Új hozzászólás Aktív témák
-
Pipó
őstag
Megnéztem ezt a videót és az tűnt fel, hogy az utolsó pályára én éjszaka érkeztem, tök sötétben, itt pedig fényes nappal. Ez attól függ, hogy melyik befejezést adja a játék?
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
Én világosban játszottam az utolsó pályát, de én nem is öltem meg senkit (nagyjából) a játék során. Gondolom te igen, és ezért érkeztél sötétbe. És így lett más a befejezés is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Nem kevered a teleportálást és az ugrást? Mind a kettőt lehet fejleszteni külön-külön. Én is így vittem végig (mármint nem ilyen gyorsan) de ezeket fejlesztettem. De nem tűnik nagyobbnak nekem az ugrása.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mexel
veterán
Akkor teleportálásra gondolok, csak nem jutott eszembe a neve. De látva a videót mindenki aki játszott a játékkal tudja hogy a kék nyilas ugrálás az a teleport.
Akkor érthetőbben leírom: nekem úgy tűnik, mintha a videón a teleportálásos ugrás a srácnak nagyobb lenne mint ami nekem sikerült még úgy is hogy mindent felfejlesztettem a kettes szintre Vagy csak rosszul látom? Sok olyan helyre felugrott, ahová nekem nem sikerült. Lehet hogy csak csalóka a videó. -
Pipó
őstag
Nekem az is feltűnt, hogy sokszor elugrik, majd abból teleportál. Így lehet, hogy nyert ezzel is valamennyit.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
-
-
HaaS
addikt
Azért ebben a játékban is vannak lehetőségek! Nem annyi, mint a Two Worlds 2-ben, de meglepett ez a videó...
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
GypsFulvus2
őstag
Trükkös! Most akkor büszke vagyok, mert a bemutatott módozatok közül kettőt (az alapértelmezett friendly fire, meg polaritás megfordításos, kapuba csalásos megsütés) én is alkalmaztam. Épp tegnap fejeztem be a "véres", magas chaos-os végigjátszást. A játék vége így sokkal drámaibb, mint a "good guy - low chaos" végigjátszással, csak a zárójelenet után a befejező videónak azért van egy kis keserű mellékíze.
Nagyon jó játék ez. Igazából egy dolog okozott kisebb csalódást, a természetfölötti szál ziccerének kihagyása. Azt hittem, hogy az Outlandernek nagyobb szerepe lesz a végén, hogy benyújtja majd a számlát a képességekért, beavatkozik, hogy a saját szája íze szerint alakítsa a történetet. De végig csak narrátor volt. Ez azt hiszem jókora kihagyott lehetőség volt, ez az egyetlen dolog, ami kicsiny hiányérzetet kelt bennem.
Ettől eltekintve mindenkinek erősen ajánlom, aki nem a "mész, oszt' lősz" játékmenetű, egységsugarú felhasználóknak szánt "alkotásokat" kedveli.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
WonderCSabo
félisten
Sziasztok!
Most kezdtem el a játékkal játszani. Olyan üzenetet írt ki, hogy minnél több embert nyírok ki, annál sötétebb lesz a város, jobban terjed a pestis, több weeperrel lehet találkozni, és rosszabb lesz a végkifejlet. Ez a missziók végén lévő főellenségekre vonatkozik, vagy minden őrre? Illetve mennyire kell komolyan venni? Én pozitívabb befejezést szeretnék.
-
Pipó
őstag
válasz WonderCSabo #217 üzenetére
Ahhoz, hogy "jó" (más) végkifejlet legyen, eléggé kímélni kell az ellenséget, elsőre elég nehéz elérni. Én inkább először a másik végletet javasolnám (kill em' all), közben mégis ráérezhetsz, milyen benne a lopakodás, harckerülés és már élvezetesebb lesz úgy végigjátszani teljesen. Ezt a játékot megéri kétszer végignyomni. Ez a "sötétebb" játékmenet nem jelenti azt, hogy nem érdekes ugyanúgy. A patkányok száma lehet, hogy több, de az kit érdekel.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
#24650752
törölt tag
válasz WonderCSabo #219 üzenetére
Ha a többségüknek nem okozol halált, csak elkábítod őket (ha már lopakodsz), akkor még lehet jó a végkifejlet. A káosz alacsonyan tartását így tudod elérni. Ha halomra ölsz mindenkit, akkor viszont nem a jobbik befejezést fogod kapni.
-
#24650752
törölt tag
válasz WonderCSabo #221 üzenetére
Nem. Az elaltatott emberek és a holttestek általában eltűnnek egy idő után. A megölt emberek miatt több könnyező lesz, úgy generálja a játék, de megmondom őszintén, erre nem figyeltem különösebben a végigjátszás során.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz WonderCSabo #221 üzenetére
Az tökmindegy, hogy lopakodva, vagy Rambo-stílusban vágod el a torkukat. Minden ölés számít, akár mezei őr, akár főellenség. Ha elkábítod, vagy altatónyíllal kezeled őket, akkor nem halnak meg, bár itt is vigyázni kell: ha egy elkábított embert felzabálnak a patkányok, vagy vízbe esik, azt is a te rovásodra számolja, mint ahogyan azt is, ha megbuherálod az eszközöket, és ropogósra süti őket az áram. A játék vége attól függ, hogy összességében mennyi gyilkosság van a rovásodon. Amíg low chaos-t látsz a küldetés összesítőnél, addig egy pozitívabb kicsengésű, bár kevésbé drámai végjátékra számíthatsz. Én teljesen ölés nélkül próbáltam, de (legnehezebb fokozaton legalábbis) nem sikerült. Első végigjátszásom során összesen 3 áldozatom volt - ez még bőven low chaos.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#24650752
törölt tag
válasz WonderCSabo #224 üzenetére
Én kétféleképp is végigjátszottam. Először mentem és aki az utamba került, az pár perc múlva alulról szagolta az ibolyát. Így egy sötét kimenetelű eredményt kaptam kézhez (állandó high chaos). Másodszorra rengeteg mentés-visszatöltés árán sikerült ölésmentesen végigvinni, ami már egy könnyedebb hangvételű végkifejletet mutatott.
De a félreértések elkerülése végett én arra nem figyeltem a játékok során, hogy valóban több könnyezőt gyárt-e a motor a sok hulla után.[ Szerkesztve ]
-
TXT
őstag
Az mitol van sracok, hogy a jatek rendszeresen vmi hibauzenettel leall jatek kozben???
Ertem ez alatt, hogy jatszom, haladok a jatekmenettel es egyszercsak leall, kidob, kiir egy litaniat hibauzenetkent, azutan ujbol elinditom a Steamen keresztul es ujbol jatszom tovabb, haladok es megint valahol leall. Sosem ugyanott, hanem egy ido utan vhol, de naponta tobbszor is megcsinalja 1-2 ora jatek alatt...nagyon idegesito gond. -
#24650752
törölt tag
Túl van hajtva valami a rendszerben (nem feltétlenül a videokártyákra gondolok)?
Esetleg még a PhysX rész elől kivehetnéd a pipát, nézzük, úgy elindul-e. Vagy még a korábbi verziójú driverekkel is megpróbálkozhatsz.
Már a kezdetek óta csinálja ezt, vagy csak mostanában kezdett rá a játékkal kivételezni? Ha legközelebb is bekövetkezne a crash, nyomj pár printscreent, lássuk, hogy milyen maszlagot ír ki!
Vagy próbáld meg az egész játékot újratelepíteni (törlés után registry-t pucolni).Csak találgatok, ilyen véletlenszerű hibát tört verzióknál láttam eddig.
-
TXT
őstag
válasz #24650752 #233 üzenetére
Koszonom a valaszaid es a segitso hozzaszolasokat!
Azt hiszem, amint idom engedi, felteszem ujbol az op.rendszert es akkor mindent ujra teszek.
A Dishonored-hoz jott mar ki egyebkent javitas? Ha felteszem ujbol a sajat lemezerol, automatikusan frissiti a STEAM-en keresztul, ha van elerheto javitas hozza? -
#24650752
törölt tag
Igen, az 1.2-es patch a legfrissebb. Nyugodtan telepítheted a lemezről, amint elindítod online a játékot, le fogja tölteni hozzá a frissítést.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
Azért nem csak az itt lézengő pár ember szerint lett klasszis játék ez: a rangos BAFTA év játéka díjat a Dishonored kapta.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Fitzgerald
veterán
Komoly ez a játék, nemrég kezdtem.
A látvány Half-Life 2 és Bioshock, Bioshock Infinite.
A játékmenet Thief, Assassin's Creed, Bioshock, Half-Life 2, Dark Messiah of M&M, The Elder Scrolls, Arx Fatalis.
A hangulat mindezek keveréke.
Az upgrade rendszert a Batman Arkham sorozatból kölcsönözték.
Még szerencse, hogy a készítők között több olyan artist, designer van, akik dolgoztak is a felsorolt játékok valamelyikén. Nagyon profi játék lett, ha már kopizunk, valahogy így kell csinálni.
Amekkora mellényúlás volt a Dark Messiah, annyira jó játék lett a Dishonored.
Arx Fatalist nagyon szerettem amikor megjelent, én a Dark Messiah-tól vártam volna anno, hogy tovább vigye a játék szelllemi örökségét. De ez a Dishonored-nek sikerült. -
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #239 üzenetére
Nem hiszem, hogy kopizásról lenne szó, hiszen az Arx és a Dark Messiah ugyanezen cég terméke, a többi felsorolt játékkal meg valóban vannak hasonló elemek, de inkább csak általánosságokban, nem konkrét játékelemekben. Ennyi erővel a Crysis sorozat meg a Far Cry koppintása lehetne, hiszen mindkettőben kemény macsó csávó lövöldözi FP nézetben az ellenséget, mindenféle fegyverekkel. Inkább csak arról van szó, hogy a lopakodós, lesből támadós, természetfölöttivel meghintett játékmenetek óhatatlanul hasonlítanak egymásra. Meg asztán szerintem a Dishonorednak megvan a maga, csak rá jellemző hangulata. Nem hiszem, hogy sok évtized után a játékipar ki tudna még termelni olyan játékot (ez esetben mondhatjuk, hogy alkotást), ami semmilyen tekintetben nem hasonlít egyetlen korábbi játékra sem.
Amúgy a Dark Messiah-ot én nem érzem mellényúlásnak. Az a játék egy vegytiszta H&S, ez is volt a kiinduló koncepciója. Soha nem is akart más lenni, több lenni, soha nem nevezték vagy szánták az Arx Fatalis utódjának. H&S játékként pedig szerintem nagyszerű, egy igazi adrenalin-fröccs, a harcrendszere pedig talán a legjobb, amivel találkoztam eddig.
Az Arx méltó folytatásáért szívesen odaadnám a bal kisujjamat , de ennek megalkotására a mai igények mellett csekély az esély.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Fitzgerald
veterán
válasz GypsFulvus2 #240 üzenetére
Igazad van, nehéz újat mutatni, ha a játékmenetről van szó.
A kopizásnak azért sem adtam negatív felhangot, mert itt jól gyúrták össze az említett játékokban látott dolgokat.
De azért akárki akármit mond, a Combine vasúthoz hasonló gépek, barikádok, striderek, vízzel borított területek szinte copy/paste-elve lettek a Half-Life 2-ből.
Ez annak köszönjető, hogy a HL2-es City 17 designere dolgozott a Dishonored-en.
De nincs ezzel semmi gond, tökéletesen illeszkednek a játékba.
Igen tudom, hogy ők készítették az Arx Fatalis-t és a Dark Messiah-t, Arx óta követem ezt a csapatot.
De van a csapatban korábbi Looking Glass, Ion Storm, Irrational és egyéb ex-Valve alkalmazottak is.
Amúgy meg az új Thief játék (amit mindennél jobban várok, és szintén a korábbi Ion Storm, Looking Glass, Irrational alkalmazottakat is magába szippantó Eidos Montreal készíti) a Dishonored mintájára készül.
Ha megnézed a képeket van itt Assassin's Creed, Bioshock, de főleg Dishonored.
Arx nekem is az egyik kedvenc játékom volt sokáig, szerintem előbb-utóbb lesz folytatás.
Csak manapság sajnos más fajta játékokra van igény elsősorban.[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #241 üzenetére
Hű, bakker. Na EZ tényleg koppintás. Néhány kép simán lehetne egy Dishonored DLC is, annyira egyeznek stílusban, grafikában. Ettől persze lehet még jó játék.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
alratar
addikt
Üdv.
A nálunk lévő cuccokat el lehet valahogyan passzolni? (pl. a kulcsokat)
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
Fitzgerald
veterán
válasz GypsFulvus2 #242 üzenetére
A tyúk és a tojás esete
Attól nem félek hogy rossz játék lesz, eddig mindegyik Thief kiváló játék volt, van is egy hatalmas rajongói bázisa a sorozatnak. System Shock és Deus Ex mellett a harmadik nagy kultikus lopakodós FPS játéksorozat. Rengeteg mod készült Thief 2 alá, illetve Doom 3 Engine-re egy komplett konverzió (The Dark Mod) készülget már évek óta. Na ehhez a tömbhöz csatlakozott az elmúlt években a Bioshock sorozat, és újabban a Dishonored.
Ha betöltöd ezeket a játékokat látni fogod, hogy igazából a Thief a lopakodós steampunk játékok alfája (nem mintha sok hasonló program lenne).
Ami Dishonored a képeken: az őrök sisakja/ruházata, az íj. Van 1-2 frakció a Thief-ben (pl. Hammerites, Builders, Pagans), amelyeknek olyan karakterisztikái vannak, amik nem igazán illenek a Dishonored világába, ergo ezekhez nem nyúlhatnak a designerek, mert szentségtörés lenne.
Garrett ruházatát a Dishonored másolta le, ahogy az egész lopakodós/gadgetekre építkező játékmenetet is.
Az a durva, hogy 2 hangfile-t is találtam a Dishonored-ben, amelyek a Thief-ből lettek átemelve egy az egyben. De van itt Bioshock-os hangfile is.
De ezzel tényleg semmi gond, Bioshock is vett át anno egy az egyben dolgokat System Shockból, ahogy a Human Revolution is a Bioshockból, stb.
Ezzel mi csak jól járunk.
Megfigyelik hogy mi az, ami más játékokban jól működik, jól néz ki. Tovább csiszolják, finomítgatják ezeket az elemeket, és beépítik a saját AAA kategóriás játékukba.
Betenném rá az összes lootomat, hogy lesznek dolgok, amelyek a Thief-ben debütálnak majd, és viszontlátjuk őket a Dishonored 2-ben, és így tovább.
Nekem szvsz azért a Thief a kedvencem, mert abból a kevés hasonló programból eddig egyetlen játék sem találta el annyira ezt az elborult gótikus-viktoriánus steampunk-fantasy-horror hangulatot, mint az. -
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #244 üzenetére
A tyúk meg a tojás. Végül is igen. Az azért érdekes, hogy különböző fejlesztőkről és különböző kiadókról van szó; furcsa, hogy nem csesztetik egymást a nyilvánvaló hasonlóságokért, lenyúlásokért. Bezzeg, ha az Apple is foglalkozna játékfejlesztéssel... (az Isten mentsen meg tőle)
alratar: Emlékezetem szerint nem, de nincs is rá szükség, nem zavarnak be sehol.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
alratar
addikt
válasz GypsFulvus2 #245 üzenetére
Akkor csak a küldik alatt megtalált zsetonokból lehet éli.
Egyébként, a küldik alatt lehet vásárolni, vagy csak Pierotól lehet?
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
GypsFulvus2
őstag
Lesz majd egy-két ember küldetés közben is, de nem sok. Egy Griff nevű fickó az első küldetéstől elérhető, amit a loyalisták adnak. Meg kell menteni a fickót, aztán tőle is vásárolhatsz, de drágábban adja, mint Piero. Tervrajzokat érdemes tőle venni (meg találni is lehet ezeket), mert azokkal Piero upgradelni tudja a felszerelésed. Ne csak a pénzt, hanem a tárgyakat, érceket, réztekercset stb. is gyűjtsd be, mert ezek is automatikusan pénzzé alakulnak.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
szilva01
őstag
válasz GypsFulvus2 #247 üzenetére
Ezt nem is tudtam...
-
WonderCSabo
félisten
Végigvittem, kb. ghost módon. A vége télleg picit gagyi volt. A játék összességében nagyon tetszett, várjuk a folytatást.
-
Halfer
tag
Hali! MLAA vagy FXAA használatát ajánljátok? Gondolom ez inkább csak tetszés nemtetszés kérdése, mert sok különbséget bevallom nem látok. Vagy mindenképpen ajánlott a FOV Hack és a SweetFX SMAA injector használata, jelentősen szebb vele a gém? Láttam képeken, hogy más hangulatot ad a játéknak az a színvilág, nem zavart ez benneteket, hogy nem a készítők által megalkotott színeket láttátok? Köszi előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux kezdőknek
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- További aktív témák...