Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
válasz
FattyDove #23 üzenetére
Mondok jobbat:
AT&T is the only one that was a top advertiser pre-Musk, and the company has spent just $781 in the last 12 weeks — 99.96% less than the more than $1.77 million it spent during the 12 weeks before Musk’s acquisition.
Visa and Nissan are similarly spending just a fraction of what they spent pre-Musk. Visa spent just $10, and Nissan spent just $687, in the last 12 weeks — 99.99% and 99.77% less than they respectively spent during the 12 weeks before Musk’s acquisition.
According to a June report from Reuters, Yaccarino similarly boasted to investors that Walmart had resumed advertising. But Walmart spent just over $100,000 on X ads in the last 12 weeks — 91% less than the $1.1 million it spent during the 12 weeks pre-Musk.
Even the company’s top advertiser pre-Musk, HBO, spent only nearly $23,500 in the last 12 weeks — 99.9% less than the $28.3 million it had spent during the 12 weeks before Musk’s acquisition.#aszamoknemhazudnak
#deMuskigen
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
it Bár az X árbevételei most már növekednek, a reklámbevételeik az USA-ban komoly csökkenést mutatnak Musk vezetése óta.
- E-roller topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- SörcsaPH!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Futás, futópályák
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...