Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jonnyjoker01

    veterán

    Sziasztok!

    Adódott egy kis szituáció. 203 ezerért vettem aukción egy windows tabletet. Leírás szerint enyhe használatból eredő nyomok vannak (igaz, karcos picit a hátlap), kijelző teljesen ép (igaz, nem karcos/törött/pixelhibás) de teljesen funckionális az eszköz, töltő jár hozzá mint tartozék és az akkumulátor eredeti jó állapotban van, 8,7% degradálással (utóbbi kettővel van gond).

    Szóval a probléma:
    - az akksi valami buherált szar lehet, mert kb 45 perc alatt lemerült 50%-ról. Alapból vadonat újonnan 6-7 órát kéne bírnia, 8,7%-os degradálással sem másfél órát. Használat közben a hátralévő becsült idő is csak úgy sűvített lefelé.
    - amit adott tápegység nem tölti a tabletet, ha telefon töltőt bedugok akkor kiírja hogy nem megfelelő van bedugva, úgyhogy lehet maga a csatlakozó jó, de:

    Ezek után a tapasztalatok után nem akarok semmit sem megkísérelni, ki tudja cserélt e benne ki komponsenseket, vagy hibás valami más is. Tesztelni mindent emiatt nem tudtam, mert lemerült az eszköz és nem tudom bekapcsolni. 14 napos visszatérítés van az én terhemre, Március 27-ei lejárattal (ami fura, mert elvileg kézbesítéstől kéne számítani nem?). Mit tegyek következő lépésként, hogyha a pénzemet 100%-ban viszont akarom látni? PayPal-el fizettem, ha számít.

    Videót hála istennek sikerült gyorsan készítenem mielőtt lemerült a tablet teljesen magáról a töltőről és egy 10 perces videót is csináltam a termék kicsomagolásáról és bekapcsolásáról.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Johnny

  • jonnyjoker01

    veterán

    válasz V/ #84283 üzenetére

    Köszönöm a választ. Hogy fog ez kinézni kb? Előbb neki vissza kell utalnia a pénzt és én utána küldöm vissza, vagy akkor fogja ha megérkezett hozzá a csomag? Valahogy át tud még verni, figyeljek még valamire előre?

    Bocsánat a paranoiáért, nem volt még ilyen ügyem, főleg nem ekkora összegben... :B

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Johnny

  • jonnyjoker01

    veterán

    válasz V/ #84285 üzenetére

    Nagyon szépen köszönöm a segítséged! Holnap neki is állok a folyamatnak. Találtam még egy extra okot is egyébként, azt írja a product leírásban még 3 hónap gyártói garancia van rá, de lecsekkoltam a lenovo oldalán sorozatszám alapján, háromféle garancia volt rá kiváltva, kettő lejárt tavaly júniusban és augusztusban, egy pedig 2019-ben.

    Nagyon remélem hogy zökkenőmentesen fog menni az egész procedúra, nagyon nagy idióta vagyok, hogy ilyen könnyen hagytam magam ebbe belemenni. :W Bombáznom kellett volna a kérdésekkel még a licit lejárta előtt - de igazából a rövid időtartamnak már önmagában is elrettentő jelnek kellett volna lennie. Soha többet ilyet. :W

    Üdv. Johnny

Új hozzászólás Aktív témák