Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
Én is ki tudtam számolni:
éves futás 10k.320.00ft a fogyimmal.kötelező casco 150.000.470e/év
EV 10k 120e otthon töltve nem napelem.casco kötelező jóval rosszabb kondíciókkal 300k alsó hangon kiszámoltam. Ennyi futással amit nyertem már el is buktam és értékvesztést nem számoltam illetve nem rizikóztam semmit mikor száll el az aksi.A 6 millás autó meg valami kicsi vagy igencsak vannak már benne évek na meg kilométerek.
Tudom lehet mondani minek casco de egy EV esetén szerintem szükséges.
-
cOxeR
Ármester
válasz bigdigit #9751 üzenetére
Nem vagy erős ebben, 1 évre számolsz, de miért... nekem ez 3 év, 3 évre a példád már 150e különbség az EV javára, cascoval.
Tipikusan az vagy akinek fogalma nincs mi fán terem egy elektromos autó, ezzel a sok éves az auto kuka az akku fóbiáddal. 2017-es I3 most lessz benne 100e km.
Casco kötés nem EV függvénye, hanem inkább auto értek és kockázatvállalási kedv, anyagi helyzethez viszonyítva.Milyen értékű/évjáratú/teljesítményű autónak van 150e/év cascoja? Tudod almát almával. Drágább EV-re a casco ezen nincs semmi meglepő, keresni akarnak extra profitot.
[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
válasz bigdigit #9751 üzenetére
Te most a jóval rosszabb kondiciót mire alapozod?
Most vettem egy 8 millás EV-t, 18500Ft/év a kötelező
7 év gari még akkura...
20k-t megyek évente. 1155Ft/100km 230k
diesel fogyasztással lett volna 3300Ft/100km azaz 660k, volt benne 300k km. Évente szerelőnél maradt 50-100k
Egyiknél is értékvesztés, másiknál is.
Egyik kocsi 8, másik 1,5 millás
Szerinted a casco melyikre lenne olcsóbb? Persze értem én, hogy értékvesztése kisebb az olcsóbbnak, ami persze büdös életben nem romlik el igaz? Ne márA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
bigdigit
addikt
AT Scross amit 7850-ért vettem újonnan. Most 8-ért már vitték volna de inkább kivárok. Ebből az autóból 1.4T már nem AT már nem gyártanak. 04 hóban lesz 2 éves. Most lesz 106e a casco. 2 és fél éves 40k körüli futasu Kona 64-es volt amit kiszámoltam. Hahu ár 8.7. Na erre a casco ugyanolyan 10% min. 75e önrész 350e éves casco. Ne csak a kötelezővel dobálózzunk.
Kis akkus felejtős.
De nézzük mi a választék akkor már. Leaf kieseik chademo...WW Peugeot kiesik mert rohadt sokat fogyaszt. Kia Hyundai csapágy problémák. Zoe mindenfajta problémák mert francia. Tesla ára bármikor milliókat esik. Nagyon más nem is marad ami min. 50kw aksi és vehető 8 és bő 9 mill között. Tegyük hozzá ezek 2-3 év közötti amiket néztem és talán a Zoe kivételével minden lett ennyi idő alatt 3-5 millió közötti bukás ha valaki itthon vette és nem kétes import cucc. -
Tiédetis
senior tag
válasz bigdigit #9754 üzenetére
Látom már az is baj, ha esik az ára, sokan örülnek ennek. Ha esik a többinek is ám. Add el 8-ért a suzukit és vegyél újat belőle.
Igazad van abban hogy 50-es nincs, - bár 45-ös MG van - én 64-es akkusat vettem.
Igen, esik a tesla ára, használté is, újé is. Ez így működik.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #9720 üzenetére
Abban én még nem ültem sajnos. A Te i4-ed mikor érkezik? Új lesz?
