Új hozzászólás Aktív témák
-
#48967168
törölt tag
Hát lehet, hogy ugyanannyira lehet billentyűzettel irányítani mint a Dirt1-et, de hogy eredményes nem leszel billentyűvel az tuti!
Amúgy ne parázzanak a konzolosok, ha elegen veszik meg EA-be (ergó van igény egy szimulátorosabb Dirt-re) biztosan kiadják azokra is, mert bőven vannak erre utaló jelek már most is:
- Az egész menürendszer a kormány gombjaira van tervezve, egyáltalán nincs egértámogatás.
- A kormány felismerése, és beállítás rémesen egyszerű, nyoma sincs egy RBR vagy Assetto szintű finomhangolásnak (2-3 csúszka és ennyi)
- A Karriermód is nagyon hasonlít a Dirt3-ra mechanikailag (hál Istennek nincs annyira túlcsicsázva), de e mellett nagyon jópofának tűnik, hogy neked kell felvenni és kinevelni a szerelőidet! Mondjuk arról ne beszéljünk, hogy egy kopasz szerelő nem képes egy 5%-ot sérült kereket 30 perc alatt lecserélni, ami ugye még anyámnak is menne egy ütvecsavarozóval 20 perc alatt... -
Csapoati
nagyúr
válasz #48967168 #51 üzenetére
Kipróbáltam DFGT-vel és valóban. 1 perc volt a beállítás és sokkal jobban lehet terelgetni a vasakat kormánnyal. Ja az FFB-t még nem kapcsoltam be, bár ahogy hallom, elég vérszegény amúgy is.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
szente
addikt
Mi lenne a legalapabb kormány amivel érdemes lenne neki állni? Mondjuk nem lenne baj, ha máshoz is jó lenne, ha már veszek...
Régóta vártam már valami értelmes rally játékot, eléggé cseszteti a csőröm. Csak kicsit félek tőle, hogy ez nekem már túl értelmes. Nekem a Dirt-ök fizikája rendben volt, azzal még elboldogultam. Lehet, hogy ez nekem már túl szimulátor lenne.
-
-
Ventur@
senior tag
1. és 2. kép bszrás . Lehet, hogy a Fiesta textúrái élesebbek, de az első kép, esküszöm, mint ha egy historic rally-ról lett volna lőve.
1-2 megyen felváltva háttérnek .
Viszont eldöntöttem, hogy ma megveszem, mert jött guba a kártyára .
Ui: Engedelmeddel az első két képet megosztom Fb-on egy rallys csoportban .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
#48967168
törölt tag
válasz SpongyaBob #57 üzenetére
Mindenkinek csak ajánlani tudom, igazi hánypótló mű...
Az FFB még elég gyengus, Karrierben nincsenek balanszírozva az ellenfelek, de más cég ebben az állapotban már rég aranylemezre küldte volna...
-
#78687232
törölt tag
Azért látszik már most a siker, ha ennyien megveszik EA formában is.
-
Enton
addikt
válasz #78687232 #60 üzenetére
Érdemes az ilyenekre ráugrani, hisz olcsóbb mint megjelenéskor és már műxik is plusz talán még bele is szólhatsz mi legyen hogy legyen benne. Veszteni való nem sok van ha valakinek megtetszett.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Ventur@
senior tag
válasz SpongyaBob #57 üzenetére
Bezsákoltam. Nem bírtam tovább várni . Lehet hogy summer sale alatt kap kedvezményt, de a fenét sem érdekli. Kell a játék, mert mindegyik DiRT meg van (1-2-3 és Showdown) .
Alig várom, hogy este 6 legyen (addigra érek haza) és már vágom is be magam a bubu bal1-be, aztán jöhet a: "...100 sima bal tő, 50-re a jobb 2 hosszú, majd 300 és 100-on a lassító jobbról veszed..."
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
SpongyaBob
veterán
Tegnap ugyanígy voltam vele, tegnapelőtt hirtelen eldöntöttem, hogy megveszem mert egyszerűen kell Nem bántam meg.
Egyébként az én konfigomon átlag 35-40fps megvan high-on 4x élsimítás mellett. Abszolút baráti.
Steam-en bejelöllek majd, oks?
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
Ventur@
senior tag
válasz SpongyaBob #66 üzenetére
Nekem, ha közepesen ad 60-at már jó vagyok . EGO jól van megírva, szóval nem aggódok .
Vegyél nyugodtan . Ha jól keresel meg, akkor egy barna kör alakú kép van betéve, benne egy fehér monkeyhunter szöveg. Na az vagyok én .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
D.Va
senior tag
Azt mindeki írja hogy nehezebb a játék... de engem nem a nehézség hanem az érdekelne hogy a vezetésélmény a fizika élethűbb is mint a Dirt 3-ban?
-
#78687232
törölt tag
éééés igen, teljesítettem a havi eventet. 24 pálya, a 39. helyre sikerült becsúsznom. 2ó20p47s, 21 perccel maradok el az elsőtől. Ha minden igaz, itt külön fog adni pénzt az összes teljesített pályára. Kíváncsi vagyok, lehet nagyot tarolok majd
-
Ventur@
senior tag
Ez nekem komáim minden eurót megért. Részemről hozza a régi Colin McRae Rally feelinget.
Bajnokság, első gyors, kapok 40 mp-et a Fulvia-val....de kit érdekel, mikor hatalmas a feeling .
Viszont kérdés:
MOMO-m van, de csak nekem hülyült meg az egész, vagy tényleg érezni a hajtásmódokat?
Értsétek:
FWD: nyúlós laza FFB
RWD: Kitépi a kezemből a kormányt az FFB
4WD: Adja, nagyon is.50%-on vannak az FFB értékek (profiler: 110-0-0, centering kikapcsolva), ingame egyéb beállítások alapon. Fura, de élvezetes volt, viszont minden gyorson kapok nem keveset .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
#48967168
törölt tag
Sikerült valakinek Thrustmaster TX kormánnyal használnia? Nekem azt nem érzékeli, a T500RS-em meg pont ma döglött meg...
-
Ventur@
senior tag
válasz #48967168 #77 üzenetére
Elméletileg megy vele, mert van fent Youtube-on videó, nem is egy, ahol ezzel a kormánnyal csapatják. Találtam egy ilyet, hátha ez segít neked : Thrustmaster TX wheel settings
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
#48967168
törölt tag
Igen én is találtam párat, de jó lenne tudni hogy kellett-e vele trükközni?
Az enyémet nem látja, sem a gyári rimmel, sem a GTE-vel, miközben a T500RS-t meg igen, és a két cucc között azért nagy a hasonlóság...
Eddig csak a T500RS pedáljával próbáltam mindkettőt, remélem nem kell hozzá visszatenni a gagyi TX-es gyárit, mert akkor meg a többi autós játékomat öli meg. Mert ugye az assetto meg a rfactor simán megy TX-el...
Valószínűleg a kormánykezelést simán átvették a Dirt3-ból, az se látta a Tx-et...
-
MaXX81
tag
Elég gyatra az irányítás billentyűzetről . Nem értem hogy miért kell a szimulátoros vonalat erőltetni mikor sosem erről volt híres a game. Arra ott volt a RBR, igaz nem is lett valami felkapott hiszen billentyűzetről kínszenvedés volt irányítani.
-
Ipszilon
csendes tag
Nem értem, hogy miért baj, hogy a "másik oldal" számára is akartak egy játékot készíteni... A RBR nem mai darab... (Tudom, a szomszéd tehene azt csinál, amit akar.) A következő embernek már az lesz a baja, hogy miért nincs benne gymkhana.
A gond csak annyi, hogy az FFB-je sem tökéletes. Így se billentyűzettel, se kormánnyal nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
MaXX81
tag
Mert pont most írtad le hogy, se billentyűzetről se kormányról nem lehet normálisan irányítani... Mással nincs gond, sőt, dicséretes hogy a Ken Block féle bohóckodást meg cirkuszt egy az egyben kihagyták belőle csak ez a fránya irányítás nincs normálisan belőve.
[ Szerkesztve ]
-
#48967168
törölt tag
Talán azért van létjogusultsága, mert árkád-ótóversenyzős játékkal kis túlzással Dunát lehet rekeszteni, szimulátor-jellegű meg 10 éve nem jelent meg.
Ha neked szimulátornak bőven elég egy RBR a világ végéig, akkor nyugodtan lehet játszani az attól mégfiatalabb Dirt-ökkel is, ezt meg hagyd a fenébe.
Egyébként a játék kormánnyal szuper, de vigyázat spoiler-veszély: még EA, tehát nem tökéletes, többek között az FFB-je sem. De dolgoznak rajta, és végre bevállalják a komolyabb fizikát ami mindenképpen dícséretes.
Másrészt az RBR-el marhára el vagy tévedve, a mai napig több tízezren játszanak vele, a modokat meg számontartani sem lehet...
-
Ipszilon
csendes tag
válasz #48967168 #84 üzenetére
Ezzel azért vigyázzunk, hogy "most még nem jó, de mivel még EA, majd egyszer jó lesz". A pCARS-nál is így voltam, hogy most ugyan nem jó az FFB, de még van egy évük és megígérték, hogy jó lesz. Aztán most sem jó...
Nem biztos, hogy ők nem csak a meglévő korábbi EGO-s FFB tweakeléséről beszélnek, mi meg egy újraírt, tényleg jó rendszert értünk alatta. Hiába EA, ha tényleg új FFB-t írtak volna alá, annak már most látszódnia kellene. És ezzel nem akarom szidni a játékot, mert ilyen jó rallys program nagyon régen nem volt. A WRC 1-4 sehol sincs hozzá képest. De nem hiszem, hogy plusz tartalmakon kívül bármi "mélyen gyökerező" dolog változna.
[ Szerkesztve ]
-
#48967168
törölt tag
Talán neked lesz igazad az ffb-vel kapcsolatban, de már a finomhangolás is sokat segíthet. A neten már van fönt pár nevesebb modder ffb-hangolása ami nagyságrendekkel jobb mint az eredeti.
Sajnos tényleg úgy tűnik hogy a kormány vezérlésére vonatkozó kódot átemelték a Dirt3-ból. Persze ettől az irányítás nem lett ugyanaz, mert amit a kormánnyal a pilóta művel az egészen más hatással van a programra...
-
MaXX81
tag
válasz #48967168 #84 üzenetére
Akkor is az van hogy a CMR sorozat nem szimulátor volt ez tény. Lehet hogy sokan játszanak a RBR-val a mai napig is de én nem vagyok hardcore gamer ennél fogva a szimulátorokat se szeretem. És leírom még egyszer hogy az irányítással van bajom, ha mire végleges állapotba kerül a játék és lehet billentyűzetről ill. kormányról is normálisan irányítani akkor üsse kavics a "szimulátor" jelleget.
Mert most katasztrófa az irányítás, csúszik össze-vissza az autó mintha defektes lenne, nincs meg a ritmus hogy ráérezzen az ember az irányításra.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ehhez nem kell 'HC gamer-nek' lenni, a kormány évekig, sőt évtizedig kiszolgál..nekem egy 9 éves Logi' DFp-m van, konzolos kormány, de tökéletes PC-re, mindene megvan ami kell és 900°-t fordul. ránéztem ~20ezer forintért mentek el itt a PH!-n. De itt is megvehető 20ezerért.
..
Régen G25-t használtam, azt eladtam mert jött a gyerek meg ilyenek, aztán rájöttem hogy játszani nyugodtan lehet gyerek mellett is, persze nyilván nem HC gamer szinten.
De autós játékot, szim vagy árkád..tök mindegy, kormánnyal kell játszani. Nincs kifogás...fél perc alatt felszereled és akkor már felismerte a gép is, az ára meg ..27ezerért vettem 9 éve...~ 250forint/hónap, egy vicc.
Persze lehet ragaszkodni mindezek ellenére a billentyűzetes irányításhoz, ...de nincs érv mellette, csak a: csak mert azért.[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz #70869248 #89 üzenetére
Árkádoknál van indok azért, nálam pl a Grid 2 nagyon szar volt kormánnyal, billel meg simán hoztam a kormányosok idejét is. A régebbi CMR-eknél meg valahogy nagyon fura volt kormánnyal, ott is maradtam inkább a klaviatúránál (az NFS-ekről meg ne is beszéljünk). Szimeket viszont csakis kormánnyal, ebben egyetértünk.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
szente
addikt
Na én is ki tudtam próbálni, hát analóg karokkal elég káosz. El lehet terelgetni a gyengébb autókat, de egy jó párszor ha beszitál az autó, nem igazán lehet vissza hozni. Meg a pálya is szivat, amikor egy tempósabb kanyarban bukkanó van.
-
Csapoati
nagyúr
válasz #70869248 #94 üzenetére
Ez erősen szubjektív. Ha valami egyszerűen szar kormánnyal (mert késik, nem reszponzív, stb) és billentyűzettel meg jó, akkor nem leszek hülye az előbbivel szenvedni. Főleg nem árkád játékoknál, mint egy NFS. De ha minden passzol, akkor nyilván jobb a kormány, ezt aláírom.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Shodan
addikt
Én még néha most is jobb időket megyek néha billentyűzettel, mint kormánnyal. Ehhez szoktam hozzá.
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
#70869248
törölt tag
Nem az akaratomat akarom keresztülvinni, szal persze
...de érted ami volt volt oké, ..de ne görgessük ezt még tovább. Felesleges. sőt..amíg kétféle háromféle irányítást csinálnak addig lesz ami ezzel lesz jó, lesz ami azzal...de még a gamepad-s irányítás sem akkora gubanc mint a billentyű, mert a bill egy átmenet nélküli 'játékeszköz' (idézőjeles mert nem az), azaz arra jónak írni egy autósjátékot még nyomokban sem az amikor kormányra írják, ..míg gamepad-n még ott bot.
El kell felejteni, voltak játékok amiket azért volt jobb billel játszani mert régen nem volt elterjedve a kormány, voltak játékok amiket azért volt jobb billel játszani mert sz@rul írták meg kormányra...ezértazértamazért tök mindegy, az a lényeg hogy holnap mi lesz. ..és a billes irányítás nem vezet előre, hanem stagnálás. -
#48967168
törölt tag
Nagyon hipotetikus ez a kérdés, de én máshogy látom...
A CMR az indulásakor 1998-ban éppen hogy szimulátor volt, mégha a "szimulátor" fogalma maga folyamatosan változik. Akkoriban az a fizikai megvalósítás teljesen egyedülálló volt, kezdve az eltérő hajtásmódokkal, a rallysulival, és a nehézséggel. Billentyűzettel el lehetett kapirgálni benne, de kormánnyal új életre kelt.
Sajnos részekről-részekre egyre árkádosabb lett, és a Dirt névvel együtt vált végleg azzá, eddig a pillanatig.
Ha szimulátorozni akarsz billentyűvel akkor a perpetuum mobile-t keresed, ugyanis nem létezik! Egy szimulátor ugyan nem csak attól lesz jó hogy bill-el hellyel-közzel játszhatatlan, de minden rendes szimulátornak ismérve, hogy maximum végig tudsz gurulni a pályán rajta kormány nélkül, de eredményes sosem leszel nélküle. Pl, Assetto, Live for Speed, iRacing, vagy rally vonalon a zseniális Rally Trophy.
Ez utóbbinak éppen az lett a baja, hogy csak kormánnyal volt játszható, és a Bugbear mögött nem volt akkora marketinggépezet, hogy ennek ellenére áttolja a tömegeken. A Codi-ban megvan ez az erő, ezért is szurkolok nekik nagyon...
Az ok pedig egyszerű, a billentyűzet digitális, nem tudsz vele átmenteket vezérelni! A valóságban szinte sohasem kell full fék, vagy full kikormányzás. Ha egy ideális kanyarvételhez 31 fokos kormányállás és 79%-os gázpedálállás kell, az nem tudod "bevinni" bill-el. Ha program helyetted korrigál hogy elférjél a kanyarban akkor meg oda a szimuláció, ezt csinálták eddig a Dirt-ök.
Kétségtelen, hogy javították a játszhatóságot, fokozták a casual játékélményt, de ezt ne nevezzük szimulátornak...
-
MaXX81
tag
válasz #48967168 #98 üzenetére
Nem szimulátorozni akarok hanem kikapcsolódni ill. szórakozni. Ha szimulátorozni akarnék akkor GTR, LFS vagy rFactor-al tolnám és mondjuk vennék hozzá 100e kormányt mert szimulátorozni akarok de keményen
De mivel nincsenek ilyen extra igényeim ezért gondoltam hogy egy kis kikapcsolódásra talán megfelel ez a friss ropogós DiRT Rally. Abból indultam ki hogy az előző részek irányíthatósága bill.-ről egész kellemes, épp ezért okozott csalódást ez az új rész és hát ez annyira megviselt hogy le kellett írnom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Politika
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sorozatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Assetto Corsa Competizione
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest