszik ez a poshadt poszt-apokaliptikus hangulat. Nagyon átjön az egész. Már a játék eleje is nagyon jó azzal a retro-futurisztikus kis világával. Egy abban a korban játszodó játékot is nagyon kipróbálnék.
-A grafika. Rengeteget rátesz a hangulatra. Írtam negatívumként a belterek megjelenítését. De összességében szerintem néhol annyira gyönyörű, hogy az képes elfeledtetni a rosszabb pillanatait is.
-A szabadság. Arra mész amerre akarsz, és azt csinálsz amit akarsz.
-Rengeted tartalom. Küldetések, kazetták, olvasnivalók. Csak fel kell fedezni őket.Összességében, nagyon jó élmény volt számomra. Hiába írtam több negatívumot. Akkor is az év egyik legjobb szórakozása volt számomra. Elhiszem a rajongóknak, akik mondjuk az első három résszel is játszottak, és szerették őket, hogy rosszabb lett, hogy nem annyira jó. Mert tényleg vannak hibái.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Azt még nem sikerült felfognom, hogy hogyan is kell telepíteni. De eszméletlen jónak tűnik!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Chabe89
addikt
-
micafighter
nagyúr
Nagyon jónak tünik Viszont kiváncsi vagyok hogy pl a homokviharból eredő kisebb látóhatár illetve hangzavarnak köszönhetően nehezebben érzékelnek-e minket az ellenségek, mint pl ahogy a Darker Nights modnál is van ennek állitására lehetőség. Tudja esetleg valaki a választ?
-
micafighter
nagyúr
Hozzá füzném én is a saját véleményem
,,A terminálba beragadós bug." Erről már irtam ugye, én 100%-ig biztos vagyok benne hogy a feloldott FPS lockhoz és a magas FPS-hez kötödik a bug, saját és mások tapasztalataiból is ezt szürtem le. Ez abból a szempontból bug hogy szerintem butaság volt egy mechanikát az FPS értékhez kötni a fejlesztőnek, pl a zárnyitás, vagy valami ami a terminálnál a beragadást okozza. Ez ugy lesz javitva valoszinüleg hogy átdolgozzák ezt a mechanikát.
,,Settlemen küldetések. Ha kell, ha nem akkor is kapod." Nem muszáj megcsinálni őket de a pipboyba tényleg rendszeresen megjelennek és nem tudom hogy ki lehet e őket onnan törölni Én részemről megcsinálom öket mert XP-t meg kupakot adnak, annyira szerintem nem uncsik és pl tegnap este egy power armort is tudtam szermányolni az egyik ilyen küldetés folyamán
,,Nincs re-spec" Ezt én is hiányolom több játékból is Hogy oldottad végül meg? Van rá mod, vagy konzolból?
,,Könnyű a játék." Szerencsére ezzel nem szembesültem még mert 0 offenziv perkem van, teljesen a kraftolós részre feküdtem rá, bár 0 perkkel is 198-at sebez a fél automata távolsági hangtompitós fegyverem Szerintem kéne egy realisztikus fokozat a Survival mellé ahol pár lövésből le tudnak téged szedni komolyabb fegyverekkel. Mondjuk az reális hogy a kis kaliberü töltényeket felfogja a combat armorod, a szupermutánsok ugye meg sokszor ilyen gagyi cuccal vannak felszerlve, szerintem ők lehetnének pl sokkal strapabirobbak hogy ellensúlyozza a gyenge fegyverüket. A nagyobb kaliberü fegyvereknél meg lehetne mondjuk az hogy végtagra ha egy lövést kapsz akkor elrepült a végtagod, a stimpak nem gyógyitja meg csak orvos tudja helyrehozni pl a lábad ha ellőtték. Fejlövésre egy lennél, testre mondjuk 2-3. Vagy ez igy tul nehéz lenne?
,,Teljesítménybeli, és technikai gondok." Irtam már erről is, nálam két vga driver között 10-15 FPS a különbség, a mikroakadásokról nem is beszélve ami az újabb drivereknél jelen van nálam. Nekem konkrétan a régebbi driverrel fut a legjobban, ami még a játék megjelenése előtt jött ki. Ha pedig bekapcsolom a VSYNC-et vga driverben akkor baromira mikrolaggos lesz a játék. Kikapcsolt vsyncnél is van mikrolagg az újabb drivereken, de jóval kevesebb. A "régi" driver meg pöpecül fut Csak azért irtam ezt le megint, mert nem tudom ezek után ez mennyire a játékfejlesztő hibája.
A pozitivumokkal teljesen egyet értek, én még egy nagy pozitivumot emlitenék meg, mégpedig hogy a játék fejlesztőjének illetve az ügyes mod készitőknek hála könnyen modolható a játék
[ Szerkesztve ]
-
Én nem b@szakodtam az ini-vel és csak hallomásból esmerem a terminál bugot (múltkor itt emlegettétek, és rá kellett gúgliznom). Ugyanakkor a folyamat töltögetés nagyon kiakasztó, pláne hogy volt ígéret ennek elhagyására. Azt most nem említem meg, hogy egy Fallaot 2 szerű izometrikus nézetnek jobban örültem volna
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
sheep
addikt
válasz micafighter #3780 üzenetére
A terminál beragadós bug nem biztos hogy az fps-hez van kötve, ugyanis nálam most elkezdte csinálni, holott eddig nem volt ilyenem. Fix 60 fps-el játszom.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
válasz micafighter #3780 üzenetére
A terminálba beragadós bug: De akkor miért javítják hivatalos formában ha csak buhera után jön elő?!
Settlement küldik, "Nem muszáj megcsinálni őket": Tudom, nem is csináltam meg mindig, de mivel végtelenek, a pip-boy-ban szinte mindig van.
,,Teljesítménybeli, és technikai gondok." Én is leírtam, hogy a három driver pontosan annyi fps-t produkált nálam. Szóval ez nagyon gépfüggő.
Re-spec: Van rá program amivel újra lehet osztani, aztán konzolból kell előbb resetelni a meglévőt, majd beolvastatni az újat "bat" parancsal. Azért nem beszéltem erről mert ez csalás sajnos. Szégyenlem is magam, mert írtózok a cheatektől, de ezt megléptem. Korábban linkeltem képet a perkjeimről, azóta teljesen átalakult. Viszont szigorúan annyi pontot osztottam ki mint amennyi volt.
Más:
Felhívnám a figyelmeteket a Concentrated Fire perkre. Azok akik harcias módban játszanak baromi hasznos lehet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
micafighter
nagyúr
,,Szóval ez nagyon gépfüggő." Pontosan erre céloztam én is
,,De akkor miért javítják hivatalos formában" Lehet fel akarják oldani az FPS lockot, vagy legalább is opcionálissá tenni.
(#3782) sheep Egész pontosan mit csinál, és hogy tudsz kijönni a terminálból? Gondolom vissza kell tölteni, és ha utána megint próbálod a terminált, megint beragadsz? Ha igen, akkor hányszor?
Csak azért kérdezem mert kb 50 óra gameplayem lehetett amikor próbáltam. Addig nem volt semmi gondom, és minden terminalba belenézek. Utána feloldottam az FPS lockot ini-ben és egyből előjött a bug, a legelső terminálba beragadtam. Visszatöltöttem a mentést, szintén beragadtam. Azt hiszem 6-7 visszatöltés során folyamatosan beragadtam. Utána visszaállitottam az FPS lockot iniben, egyből jó volt minden megint.
Ha nálad ilyen 1-2x beragadsz hébe-hóba akkor lehet más váltja ki ezeket/más bugok.
[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
válasz micafighter #3780 üzenetére
Az NPC-k alacsony sebzése sajnos elég komoly probléma a játékban. A legrosszabb meg az, hogy még a survival mód dupla sebzése is csak arra az alap szintre hozza fel őket, amit a játékos karaktere minden módosítás nélkül alapból tud, perk-ek nélkül.
Ezen hibák kiküszöbölésére kreáltam magamnak egy nehezítő modot, mert a nexuson találhatóak nem feleltek meg az ízlésemnek, mert vagy hiányosak voltak, vagy az én szempontjaim és elvárásaim szerint következetlenek, vagy csak a karakter által használható cuccokba turkáltak bele, az NPC-k sebzéseit nem piszkálták, pedig az igazi nagy probléma azoknál van, főleg ha még csak nem is módosítható cuccokról beszélünk.
A saját modomban a fegyverek sebzése, az NPC-k sebzése is át lett írva (alapból például bármely emberi NPC puszta kezes sebzése 8-as, míg mondjuk egy szuper mutánsé csak 5-ös és az alap strength stat eltérés is csak 2 pont a mutánsok javára a módosítatlan játékban, azaz a legerősebb mutáns pusztakezes sebzése is alatta marad egy tolószékes ember pusztakezes sebzéséhez képest), akár csak a robbanásoké, meg a szinthez igazításon is kicsit javítottam, mert alapból siralmas az ellenfelek helyzete. A közelharci fegyverek és támadások sebzése is korrigálásra került, elvégre ha ez kimarad akkor túlságosan egyoldalúvá válik a játék, főleg a hatalmas lőszer bőség mellett amit tapasztaltam normál és survival mód nehézségeken. Adtam még az NPC-k számára egy minimális pluszt a HP-k terén (emeltem az NPC-k szintenként kapott HP mennyiségét). Így már egy kis kihívás van a játékban már normál nehézségen is, a survival mód meg tényleg veszélyesebbé vált. Az ellenfelek így már a gagyibb cuccokkal is tudnak sebezni, a szintjük kalkulálása is megváltozott (hamarabb jönnek a magas szintű ellenfelek, akik jobb védelemmel, jobb felszereléssel azért már megszorongatják a játékost). A védelmi tornyok pedig már nem unalmas, gyenge és szükségtelen akadályok, hanem halálos veszedelmek. Eléggé zavart a módosítatlan játékban mennyire durván vissza vannak fogva ezek a fegyverek (harmad illetve negyed sebzést prezentálnak ugyanazon skulót tüzelő automata kézifegyver változatukhoz képest a tornyok ami nagyon gáz). A pipe fegyvereknél a lore-hoz igazítottam a teljesítményüket (meg figyelembe vettem az egyes lőszertípusok IRL teljesítményét a sebzések beállításánál), így az alap sebzésük még így is elmarad a valódi fegyvermesterek alkotásaitól (azonos lőszerrel üzemelő társaikétól), de mivel a lore szerint ezek nagyon jól fejleszthetőek, ezért ott bizony behozzák a lemaradásukat. Azaz egy tuningolt pipe fegyver bizony párban lesz egy tuningolt azonos lőszert használó fegyverrel, bizonyos ritka esetekben hibahatáron belüli mértékben erősebb is lehet azoknál, de mivel egyéb tekintetben még így is elmarad tőlük, így ez nem jelentett problémát. A survival módnál kivettem a játékos sebzésének felezését, mert a program egyszerűen nem használta azt rendesen, visszaállítottam alapra, így legalább nincs ebből gond, ám az ellenfelek emelt sebzését meghagytam (úgyis nagyon hamar az ellenfelek fölé emelkedik damage deal terén a játékos), mert elvileg ez lenne a survival mode nehezítésének lényege. Így már határozottan élmény játszani. Közelharc is veszedelmes végre akár még heavy combat armor-ban is. Hirtelen megugrott a kaja használata a karakteremnek akivel korábban csak azért etettem fel a kaját, mert napjában háromszori étkezést biztosítani szándékoztam neki. . -
sheep
addikt
válasz micafighter #3784 üzenetére
Nálam most úgy jelentkezik hogy hackelés után nem tudok kilépni, nyomogatom a tabot se semmi reakció. Várok kb 10 mp-t és utána kienged, de sokszor kell a tabot nyomkodni hozzá.
Újra betöltenem állást még nem kellett emiatt de sokat kell várnom hogy ki tudjak lépni a terminálból.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Nekem tegnap olyan volt, hogy az ajtó mögött amit kinyitottam egy Legendary ellen várt. One shot kill voltam neki. Elsőre kinyitottam, rám támadt, meghaltam. Újra odamentem a terminálhoz, beragadtam. Újratöltés után is mindig beragadtam. Csak akkor nem ha az egész játékból kiléptem, majd visszatöltöttem az állást. Akkor nem ragadtam be, de csak elsőre!! Ha nem sikerült kinyitni az ajtót, másodjára megint beragadtam. Szóval 10-15percig bszkodtam vele, hogy terminál próba, ha nemjó alt+f4, majd újrapróba. Ennyire durván sose jelentkezett a probléma. De aztán sikerült. És azóta se volt gond. Nem értem egyszerűen. Tegnap már nekem is felment a pumpám ennél a szitunál.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sagajr78
tag
válasz micafighter #3786 üzenetére
Igen, FO4Edit segítségével készült. Azzal elég könnyű ilyen apró módosításokat készíteni
A fájlt kiraktam a Nexus-ra.
Higher Damage modVagy NMM-el szedi le és aktiválja az ember, vagy leszedi, bedobja az esp fájlt a Data könyvtárba, a többi lépés meg alább le van írva (ez csak manuális telepítésnél kell).
mod installation -
warcat
veterán
Amúgy nehézség kapcsán,a ballistic weave moddal vajon mi volt Bethesda célja?
Még csak most pumpálom felfelé az armorer perket de kicsit furcsa,hogy az alap power armor értékeit megközelítő páncélt ad majd a sima kalap meg a tuxedo/military fatigues Mark V-nél,ehhez képest ugye pl combat armor sehol sincs.
EA: It's in the crate!
-
sagajr78
tag
Ez jó kérdés.
Egy military fatigue meg egy modolható kalap, plusz combat armor (vagy synth armor, magas szinten értelemszerűen heavy típus) és az ember ott van mint egy power armor. Ennek ugyan a tömege érezhető (ellentétben a PA-val, ugyanakkor tele lehet pakolni a viselt páncélt deep pocket-ekkel ami egy laza 100-as kapacitás növelést összehoz), nem lehet benne ugrálni, de a kapott sebzés 90-95%át így is elnyeli (ez a max, energiánál valamivel kevesebb a maximum elérhető elnyelés).Ráadásul elég kicsi a követelménye a 110/110-es védelemnek perk-ben és alapanyagokban is. Kvázi sebezhetetlenség biztosított ezáltal és még a PA-nál ismert páncél kopástól sem kell tartani.
Mondjuk a PA sugárzás elleni védelmi előnye az megmarad, de az ugye nem egy akkora probléma a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Ryder62 #3702 üzenetére
Kéne de nem minden játék teszi meg.
Saját példámból tanulva hoztam fel ezeket, hogy érdemes megnézni mi nincs fent vagy mit kellene frissíteni.
Régen az Anno1404-nél volt olyan, hogy 1 éves Windows volt a gépen és sok játék. Felraktam Az Anno-t játszottam vele minden jó volt, viszont újra raktam a rendszert és mikor elsőnek csak az Anno ment fel akkor fekete volt a talaj. Majd hagytam a játékot, és elkezdtem más játékokat felrakni amikkel akkoriban játszottam. Azok felmentek és telepítettek mindent ami nekik kellett, majd pár napra rá indítottam az Anno1404-et megint, és megszűnt a fekete talaj.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Feltettem ezt a modot szerintem nagyon jó, és hangulatos a darkest night-tal kombinálva.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nesh_019
senior tag
Csak az káromkodik aki nem tudja szavakba önteni amit gondol.
-
Én ezektől a niggerseggeazalagútban modoktól sikítófrászt kapok! Az életben sincs olyan h nem látni valamit, de a játékokban kegyetlenül erőltetik, mert olyan realisztikus. Realisztikus a térgyem kalácsa amikor egy tár skuló kell h megdögöljön az ellen...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ryder62
őstag
válasz bitpork #3771 üzenetére
Köszi, közben meglett, G gomb.
Csak engem zavar az irányítás? Rémes. Vatsban is cinematic alatt ott az egér, de mikor fölveszek egy cetlit, olvasni, akkor nincs, csak gombbal tudom eltenni. A másik a Pipboy. Mi a búbánatért kellett a fele funkciót gombra tenni? Érdekes az előző részekben mindent elértél pipboyban (effektek, local map stb) itt meg gombokat kell még nyomogatni hogy hozzáférjek.
Erre remélem lesz mod ami visszahozza a Fallout 3-as pip boyt.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- E-roller topik
- Motoros topic
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen