Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    Na megvan a gém. A decemberi javítást azért még megvárhattam volna :)

    Ahogy egy YouTube videóban kiderítették, a tükröződéseket, azaz a Car Reflection-t és a Mirror-t Ultra Low-ra kötelező lerakni, különben a sebesség gyalázatos. Majdnem kétszer több fps-t kapok így, mintha mindkettőt High-on hagyom, ahogy a High grafikai preset beállítja. A többi grafikai beállítás nem számít, azokat nyugodtan úgy lehet hagyni. Natív felbontás esetén annyira homályos és mosott képet ad a játékban lévő élsimítás, hogy muszáj voltam felskálázót használni. FSR Quality sokkal részletesebb képet ad. Grafikában van, ahol előrelépés van, ahol visszalépés a DR 2.0-hoz képest. Látszik, hogy ez még csak egy előszele a dolgoknak és túl sok időt vett el az Unreal Engine-re váltás.

    T248 kormánnyal nyomom. Nekem az FFB nagyon erős 100-ason, így Self-aligning torque-t 50-esre kell vennem, hogy olyan erősséggel tudjam forgatni a kormányt, mint a jó kis 2005-ös Opel Astra H-mon. Suspension-t 35-re. A fékpedál az alapértelmezetten is túl kemény az igazi autómhoz képest, muszáj volt a 4 erősség közül a legkisebb erősségűre birizgálnom a hardvert. Ki hogy van ezekkel az erőkkel?

    Fizika, pályák szuper jónak néznek ki elsőre, de még sokat nem mentem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák