-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gallmix
aktív tag
válasz Ákinard #1037 üzenetére
Ezt már tavaly is eljátszották, vagy tavaly előtt. Az nap volt díja a csomagoknak, előtte, utána nem. Valószínűleg az előzménye az volt, hogy amikor Bf-volt mindenki gyors egyesével rendelgette a dolgokat, és így nekik nem volt "megérős"... vagy sokan nem vették át még sem.
Így meg kétszer is meggondolja az ember... én ezért is hagytam ki idén tavaly is a bf-et.
-
Gallmix
aktív tag
válasz Ákinard #1039 üzenetére
Anno még Emag Edigitál volt és a verseny kapcsán is lett talán az ingyenes szállítás... pár évig ment, azt megunták... mindig varriálnak vmit... az hogy szét dobják több dobozba, az attól még egy rendelés, ráadásul régen volt hogy egyszerre hoztak 5 dobozt, tök jó volt... Értelmét nem láttam...
Most már csak box-ba visznek ingyen... azt sem mindig...
Valószínűleg + lehúzás akkor direkt díjat kérni, másnap nem.... végül is ja... megszívatták magukat... Nekem is volt csomag tavaly... jelezték, hogy akkor ne vegyem át... foglalta 3 napig a helyet. Idén már csak 1-1,5 nap volt átvenni...
Emag partnertől elárazott dolgot nem vettem... de rendeltem már onnan mint a saját oldalukról, mert pl itt ingyenes szállítás akció volt és az ár is kb ugyan az.
-
Gallmix
aktív tag
válasz ígyvanferi #1077 üzenetére
Nekem régen olyan is volt, hogy totálisan mást küldtek mint amit rendeltem... utána kellett visszaküldeni, majd küldték azt amit ténylegesen rendeltem...
A csavar csak közben annyi, hogy később jött a futár, akkor meg már nem voltam elérhető, így kétszer is meg kellett kérni őket... De szerencsére rendben lezajlott...
-
Gallmix
aktív tag
-
Gallmix
aktív tag
válasz tobias88888 #1126 üzenetére
esetleg ha felhívnád őket? Már ha problémát szeretnél megoldani... emailekre eleve 30 napos válasz idő van nem?
-
Gallmix
aktív tag
válasz tobias88888 #1128 üzenetére
Engem nem zavar a díj. Ezért van a vezetékes telefon, korlátlan beszéd...
Mobilon is akadnak ilyen csomagok. Hatékonyabb mint emailezgetni és "várni a csodára".Pár éve felhívtam az egyik futár üfsz-t, hogy na most már mi van, mert sürgetett az idő... kiderült, hogy megszűnnek... várhattam volna arra mikor hozzák ki. Emag úgyszintén.
Volt olyan ügy, ahol az email volt a megoldás Telekom, Voda. úgy kellett benyújtani problémát... De azt tényleg 30/+ nap... volt amelyik több hónap. A szolgáltatás használatát nem befolyásolták, ezért nem volt nagy baj...
-
Gallmix
aktív tag
Akartam rendelni emagtól. De hiába ingyenes nem fért a boxba ezért nem engedte a rendszer... szét nem szedték... mindig ilyen rugalmatlanok voltak?
-
Gallmix
aktív tag
Felhívtam őket és akkor azt mondták ők nem tudják ezt a rendszer automatikusan oldja meg. Több kisebb dolog volt, de az össz méret nagyobb lett mint egy box mérete... ami azért furcsa, mert volt külön külön boxom is már és volt, hogy több rendelés volt egy boxba,. Vagy egy több boxba. Így hiába virított ott zölddel, hogy "ingyen kiszállítás" abból semmi nem lett... végül annyit szórakoztam vele, hogy nem is rendeltem semmit...
Akkor ez lehet a gond, mert 20-26 darab kisebb dolog lett (volna) rendelve hogy meg is legyen a 10+k... lehet mégis belefért volna... pech...
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
na ba*ki este azt gondoltam, termék korlátozás van, mostanra kiderült a készlet fogyhatott el, mert tovább csökkent a rendelhető mennyiség akciósan... szívás... kár, hogy nem este rendeltem...
-
Gallmix
aktív tag
Az mennyire normális, átlagos, hogy a sokadik ajtó csukódik csak? Azt gondoltam a gombnyomásra kellene záródnia, de kiderült, hogy nem. Az itt olvasottak alapján direkt megnéztem csukódik-e próbálgattam...
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz Silentfrog #1440 üzenetére
Majd kiderül... Én még azon gondolkodom mit is rendeljek...
