Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Elden Ring
- PlayStation 5
- War Thunder - MMO Combat Game
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EAFC 25
- Elite: Dangerous
- Alig egy hét múlva érkezik PC-re a G.I. Joe: Wrath of Cobra
- Watch Dogs: Legion
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowguard
senior tag
Oh, minden elismerésem Én úgy voltam vele mindig, hogy embert/NPC-t soha nem hívok be soulslike játékban, de itt a farkasok nem adnak akkora pluszt, hogy túlságos könnyítésnek érezzem. Legtöbbször nem is élik meg a fight végét, de arra jók, hogy egy rövid időre magukra vonják a boss figyelmét. Anélkül is lemenne és néha pont, hogy hátráltatnak, de első végigjátszás jó lesz így
persil: Mondjuk en hulyen vagyok osszerakva, a ds3-ban pontiffot is kettebetortem elsore, a gravetender greatwolf-on meg annyira elakadtam, hogy honapokig el sem inditottam a jatekot..
Buildfüggő is ez, nekem sokáig Pontiff volt a mumusom, két katanás karakterrel is megszenvedtem vele, de például az első halálom is ott volt NG+-on. Aztán csináltam egy teljespáncélos, pallosos karaktert és megaláztam.
De nehéznek mondott boss-okat meg bedarált a karakter: Gundyr papa kb. 6, Nameless 7-8 tryból megvolt. Gael is elég gyorsan megvolt. A legelsővel viszont pont, hogy a pallosos karakter szenvedett meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen