Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Pedig a vicc, hogy a Simple szerint teljesen rendben van ez a művelet...
Vicc az egész cég.
Na de visszatérve: mi köze van a digitalizált kártyának az érintés reagálásához? Mivel ezek szerint sok. De érdekes.Kukáztam már egyszer az appot, hogy a legutóbbi bétán mutatott teljesítmény miatt most folyamatosan próbálkoztam, hogy hátha egyszer csak begyorsul...
Amúgy már készültem újra kukázni. Este is fizettem és még oda sem ért a telefon már csippant, hogy oké. -
szabi__memo
nagyúr
-
szabi__memo
nagyúr
-
k.mark87
tag
Sziasztok!
Negyed órája olvasgatok, de nem vagyok még mindig képben.
Magnet banknál vagyok, hogyan tudnék legegyszerűbben NFCvel fizetni?
Köszönöm előre is! -
rushty
senior tag
Mi előnye van a fizikai kartyahoz képest? Főleg így, hogy idegen appal egyenlegezni, verziót frissíthető kell?
Nincs mindig az embernél a mobilja. És ha van, akkor se feltétlenül okosfon mobilnettel.
Revolut meghívó pü-ben
-
viktorhu
veterán
Ebben az esetben nincs feltétlenül előnye. Ez nem egy egyenmegoldás mindenkinek. Nekem pl. mindig kéznél van a mobilom, a pénztárca meg sokszor elásva a hátizsákban, amit aztán kétségbeesetten keresgéltem a pénztárnál sorban állva
Innen kb. 200 méterre van egymással szemben egy Aldi és egy Lidl, pénztárca nélkül járok vásárolni, a mobil úgyis ott van, amíg jártam irodába, a menzára nem vittem pénztárcát stb.
Én azóta használom a mobilfizetést, amióta lehet (2013, ha jól emlékszem), nekem nagyon kényelmes. Ha neked nem az, nem jelent érdemi előnyt a plusz biztonságon kívül.
-
emeritus
tag
válasz k.mark87 #3905 üzenetére
Az OTP Simple alkalmazása az egyszerűbb, a GPay/Curve kombináció az alternatív megoldás: Magnettel és Androiddal. A szakmai blogok olvasására szánt hosszabb idő nem lesz haszontalan. (simplepay.hu honlap, illetve Curve topic...)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz viktorhu #3911 üzenetére
Az érvényes kártyák többnyire UK binesek, plusz, ha az újak (illetve a cserék) magyar binesek lesznek az reményeim szerint még nem jelenti azt, hogy nem lesznek GPay képesek. (nem az UK bin jelenti a GPay képességet)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
Anonymus23
veterán
Üdv!
Nemrég vettem az első NFCs mobilt, mondom akkor elkezdem használni.
Simple már régebb óta van, OTPnél vagyok.
Egy ideig jól működött, 21-e óta viszont nem tudok vele fizetni, azaz 21-én még fizettem, de azóta valami olyasmit ír ki mindig a terminál, hogy ellenőrizze a mobilalkalmazást.
Mit kellene csinálni, hogy működjön ez a nyomorult?;) - The Power of the Light Side
-
KicsiRegő
tag
válasz Anonymus23 #3913 üzenetére
A Simple válaszai az összes probléma esetén: app frissítés, ki-bejelentkezést, kártya újradigitalizálás, app gyorsítótár törlése, újratelepítés
Ha valamelyik nem oldja meg a gondot, akkor "Sajnáljuk a kellemetlenséget"[ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
válasz Anonymus23 #3913 üzenetére
Ha gonosz akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy gyere át a K&H-hoz, itt hibátlanul működik az nfc fizetés!
(^)(>.<)(^)
-
Anonymus23
veterán
-
nutfile
aktív tag
Hétvégén írtam egy levelet a Raiffeisennek, hogy 20+ éve vagyok az ügyfelük, de lassan elveszítenek amiatt, hogy még mindig nincs androidra mobilfizetési megoldásuk. Kérdeztem, hogy mikor lesz végre, google payre várnak-e vagy mi van?
gondolom nagyon megviselte őket, hogy elveszíthetnek , mert ma meg is jött a válasz, amiből idézek: "...Bankunk jelenleg is dolgozik az NFC alapú fizetési rendszer bevezetésén, mely várhatóan idén ősszel kerül bevezetésre..."
úgy legyen! -
-
Sinu
senior tag
válasz SpongyaBob #3920 üzenetére
Én az Uniban dolgozom, még híre sincs az nfc fizetésnek, egyelőre a contactless bankkártyát reklámozzák, mintha olyan hudenagy újítás lenne amúgy ez a legszarabb bank ahol eddig dolgoztam, minden szinten botrányos
No Future
-
Sinu
senior tag
válasz SpongyaBob #3922 üzenetére
Bankunk számára mindig ügyfeleink a legfontosabbak, törekszünk rá, hogy szolgaltatasaink a legmodernebbek legyenek, jelenleg is dolgozunk az nfc fizetési megoldáson, reméljük hogy megtisztel minket turelmevel.
Így jobb?
No Future
-
szabi__memo
nagyúr
válasz SpongyaBob #3920 üzenetére
Mármint itthon :)
-
Sinu
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #3926 üzenetére
Simán lehet, hogy beletrafáltál, attól, hogy a logo ugyanaz, a különböző leanyvallalatok általában felvasarlas által kerültek az anyacéghez, a legtöbb esetben teljesen más a szamlavezeto rendszerük és az informatikai infrastruktúra. Ezért ami egyik országban megy egy adott rendszerre építve, az nem biztos, hogy működik másik ország másik rendszerén.
No Future
-
KicsiRegő
tag
válasz SzabóTamàs90 #3926 üzenetére
Nem csak az osztrákoknál, de még a szerbeknél is androidon már régóta van app, és a náluk idén bevezetett ApplePay-el is első körösek voltak, ahogy láttam
Más rendszer, más piaci viszonyok -
Sinu
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #3929 üzenetére
Igen, ez meg is van, mindenhol van bankszamlavezetes, bankkártya, kkv, biztosítás, befektetés, etc. De a kiegészítő szolgaltatasok terén boseggel vannak eltérések. Más igények, más jogszabályi követelmények, más büdzsé.
No Future
-
Sinu
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #3931 üzenetére
Ilyen "ervelesek" mellett nincs értelme folytatni ezt a beszélgetést...
No Future
-
Becenick
tag
válasz SpongyaBob #3920 üzenetére
Komolyan felháborító. Az a legrosszabb, hogy én pont a Rajfi / Uni párost használom.
Nyilván ez a kettő sz@rik leginkább az ügyfél igényekre. -
SpongyaBob
veterán
válasz Becenick #3934 üzenetére
így szokott ez lenni
Egyébként nagyon jó csomagom van az uninál, gyakorlatilag nullás, de a lakáshitel ideköt. Összességében elégedett vagyok...azonban egyszerűen haladni kell a korral, tudomásul kell venni (mármint a banknak), hogy változik a világ, változnak az igények...
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
Becenick
tag
válasz SpongyaBob #3935 üzenetére
Így igaz. A számlával / csomaggal nekem sincs problémám, valahol a korlátozott felhasználás miatt is. De elég sok ügyfél panaszkodik a szolgáltatásokra.
Ha én mobillal fizethetnék, akkor sok panaszra nem lenne okom. Viszont ez ma már valahol elvárható lenne. Én csak azt nem értem, hogy nem tartanak tőle, hogy az ügyfelek egy nagy része "elvándorol", ha nem tartják a lépést?! -
st6969
őstag
válasz Becenick #3936 üzenetére
"Én csak azt nem értem, hogy nem tartanak tőle, hogy az ügyfelek egy nagy része "elvándorol", ha nem tartják a lépést?!"
Nem valós ez a veszély szerintem. Sokakat köt a hitel, nyűg a váltás, a faluban csak OTP van vagy Takarékbank... Itt néhányan tudjuk, hogy vannak alternatívák, szívesen kipróbáljuk és használjuk az NFC-s fizetést, de Joli néninek nyomógombos telefonja van, bankkártyát sem nagyon használ, a nyugdíjat is a postás hozza. A középkorú nagy többségnek tökéletesen megfelel a bankkártya, de sokan közülük a mai napig gyakran kp-val fizetnek. A maradék (aki nem "ájfonos") nem is tudja, vagy nem is érdekli, hogy létezik mobilfizetés, és gondolják, hogy amúgy is NASA mérnöknek kell lenni, hogy egy ilyet beállítson a telefonján.
-
nutfile
aktív tag
igazából én 1999 óta vagyok rafis. csak azért nem váltottam, mert körülményes és mert ha esetleg banki hitel kell, nyilván ők látják, hogy hosszútávon vagyok jó ügyfél.
ugyanakkor 2016. óta vagyok Gránitos is a mobilfizetés miatt, meg Erstes is a jobb hitelkártyák miatt. bár itt csökkent a difi, idén meg is szüntettem az Erste hitelkártyám.
de ha most ősszel végre beindulna náluk a mobilfizetés, annak tudnék örülni. plána, ha google pay. -
Kbali
nagyúr
válasz SzabóTamàs90 #3938 üzenetére
Miért nem váltasz most - bármire? Nyitsz máshol számlát, ahol van mobilfizetési lehetőség, a Rafist pedig fenntartod a hitel miatt, amíg ki nem fut. Vagy ennyire mégsem akarod azt a mobilfizetést?
-
st6969
őstag
válasz SzabóTamàs90 #3938 üzenetére
Én csak azért vagyok Raiffeisenes, mert miután "kirúgtak" a K&H-s - már egyébként is sok éve nem értékesített - full nullás csomagjából, itt találtam egyedül olyan nullásat, ami nekem megfelelt. Emellett azt gondoltam, hogy a Raiffeisen elég nagy név a bankok között, miért pont ők maradnának le a többi mögött...Erre nagy arculcsapás volt, amikor először megláttam a banki appjukat, meg a netbankba bejelentkezést (kódokkal, amikor a K&H-nak már jóval régebb óta megvolt a QR kódos bejelentkezés, tranzakció aláírás). Nem beszélve arról, hogy a K&H-hoz képest a mai napig enyhén szólva nem felhasználóbarát semmilyen felülete sem.
Csak azért nem váltok vissza K&H-ra, mert nincs kedvem újra a bankváltási macerához, még ha nem is nagy erőfeszítésbe kerül. A 0-ás csomag már kevésbé érdekel a Revolut idejében... -
István89
tag
válasz SzabóTamàs90 #3945 üzenetére
Gránitnál se lesz jobb hozzáállás, ha az applikáció fejlesztésére is gondolsz, de sajnos majdnem az összes bankra jellemző egy kis túlzással.
Mondjuk a fentebb írt K&H vélemény pont nem ezt mutatja,.
Viszont, hogy ne legyek OFF teljesen. A GránitPay mellett volt szerencsém kipróbálni a TranswerWise bankkártyáját Google Pay alatt, és meglepetésemre sokkal gyorsabb volt az érintésmentes fizetés, mint a gránitos alkalmazással. Tudom sokaknak ez egyértelmű, de én most tapasztaltam meg. Sajnos a gránitnál sokszor nem oké az app, a legutóbb úgy volt sikeres a fizetés, hogy a telefon se nem rezgett, se nem jelenítette meg a bánkártya emblémát az érintésnél. Kár, hogy nincs itthon Google Pay hivatalosan...
-
István89
tag
De gondolom az is trükközésnek számít, mert én is onnan töltöttem le, és a google play áruház ki is írja, ha rámegyek az app oldalára, hogy ez itt nem engedélyezett.
Én annak örülnék, ha hivatalosan a bankok engednék beállítani a saját kártyájukat az alkalmazásba, de ez nem fog szerintem megvalósulni és marad a saját remek alkalmazásuk NFC fizetésre. Mondjuk a TW és a Revolut is erőltethetné, hogy minden országba - ahl még nem lehet használni- trükközés nélkül is használhassák a saját kártyájukat a Google Pay alatt. Sokaknak már ez is elég lenne.
-
viktorhu
veterán
válasz István89 #3948 üzenetére
A bankoknak is egyszerűbb volna nem költeni rá és a google pay-t használni, a google nem engedi még valamiért az itteni használatot. Igaziból így sem tudnak teljesen sajátot fejleszteni a bankok, a mastercard rendszerét használják hozzá, ami nem épül olyan mélyen a rendszerbe, mint a google pay, így tovább tart felébreszteni fizetéskor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs