Új hozzászólás Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
válasz PistiSan #1249 üzenetére
15 alkalommal tudsz offline fizetni.
A PIN nélküli fizetés a lényeg: a Simple-nél nincs külön tárca PIN, hanem a telefon lezárási módját használja a tárcához/kártyához is PIN-ként, míg a K&H külön PIN-t használ erre, viszont ha engedélyezve van a gyorsfizetés, akkor még talán a kijelzőt sem kell bekapcsolnod a fizetéshez. -
PistiSan
addikt
-
tisvol
aktív tag
válasz PistiSan #1262 üzenetére
Mint választható lehetőséget adják meg. A saját felelősségemre tehessek ilyen beállítást. A bankkártyámat is ha elhagyom, tudnak vele fizetni. Ezzel párhuzamosan mondjuk a Simple weboldalán lehetőséget adni a kártya letiltására, ha elveszett a telefon. (Lehet van ilyen, csak nem tudok róla) Vagy valami ilyesmi. Nyilván nem értek hozzá, csak ötletelek. Nem beszélve a dombornyomott kártyákról, ahol kb. a júzerek 99 százaléka rajt hagyja a CVC kódot a hátulján.
(#1261) eami
Mindenki másképp használja, szokta meg a telefonját. Te biztos a bekapcsoló gombbal ébreszted fel a telefont, akkor esetleg a mutatótujj odatalálhat a leolvasóhoz. Én a Home gomb erősebb megnyomásával keltem fel a telefont, amit úgy fogok meg, hogy a kisujjamat magam felé fordítom, és arra fektettem rá a telefont. Ha a Home gombon lenne a leolvasó, akkor azzal a lendülettel amivel felébresztem a telefont, gyakorlatilag késlekedés nélkül fel is tudnám oldani. Nem beszélve arról, hogyha asztalon van a készülék, milyen macerás felébreszteni. Mindenkinek mások a szokásai, kéretik az enyémet is elfogadni. Nekem a Home gombon lévő leolvasó volt jobb helyen.Üdv:T.
-
tisvol
aktív tag
válasz PistiSan #1298 üzenetére
Köszönöm!
Valszeg lehet is vele fizetni, de mi van akkor (mint az esetemben), hogy nincs biztonságos képernyő zár beállítva, és minden fizetés előtt be kell ütnöm a Simple jelszavam. Tudom, tudom: hülye vagyok, minek nekem okosteló, miért nem állítok be biztonságos képernyőzárat (gyereke sem buherálná, ugye) , stb, stb. Teljesen igazatok van, de most ez van, akár másnál is előfordulhat, hogy így használná. Viszont hálózati kapcsolat nélkül nem tudom előcsiholni a Bankkártya menüpontot. Egyébként Galaxy S8, minden gyári és minden friss rajta. Van 5 napom még és új számlázási időszak jön, kibírom,csak gondoltam rákérdezek másoknál is.[ Szerkesztve ]
Üdv:T.
-
Kbali
nagyúr
válasz PistiSan #1323 üzenetére
Kétféle offline fizetés van: amikor a terminál offline (erről megy a polémia) vagy amikorba készüléked. Neked az utóbbi volt: simán megadtad a pin-t, fizettél sikeresen, öröm, bódottá. De elvesztettél egy offline fizetési lehetőséget, majd ha kritikus szint alá csökkent, visszatöltődik automatikusan, ha nem mész onlineba, akkor meg szól.
-
dptrsk
addikt
válasz PistiSan #1334 üzenetére
OTPnél is ömlesztve van, de ha jól rémlik talán Gránitnál tételesen látod.
K&H-t kérdeztem, hogy mikor lesz tételes: "nem tervezzük".
De mind OTP, mind K&H azonnal látszik a zárolás, nem úgy, mint a CIBnél.OTP és K&H NFC szerencsére mutatja tételesen, aminek én nagyon örülök.
-
Kbali
nagyúr
válasz PistiSan #1476 üzenetére
A KH esetén nincs ilyen korlátozás, ugyanúgy, mint a mobilbank, ugyanaz a user gyakorlatilag korlátlan számú (99) készülékre telepíthet az alkalmazást párhuzamosan, aktiválhatja és ebbe digitalizálhatja be akár ugyanazt a kártyát is (így egy másik digitális példány lesz).
-
tisvol
aktív tag
válasz PistiSan #1547 üzenetére
Hát, itt Győrben nem lepődnek már meg a telefonos fizetésen. Még a Spar-okban sem, ahol még jellmezően oldszkúl pénztárosok vannak.
Más.
Hátha olvassa itt Simple fejlesztő, vagy olyan aki tud ráhatással lenni.
Szóval én személy szerint rühellem, és nem tudom megszokni, hogy az ujjlenyomat olvasó hátul van a telefonon ezért nincs is állandóra bekapcsolva. Így viszont nagyon macerás minden fizetés előtt jelszót gépelgetni. Jó lenne ha lenne olyan választási lehetőség, hogy a telefon feloldási metódusától független lenne a bannkártya feloldása. Konkrétan: a telefon feloldás menne a húzással, míg a bankkártya felodás meg ujjlenyomattal, vagy más biztonságos metódussal menne.[ Szerkesztve ]
Üdv:T.
-
Kbali
nagyúr
válasz PistiSan #1566 üzenetére
Mert az az app a Postáé (már) - a díját meg megfizeted a szolgáltatás árában, amihez csekket kérsz (csak épp tilos kimutatnia a szolgáltatónak és megkülönböztetni a nemkérőktől).
Amúgy meg - vigyázz politika - köszönjük meg ártunknak és ormányunknak, hogy bevezették a tranzakciós illetéket.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz PistiSan #1566 üzenetére
Mobil tárcát én is ezért hagytam a fenébe, első évben jó móka volt aztán az 5000 Ft körüli kártyadíj már kevésbé.
Pont az iCsekk miatt álltam szinte mindenhol vissza csekkre, ahol nem lehet online bankkártyával fizetni. Szolgáltatók rendszeresen hívogatnak, hogy jóváírnak egyszer 1000 Ft körüli összeget, de nekem ez nem valami jó üzlet. Az már más dolog amikor minden hónapban adnak kedvezményt az elektronikus számláért,
de a közmű szolgáltatóknál ez nem jellemző. -
#18193920
törölt tag
válasz PistiSan #1697 üzenetére
Szerintem a mondat első felében megadtad a választ az, hogy K&H mobiltárcát használsz és nem jelentkeznek nálad egy másik (általad nem használt) alkalmazás problémái az természetes
Viszont az tény, hogy a Google play-en a Simple hozzászólásainak egy igen tetemes része erről szól.
Sajnos nem egyedi eset és nincs rá semmilyen ok vagy indok vagy megoldás hosszú hónapok óta. -
vacs
veterán
válasz PistiSan #1697 üzenetére
K&H mobil tárcánál át lehet állítani, hogy ne 5000 legyen a pin nélküli limit (hanem pl 10.000)?
Én nem találtam ilyen beállítást!Más:
Örülök, hogy írtad, hogy egy root-olt, custom romos OnePlus-on is megy a K&H mobil fizetés.
Én full gyári O+5T-n használom elégedetten a K&H mobil fizetést, de szeretném root-olni (+ xposed + gravitybox miatt)!Akkor ezek szerint működni fog?!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
Kbali
nagyúr
válasz PistiSan #1714 üzenetére
Tudom, de volt olyan, akinek volt gondja - ezzel csak próbáltam arra rávilágítani, hogy vannak olyan csillagállások, amelyek esetén a support meg van lőve, annyira egyéni hiba.
A listát azért is említettem, mert ha be van húzva az ÁSZF-be, akkor le is pattinthat az ügyfélszolgálat, hogy nem támogatott a készüléked. -
z67
őstag
válasz PistiSan #1739 üzenetére
Semmi nem változott, ugyanaz a telefon. Én mindig erintettem eddig, utána feldobta az ablakot, kérve a PIN kódot, most ez nem történik meg. Mivel eddig ez ugye automatikus volt, így nincs rutinom a menüben megkeresni a fizetés engedélyezését. Benaztam ott, mint aki most lopta a telefont. Egyszer pedig 27%-ot levett az aksibol egy éjszaka alatt. Nem emlékszem, mennyire bonyolult ujratenni.
-
z67
őstag
válasz PistiSan #1882 üzenetére
Nem tudom mikor fog ez megtörténni, az egész olyan mint a MÁV. Még ami jó irány lenne, azt is felülírják a fusi megoldásaikkal. Beszereltek tavaly egy bivalyerős központi klímát a közeli postán, melyet a dolgozók a nyáron ablaknyitással szabályoztak. Mindenre van egy hasonló megoldás náluk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- Samsung tab s7/s8-hoz tokkal ellátott-leválasztható billentyűzet LEÁRAZVA
- Apple iPhone 11, 13, 13 Pro Max bontott alkatrészek