Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz róland #40719 üzenetére

    Ez elég furán hangzik. Az "input not detected" tényleg azt szokta jelenteni, hogy az adott csatornát nem lehet behangolni. Ezt feltételezi, hogy egyébként a kliens kapcsolatba áll a backenddel.
    Sajnos azonban a hibaüzenetek néha telejse félrevezetők, tehát lehet akár tök más oka is. Ezeket ellenőrizd:

    - pont ugyanaz a csatorna működik a többi kliensen?
    - Mi történik, ha egy másik klienssel már nézel egy csatornát és közben próbálod a HTPC-n is elindítani? Ilyenkor nem kell hangolnia.
    - ugyanaz a kliens verzió?
    - milyen user/password-öt használsz a klienseken. Nincs valami eltérés a jogosultságok között?
    - Lépj be a webes felületre, kapcsold be lent a debug ablakot is és ekkor próbálj elindítani egy csatornát a kliensen. Figyeld a log bejegyzéseket, ellenőrizd a "status" ablakban látható infokat. Hasonlítsd össze azzal, ha ugyanazt a csatornát egy másik klienssel indítod.

Új hozzászólás Aktív témák