Mauzes
A Born nagyon jól néz ki, de nekem sajnos kicsi lenne. Az Ioniq 5/6-ot és új Konát tesztvezettem, de az 5-nél a belsővel nem voltam kibékülve, ennyi pénzért szereintem gyér hatást kelt, a 6-os jobb, de egyrészt túl drága, másrészt nem SUV, a Kona pedig kicsi és gyenge is.Elvileg idén jön a Kia EV5, az gyakorlatilag az EV9 kisebbik változata lesz, remélhetőleg értelmesebb áron. Az még érdekes lehet majd.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz bitpork #9721 üzenetére
Ez is egy érthető szempont, de a kereskedők viszont nem így működnek és alapvetően ők határozzák meg a piaci árakat, mert ők hirdetnek/hoznak be autókat nagy számban. Az új autóknál már most elég nagy kedvezmények vannak, eléggé beszakadt az eladások száma. Jelentős csökkenés ezzel együtt sem várható, inkább stagnálásra vagy enyhe árcsökkenésre tippelnék reálértéken. Amíg a hitelezés ilyen rossz, addig nem nagyon pörög a piac, az emberek többségének nincs lehetősége kp. ilyen összegekért autót venni. 1-2 kivétellel a THM jelenleg borzalmas.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #9731 üzenetére
"Nem nagyon akcióznak ev-t"
Van azért rá példa. Nissan Ariya, 3,2M-el olcsóbb most. Kizárólag ezért megyek el megnézni a jövő héten azt is.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz bigdigit #9751 üzenetére
"nem rizikóztam semmit mikor száll el az aksi. "
Szinte minden gyártó 8év/160-200k km garanciát vállal az akkupakkra. Ha nem 8év feletti autóban gondolkodsz, akkor akku elszállástól nem kell tartanod.
A minimum 50-es akku is csak akkor érdekes, ha egyébként azonos fogyasztású autókat nézel. A lényeg a hatótáv amire szükséged van, aminek csak egyik eleme az akku mérete.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Szerintem ez egy nagyon jó kis autó, formára megosztó, de nekem tetszik kívülről is -főleg az orra-, és belül meglepően tágas volt. Engem viszont zavart a fehér keret a display körül. Ezzel biztos nincs mindenki így, de engem zavar, kicsit olyan, mintha folyamatosan világítana valami a szemembe. Nem tetszett továbbá az anyagok minősége. Olyan, semmilyen. Viszont azt hozzá kell tenni, hogy azon az áron nem tetszett, amivel árulták a szalonban (amikor néztem, még 21M körül volt). Jelenleg már 13-ért is látni HaHu-n hasnzáltan, annyiért bőven megéri.
A tudomány a valóság költészete!
-
Mauzes
őstag
Az Ioniq 5 tényleg egy kicsit fura jószág. Én nem is azt mondanám, hogy gyér, mert a bőrös Style kivitel már nem rossz, de valahogy furcsa a beltér. Mellette viszont sok dologban tök modern, és csendes, komfortos, jól megy, nem rosszul fogyaszt.
Amúgy a 6-os szerintem most nem túlzottan drágább. Kb. másfél misi többlet abból a bőrös verzió, de annyiért már több extra van benne és hőszivattyú. Nekem azért esett ki, mert túl lapos, nem látok ki jól és nem férek el hátul.
[ Szerkesztve ]
-
Én itt több buktatót is látok leírva. A kereskedő maga ellen megy ha akcióz és már most sem olyan vastag a marzs h mindent is lenyeljenek (nem autó, de nagykereskedéssel foglalkozom és valami rálátásom azért van a problémákra).
A másik ami szerintem túl ... leegyszerűsítő, hogy hitellel számolsz. Hitelre autót csak vállalkozásnak szabad/éri meg- venni. Magánember azt vegye amire pénze van kp.
Most a kiskereskedelem elég jó indikátor - éppen a kötelező beavatkozás előtti utolsó stádiumban rugdalja magát. Innen le már csak még több bezárással és munkahely vesztéssel lehet. Azt gondolom hogy nem ez lesz a megoldás.
Használt autónál pedig tartom amit írtam- ha valaki költ az autójára annak hiába akarják lealkudni az árát, mert ha nem kenyérre kell akkor nem fogja lenyelni az amúgy elértéktelenedő autóján a teljes karbantartási költséget. Szerintem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
veterán
válasz bitpork #9766 üzenetére
Nem feltétlen megy maga ellen, amennyiben a tőkét jobban tudja forgatni. Sokszor van olyan helyzet, hogy érdemes akár nullszaldósan, vagy néha még némi bukóval is kiszállni készletből, mert több értelme van az így befolyt tőkét jövedelmezőbb módon elhelyezni, mint ragaszkodni a piaci ár feletti értékesítéshez. A matek itt végül könnyen mínuszba tud fordulni. Az autó különösen problémás ebből a szempontból, mert az idő múlásával az évjárat is ugrál felfelé, plusz jönnek az új modellek is, ami további értékcsökkenést okoz.
A piac diktál! Ha az én autóm mellett ott van még 50db másik ugyanolyan, de 2M-el olcsóbban, akkor nem sok vevő lesz, aki a saját zsebével ellentétesen fog dönteni és az enyémet választja. Vagyis vagy eladom piaci áron, vagy kötöm az ebet a karóhoz, kockáztatva hogy még többet bukok. Esetleg reménykedem abban, hogy ismét lesz egy drágulás, de ez gyakorlatilag rulettezést jelen, mert senki nem lát a jövőbe.Az elmúlt 3 évben volt egy jelentős áremelkedés, főként a Covid miatti chip hiány, illetve az ellátási láncok késései miatt az újautó piacon (ami vitte magával a használtpiacot is), de ez nagyrészt normalizálódott. Az új autó árak esnek, ez már egyértelműen látszik és ha a trend nem változik, akkor a használtpiac is menni fog utána. Szerintem nyárra vagy őszre lesz érezhető. De nyilván nem látok a jövőbe, történhet olyan hatás is bármikor, ami ellentétesen fog hatni és ismét drágulás jön. (Pl. ismét bezuhant a forint..még nem vészesen, de romlott az elmúlt napokban az EUR-hoz képest. Importnál ez tudjuk mit jelent, ha tartós).
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
syl5
őstag
Sziasztok!
Belinkelem ide, szerintem itt hamarabb fogok választ kapni.
[link]
Köszönöm előre isKeress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
válasz Füleske #9769 üzenetére
És milyen sebességgel lehet autópályán kihozni belőlük egy ilyen 400 km-es hatótávot? 350-400 km-hez már hozzá vagyok szokva, igaz nagy tempóval.
Meg úgy összességében mi a véleményetek erről a támogatásról most?
Ugye Model Y árat csökkentett a Tesla, jár rá kedvezmény is, úgyhogy ilyen 13M HUF-ból kb már elérhető, nyilván ha azt a 4M HUF támogatást behúzza valaki.. Számoljunk kis extrákkal még, legyen 15M HUF.Mit gondoltok milyen hatásai lesznek a használt piacra? Néztem most 15-18-akért adják a 2 éves Y-okat, igazából senki nem fogja megvenni, ez a támogatás nyomnia kellene lefele a használt árakat.
[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
syl5
őstag
Meg ott van ez a német lízing történet is... szóval van ám opció bőven..
Kíváncsi leszek mennyire lesz népszerű most ez a támogatás?
Nyilván, aki már döntött végleges EV mellett, és ki is nézte melyiket tavaly ősszel, vagy most év elején annak vétek kihagyniKeress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
bigdigit
addikt
válasz Tiédetis #9755 üzenetére
Igen baj ha esik az ára.Pont ebből indult a vita. Ezért nem jön ki a matek.3 év alatt nagyobb a bukta mint egy hagyományoson 8 év alatt. Lásd lentebb . Ioniq 5 hány év alatt ment 21-ről 13-ra. Ezért zsákutca most. Egy átlag autós betervez egy új autót majd pár évesen benyel 2 max 3 mill bukó és belül egy újba. De itt feleződnek szinte az árak.Majd ha lesz max 10 mill körül új EV és 3 évesen 8 marad a maradvány értéke akkor kezd valami alakulni. Persze ha már nem kell arra számítani olyan technikai változások történhetnek a régi technika már fityiszt nem fog érni. Ezek még azok az évek égetni kell bele a pénzt és segíteni ezzel a fejlődést. Jobban örülnék ha már nem ez lenne a helyzet.
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz csemberlen #9774 üzenetére
Lehet lizingelni. Két évre írsz alá.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mghltm
addikt
válasz FIREBLADE78 #9776 üzenetére
+1
ezeket tudnam elkepzelni jofele crtadeval automata valtosban komfort ulesekkel: passat alltrack, skoda scout, mb all terrain, audi allroad, volvo cc ( birjak a rosszabb utakat es nem zabalnak 180-nal mint a krumpli suv-ok es tarsaik )
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
cOxeR
Ármester
Phev kellene erre inkább, vagy le kell adni az igényekből, pl 120-al mész, nem 160-al.
Pályázat vagy lízing vagy kp, de ez kp-ra van kitalálva.
Használt piacra nem ilyen gyorsan lesz kihatással, ugyanis 3 évig nem lehet eladni… ergo ezek nem kerülnek más kézbe, nem tudsz venni ennyiért. -
bigdigit
addikt
Ezért is írtam ha majd lesz max 10 mill új valamire való EV.
Mert most mi van alatta új? Holmi legkisebb aksis semmik.Mondjuk azt kétlem 3 év alatt a hasonló ár kategóriájú hagyományosnak eltünne a fele újkori ára körül. Most még úrimuri. Csak kínában bizhatunk lesz valami érdemleges változás.
-
Kroni1
veterán
válasz bigdigit #9780 üzenetére
"Majd ha lesz max 10 mill körül új EV és 3 évesen 8 marad a maradvány értéke akkor kezd valami alakulni."
Most nem azért, ha kihozol egy 10milliós benzines vagy dízel kocsit a szalonból, akkor azt 8 misiért max 1 évesen párezer km-el tudod eladni, 3 évesen már nem igazán.
A Grand Espace-em 12 Milla körül volt az adott felszereltséggel újonnan, én 5 évesen 3.4 Millióért tudtam megvenni..Sokan olyan értéktartást várnak EV-től amit a belső égésűek sem tudnak, de ilyen nem valószínű h be fog következni.
-
bigdigit
addikt
8.4-9.4 között mennek amik akkori újkori ára 7850 volt. Mondom hirdetés nélkül is 8ért vitték volna és most is arra várnak végre vegyek egy EV-et mert az volt tervbe véve. De nincs mit mert mind kehes valamiben 10 alatt.
Remélem azért szoktál olvasgatni illetve nyitott szemmel is jársz mik fogynak nálunk jobban illetve az úton milyen autókat visznek 8assával a gyárból.
Persze lehet verebet találni aki nem néz utána...és beugranak egy használt EVbe is mert milyen olcsó lesz. Aztán majd pofára esik. -
bigdigit
addikt
Erre is van lista melyik autók az érték állóbbak. Na ezen pont a lesajnált Suzuki elég jó helyen áll. Én meg pont belenyúltam akaratlanul mert épp nem volt más csak AT. Aminek a gyártása már megszünt. 14T AT 139L bolygóműves. Helyette lett 1.5 sima robotváltós 110L ami szar 12 millió és senkinek nem kell. Bármennyire is furcsa azért a szar Suzukinál is van aki AT akar venni. Ezért tartja az árát.
Azt azért gondolom mindenki tudja a Suzukis lenne a legjobb EV-s mert fillérbaxóak vagyunk eleve. De ettől függetlenül ha nem a lerúgott 10 éves romhalmaz Suzukisról beszélünk nem ránk jellemző spórolunk a gumin meg a cascón. Inkább egy új Suzuki mint egy lerúgott 10 éves romhalmaz prémium akinek a tulaja ősszel leadja a nyári gumit vegyen valami használt még egy telet elmegy télit.
Mióta van EV folyamatosan követem a témát. Most egyértelműen a kivárás időszaka van.
Számomra nem is az lenne a cél harmad áron tankoljak hanem élvezzem magát az EV autózást. De nem olyan áron benne van ekkora bukta lehetősége is.Ezért írtam úrimuri még.
[ Szerkesztve ]
-
csemberlen
őstag
válasz FIREBLADE78 #9777 üzenetére
Annyira nem értek hozzá jó ismerős mondta, és ugye csak zártvégű lehet, ott nincs áfa (fél)visszaigénylés kocsinál.
Hja kérem az élet nem egy habostorta
-
biga
senior tag
válasz bigdigit #9754 üzenetére
Peugeot kiesik mert rohadt sokat fogyaszt
Esetleg ehhez egy személyes adalék: most pl nejem egy Corsa e-vel jar dolgozni napi szinten (ez lényegében egy Peugeot 208 e, csak oOpel logoval). Napi picibel több, mint 50km (oda vissza, kb 25 per irany), picivel kevesebb, de kb a fele autopalya (franciasan, tehat itt a 130 az inkabb max 120-125, nem 145!). Igy nyaron kényelmesen elmegy heti egy töltéssel (ilyenkor meg belefér egy hétvégi besarlasos körut is kényelmesen, a 300 körüli tav sztem nyugodtan megvan tehat nyaron, lehet szamolni), télen mar feszesen, de inkabb igen. Szerintem nem rossz a fogyasztasa. De mentünk vele 500-as tavokat is, 90% palya, ott volt valahol 20 körül a fogyasztasa.én személy szerint a Zoe-t sem tartom rossznak, csak az Opel (Peugeot) sokkal modernebb konstrukcio.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
FIREBLADE78
addikt
Párom mamája is azt hitte majd többért eladják. Holott kb 500e bukta rajta vagy annyit sem. Igaz volt benne pár ezer km. Nem tudom mibe vannak az emberek. Ebben az országban semmi sem lesz olcsóbb. Új ev 10 milla alatt? Röhögök. Dacia lassan 10 misi. Hagyjuk már.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
gorbep
senior tag
válasz bigdigit #9773 üzenetére
Unalmas, hogy mindig előveszitek ezt a témát és siránkoztok rajta ... A jelenség mindig is volt... sőt COVID előtt még ennél is jobban...
AZ AUTÓ NEM RÉSZVÉNY, HASZNÁLATI TÁRGY!
Ha ennyire zavar ez az értékvesztés, vegyél 5-8 éves 100e km-t futott BEV-et... az az újkori ára fele alatt van, onnan már nem tud akkorát esni... azt az árat a fenntartási árelőny meghozza 5 év alatt... már akkor is pénzednél vagy, ha leadod a bontóba...
Mellesleg legtöbben ezt a modellt járjuk ép... 2 éve vettem BMW i3 94Ahat 5.5M 83e km még garis akkuval... Már "ledolgozta" az ára felét, az akku állapot most télen épp 97.8%. Szervízre 200e-t költöttem, ez klímagáz meg egy kisakku csere + 100e-nél egy hajtómű olaj csere. Műszakin csont nélkül ment át, csak bevittem előzetes átvizsgálásra, gratuláltak, hogy milyen rendes vagyok, hogy minden fék vadonat új .... sose volt rajta még tisztítva se... Rozsda nem eszi, ha figyelek a háklijaira akár még 30 év múlva is autó lesz, ha az akkutechnika fejlődik és lemennek az árak, lehet kap majd egy akku tuningot...
Úgy látom, nálunk nemzeti sport ez a "nepperkedés", ismerőseim is azzal foglalkoznak, hogy folyton nézegetik a HAHU-n épp mennyit ér az autójuk, és Dagoberteznek mekkora jó bizniszt csináltak.... de úgyse adják el, csak ez jól esik nekik... De hát mindenki úgy élvez ahogy tud... Én meg örülök az autónak, használom és nem számolgatom a megtérülését... nem cserélgetek, remélem sokáig élvezhetem az előnyeit
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
ekowob
újonc
Nem értem. Most te tényleg azt rovod fel valakinek, hogy az értékvesztést is beleszámolja a költségekbe?