Amit akartam arról pont lecsúsztam. Augusztus végéig él az akció ugye?[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz bostone #1443 üzenetére
Nekem már volt olyan, hogy vártam őket, teltek a napok... közben elutaztam. Pont akkor csörgött, hogy itt vagyunk a csomagért... mondom, majd térjünk vissza rá később.
Az lett belőle, hogy újra leadták a rendelést a futárnak, mert az már "elévült". Általában nem jelzik előre. Ha ilyen kérésed van a futárszolgálatot hívd fel, ott tudsz talán valami érdemi eredményre jutni. -
Gallmix
aktív tag
-
Gallmix
aktív tag
válasz Bl.Gyo. #1468 üzenetére
Egy forgalmazótól kell minimum 10.000 és nem lehet több 10 darabnál a termék. És be kell férjen a boxba. Ha ennyi helyről rendeltél örülj, hogy "csak" ennyi lenne a költség. A részletek oldalon látod a tételes bontást is.,
#1469 Faterkam
Erre gondoltam, amire tudsz hivatkozni -
Gallmix
aktív tag
válasz Ákinard #1471 üzenetére
Változott? Én eddig akárhányszor rendeltem több különböző forgalmazótól Emagon, mindig külön külön számolta a szállítást. Ami logikus is, mert külön helyről, külön cég küldi.
#1472 Ákinard
Olyant rendeltem tegnap ahol nincs ott a jelölés, mégis ingyenes volt a szállítás 10.000 felett.#1473 Bl.Gyo.
10 terméknél, vagy darab tételnél többet rendeltél? Az 1000 forint a futár szolgálattal való szállítás, nem boxba fog érkezni. Ha 10 vagy több terméket rendelsz már nem viszik boxba akár befér akár nem. Bele futottam már ebbe.[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz Bl.Gyo. #1477 üzenetére
Nekem erre eddig kb 6 szállítási díjat számolt volna fel a rendszer. mert 6 különböző cégtől rendelek. Legalábbis amikor rendeltem volna különböző cégtől véletlenül sem volt egy szállítási költség... hiába érte el összesen.
Kérrdezd meg az ügyfélszolgálatot cheten... ha tudod, telefon már megszűnt... Spórolnak...
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz Ákinard #1480 üzenetére
Az évek óta biztos nem így van. Pár hónapja akartam rendelni és sehogy sem jött össze. Mindig forgalmazónként felszámolt költséget. Ez viszonylag új dolog lehet. Most megnéztem én is össze válogattam 3-4 forgalmazótól kedvencekből és valóban ingyenest ír, tovább nem léptem, lehet a következő lapon változik.
volt már ilyen is, mikor 10 darabot vagy többet rendeltem, hiába fért el a boxban, akkor sem engedték oda kiszállítani, csak az alatt.
Ha ezen változtattak az pozitív irány, nem kell nézni, kitől rendeled, mennyi lenne a szállítási költséged.
Neked eddig csak akkor nem volt szálirtási költség, ha forgalmazónként érte el az összeget, nem pedig összesen. Ezen nem tudom mit lehetett volna változtatni, mivel ezt a rendszer számolta ki.
"Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba,"
Ez pár pár hónapja így van, vagy még régebben fél éve, ha nem több. Azt mondták azért mert mások is küldhetnek már emagon keresztül, azért van ez a szabály.Nah megjött a rendelésem, este rendeltem másnap reggel már jött az sms.. nehogy szomjasan kezdjük a napot
-
Gallmix
aktív tag
válasz JamesFinn #1495 üzenetére
Én is próbáltam, bosszantó ez a chat... nincs olyan opció, hogy egyéb. Belementem egyikbe, nem jött be... Belementem másikba, hasznos volt, sikerült nem. akkor kapcsolok ügyintézőt. Ott már letudtam írni, és megerősítette a kérdésem/feltevésem.
Utána várni kell és jelentkezik valaki, persze csak "nyitvatartási időben", 17:00 még az szerintem. Megnéztem 18:00 után pár perccel volt ez. Kellett legyen ügyfélszolgálat. Csak ne zárd be a chatet.
-
Gallmix
aktív tag
Extréme digitálnál lehetett régebben, talán emagnál is...
-
Gallmix
aktív tag
válasz Rodzser Mór #1526 üzenetére
Kérdezz rá a weboldalon chatben, ha sehol nem találsz üzenetet. Esetleg a futárcégnél.
-
Gallmix
aktív tag
Ti meghagytátok a kártyát, az akció után? Emagnál? vagy töröltétek már?
-
Gallmix
aktív tag
válasz Silentfrog #1691 üzenetére
Szerintem jelezd emagnak, egy panaszt megér, meg akár a hatóságnak is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen