Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyika1

    tag

    Sziasztok!

    Már volt pár tranzakcióm a paypal-al, eddig simán ment minden, de most elakadtam. :F Rendeltem az ebayen egy headsetet Angliából, a paypal levonta a pénzt a bankszámlámról, viszont Payment statusnál Unclamied szerepel, Order status/Actions oszlopban egy Cancel gomb van, az ebay fiókban a font jel helyett egy homokóra látható.
    Ma a következő üzenetet kaptam az eladótól:

    Hi,
    Thanks for the purchase.
    there is some thing wrong with the payapl and it is not accepting the payments.
    Kindly pay at the different paypal.

    znaibd (at) gmail(.)com

    and we will dispatch the item.
    Thanks and Regards,

    Azt akarja, hogy újra fizessek? Mit csináljak, nem szeretném elveszteni a pénzem :F

  • Sanyika1

    tag

    Sziasztok!

    Totál kezdő vagyok az ebay-en és rögtön a második vásárlásomnál úgy érzem átvertek. Egy használt autós GPS-t néztem ki az USA-ból. Mivel EU-ba nem postázott az eladó, ezért vásárlás előtt megkérdeztem postázna-e ide, és mennyiért. Azt írta OK, 32 USD az USPS-el. Kicsit sokalltam de nem vagyok tisztában az árakkal, így licitáltam és megnyertem a terméket 21,5 USD-ért. A paypal számlán már 34 USD volt a posta de +2 USD-ért csak nem fogok reklamálni.
    A múlt héten megjött a csomag, és látom a csomagra ragasztott bélyegen hogy 22,5 USD, a termék súlya 70 dkg és nem is USPS a postai cég. :(( Mikor kibontottam otthon a csomagolást, akkor jött az újabb meglepetés, ugyanis a készülék hátlapjának fél oldala durván fel van púpozódva és az eldeformálódás miatt az elő és hátlap illesztése közt 2 mm-es rés tátong. :Y Be lehet látni a készülék belsejébe, így a por és nedvesség előbb-utóbb tönkre teszi. Biztos tűző napon a szélvédőn hagyták. A készülék adatlapján egy netről levadászott fotó volt és az is csak az előlapról, a leírásban ennyi: Good used working condition. Egyébként működik a gps, de ilyen állapotban szvsz. nem sokáig fog.