Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Sok éve vagyok már regisztrált PH-s tag, de most jött el az idő, hogy ebben a topikban kérjek egy kis segítséget, ugyanis úgy jó 50 évvel ezelőtt, nekünk az általánosban, meg a gimiben, még az orosz lőn a kötelező. :)
    Röviden, arról lenne szó, hogy a meglévő hifis cuccaim mellé, szeretnék egy kifejezetten jó ajánlásokkal bíró fejhallgató erősítőt beszerezni, ami konkrétan egy JDS Labs Atom, és ezen a szakmai oldalon van róla teszt, illetve vélemények. [link]

    Azért mielőtt belevágnék, feltenném azon az oldalon azt a kérdést, hogy a meglévő cuccaimhoz, szerintük mennyire passzolna ez az erősítő, és ezért, ezt a pár mondatot szeretném lefordítatni:
    "Üdv!
    Nekem van egy TEAC UD-503-as DAC-om, amit egy Beyerdynamic Amiron Home ( Impedancia: 250 Ohm), és egy AudioQuest NightOwl Carbon ( Impedancia: 25 Ohm ) fejhallgatókkal használok. Érdeklődök, hogy egy JDS Labs Atom beépítése a láncomba, előrelépést jelentene-e, a TEAC UD-503 beépített fejhallgató erősítőjéhez képest?
    Köszönök minden információt. "

    Én meg előre is köszönöm a fordítást. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Segítség kellene, mert nekünk még úgy 50-55 évvel ezelőtt az orosz lőn a kötelező. ;]
    Szóval, van egy francia hifis oldal, ahonnan az elmúlt napokban többször próbáltam ezt a cuccot megrendelni: [link] Viszont végigvíve a megrendelési folyamatot, majd a paypalos fizetést választva, hibaüzenettel elszállt az egész azzal, hogy a nincs semmi a bevásárló kocsimban, és visszadobott a webáruház oldalára.
    Többször eljátszottam ezt a folyamatot, hasonló eredménnyel, viszont a bankom minden egyes kísérletnél, zárolta a pénzt. Jelenleg kb. 160 e Ft-om van parkoló pályán, szóval többet nem próbálkoznék.
    Írnék a francia ügyfélszolgálatnak, ezt:
    "Kedves Audiophonics!
    Az elmúlt napokban, többször próbáltam megrendelni, egy Topping E30 USB Black DAC-ot. Az oldalukon regisztrálva vagyok, így a terméket a bevásárló kosárba rakva, végig vittem a rendelési folyamatot, egészen a fizetésig. PayPal-os fizetést választottam, viszont a PayPal oldalra bejelentkezve, azt a hibaüzenetet kaptam, hogy nincs termék a bevásárló kocsimba, és a PayPal visszairányított, az Audiophonics oldalára, miközben a termék ott van a bevásárló kocsimban.
    Többször végigvittem a megrendelési folyamatot, mindig hasonló eredményt kaptam.
    Kérem tájékoztatásukat, hogy miért nem tudom megrendelni, és kifizetni a terméket?
    Tisztelettel:"
    A Google fordítóba írtam, ezt dobta ki:
    "Dear Audiophonics!
    In recent days, I have tried several times to order a Topping E30 USB Black DAC. I am registered on their site, so by putting the product in the shopping cart, I went through the ordering process, all the way to payment. I chose PayPal payment, but when I logged in to the PayPal page, I got the error message that there is no product in my shopping cart and PayPal redirected me to the Audiophonics page while the product is in my shopping cart.
    I went through the ordering process several times, I always got a similar result.
    Please let them know why I can’t order and pay for the product?
    Sincerely:"

    Kérdésem, ha egy átlagos angol tudással rendelkező francia ügyfélszolgálatosnak ezt elküldöm, fogja érteni, vagy csak pislog mint hal a szatyorban, és érdemi válasz nélkül kitörli az egészet? ;] Ha nem kerek az angol szöveg, akkor kérném annak a reszelését, amit előre is köszönök.

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák