Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabró

    tag

    válasz haruspex #2207 üzenetére

    Szerintem is felháborító ahogy az Emag kezeli a helyzetet, és a futárcégre mutogat.

    Dec. 11-én raktárról rendelt terméknél még 23-án reggel is azt írták, hogy ma kiszállítják, ehhez képest így 28-án sincsen nálam. (Nagy mázli, hogy 24-én délelőtt ugyanazt a cuccot meg tudtam venni az Auchanban. Itt jegyzem meg, hogy a fóti Auchanban 24-én reggel látszólag nagyon felkészülten várták a vásárlói rohamot - ami 8-ig egyébként nem érkezett meg.)Törölni meg csak úgy lehet a rendelést, hogy ha majd ha futártól visszaérkezik hozzájuk, akkor indul a pénzvisszatérítés. Nevetséges. Két csatornán is kezdeményeztem náluk fogyasztóvédelmi panaszt.

    Külön jó, hogy az ügyfélszolgálat gyakorlatilag mindenre képtelen, a chatablak pedig időnként tényleg magától bezáródik. :)

Új hozzászólás Aktív témák