Az a baj, ha valaki gondolkodik, és megpróbál tudatosan vásárolni?
Persze, hogy az autó nem befektetés. (Ha az lenne veterán Porsche-t venne)
De képzeld vannak olyanok akiknek nem mindegy a maradványérték. Inkább örülni kéne, hogy ha valaki a cselekvés előtt gondolkodik. -
gorbep
senior tag
Dehogy... félreértettél, én is sokat dolgoztam az autó áráért, és számolok mielőtt döntök... mert nekem sem a 6 havi fizumba fájt egy 5 éves autó... de nem vágtam magamon eret, hogy az Octaviát 2.2M-ért vettem és 500e-t adtam el... ez egy ilyen játék... használtam, ennek költsége van, mint mindennek az életben...
De itt a sírás megy, hogyha nem az jön ki, hogy keresett az autón, amíg használta... és ez újra meg újra előjön... Napelem topic DETTO...
azért írtam, hogy "NEPPERKEDÉS" Annyira MAGYAR!
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
-
gorbep
senior tag
Ha nincs meg 100% megtérülés (minél előbb, a legjobb lenne azonnal), akkor őt átverték, kisemmizték és/vagy becsapták... Aki meg mégis belevág más okból: zöldítés, energia biztonság, idős korra rezsi megtakarítás... az meg balek szerinte
Odajön kérdezni, kap tanácsot, segítünk számolni is, és utána még neki áll feljebb...
Szerk: az az érzésem, hogy megerősítést akarnak, hogy mekkora istenkirály ügyesek, hogy kijátsszák a rendszert, és egy szolgáltatáson, használati tárgyon még keresnek is... és amikor kijön, hogy mégsem, dührohamot kapnak, és mindeni hüjje...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
bigdigit
addikt
válasz FIREBLADE78 #9788 üzenetére
Springet itthon nem is veszi senki csak román importból 5-ért . Nálunk is úgy van. Most majd még német lesz mert náluk most szórják ki 4.9-ért.
-
Hagyjuk már ezt az unalmas tudotos vásárlást. Soha semmi kapcsán nem lesz az emberek 99%-a tisztában minden részlettel ahhoz hogy valóban megalapozott döntést hozzon. A tudatosság egy önámítás aminek sajnos nagyon sokan befekszenek.
Nagyon fel tud húzni, hogy a találgatásaikat egyes emberek szándékosságnak, mi több ismeret alapú választásnak tüntetik fel.
Ugyan mondja már meg valaki itt számonkérhető bizonyossággal hogy holnap mi fog megtörténni... ehh.Bocs, nem a személyednek szól hanem a jelenségnek!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ekowob
újonc
válasz bitpork #9796 üzenetére
Attól, hogy a változók 99%-át (amúgy szerintem inkább csak felét) nem tudom előre megjósolni, még lehetek tudatos a maradékban.
Persze senki sem látta előre, azokat a hullámokat amiket pl a Covid, Trump vagy a háború vetett.
De ez ne jelentse már azt, hogy "úgyse lehet megjósolni mi lesz holnap, úgyhogy nem is kell foglalkozni vele".
Láttuk már hova vezet ez a srtatégia. 2008, és a 0% önerővel felvett hitelek elég jól megmutatták, hogy mit okoz amikor az emberek egy része nem ismeri a tudatosságot és két hétnél messzebb nem gondol sem előre, sem vissza.[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
válasz bigdigit #9773 üzenetére
Figyi! Igazad van mindenben is
Csak tudnám miért vagy Te is egy olyan topciban, ahol már régen tudod, hogy semmi közöd nem lesz hozzá
De még valami: ki sajnálta itt le a suzukit??
De inkább ne is válaszolj, megkeresem a keresőbenA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen