Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MirmiX1983

    újonc

    Sziasztok! Először is mint újonc itt a fórumon üdvözlök mindenkit. Másodsorban pedig szeretnék hozzátenni egy kis adalékot a fentebb - vagy lentebb - olvasott témához. Pontosabban ahhoz, hogy miért is megy fel a ping digi kábeleseknél. Jómagam is ebbe a csoportba tartozom immár több éve már ami a digi előfizetést illeti,de a ping nekem mostanság kezdett el elszállni,így fogtam magam és elkezdtem logolni szépen hogy mi is történik itt Miskolcon.Igen én is miskolci lakos vagyok..minő meglepetés ugye... Tehát a következőkre jutottam.A ping körülbelül 23:00 - 09:00-között normális, de akkor - ugye ahogy ébredeznek az emberek - elkezd szépen elszállni óránként 1 szer fullra 100%packet loss 45-60secre (ingame 2000-4000 ping/latency) aztán mint a cövek vissza is áll szépen ahogy kell. Ezt az egy órás időintervallumot körülbelül tartja és közben csúsztatja olyan óránként 15-20 seccel a pingplotter pro szerint legalábbis.Ez a hiba kábelen és wifin is egyszerre jelentkezik de - ahogy már ezt is írták elöttem - sima netezés közben nem feltünő,viszont ha célirányosan vizsgálja az ember (tehát amikor a pingplotter már hozza hogy packet loss lesz mostantól 1 percig kb és akkor probálsz nyitni valamit a telon akkor addig nem jön be ott sem semmi). Természetesen discordon késik a hangod ha közben gamelsz akkor vagy dc-t kapsz vagy mindenki 1 helyben fut 1 percig.A hiba a tv-adásra nem terjed ki. A problémát már én is jelentettem multhéten e-mailben a digi felé ma pedig telefonon is ,bár a lentebb olvasottakból kiindulva nem sok jóra számítok de hátha... Laikusként úgy gondolom a fent leírtak egyértelműen azt támasztják alá hogy túl van terhelve a hálózat napközben. De hogy miért kell óránként egyszer felugrania a pingnek/latencynek 2000-4000-re azt nemtudom (ilyen szinten nem látok bele és nem is vagyok szaki). A másik probléma ezzel a dologgal szerintem, hogy mivel ez a "bug" a rendszerben csak azoknak szembetűnő akik gamelnek illetve online vannak sokat (és jelenteni is csak ezek vagy ezek x%-a fogja a szolgáltató felé) nem hiszem hogy sok erőforrást fordithatnak a diginél a probléma felkutatására és kijavítására. Ha mondjuk kihatna a tv-adásra is nah akkor már annyi lenne az elégedetlen ügyfél hogy muszaj lenne foglalkozniuk vele.Ennyit szerettem volna csak mondani ,mindenesetre valami nagy gebasz lehet itt ahogy már előttem is írták hiszen nem véletlenül szinte mindenki Miskolc vagy vonzáskörzetéből írt hasonlókat :F További szép napot mindenkinek! Ha fejlemény lesz az ügyben akkor írok!

  • MirmiX1983

    újonc

    válasz winben #104929 üzenetére

    Hasonló cipőben járunk.Eddig nem igazán volt nagyobb gond velük de ez a probléma már elég régóta fenn áll, lassan ideje lenne megoldaniuk. Mindenesetre ma kaptam egy e-mailt tőlük ami a következőt tartalmazza idézem:
    "Tisztelt Ügyfelünk!
    Rendszerünk információi szerint a hibajelenséget központi probléma
    okozza, melyet illetékes kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb
    elhárítani.
    A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
    Megértését köszönjük!"
    Gondoltam hogy visszaküldöm Nicolas Cage "you dont say"-es memeképét :) de azért nah mégsem kéne :)
    Adok nekik 1 hetet még kiváncsi vagyok hogy elég lesz -e,mert szerintem még mindig az a probléma hogy túl van terhelve a hálozatuk nappal, amit az éjszakai 0 szakadás és 0 pingspike is elég erőteljesen alátámaszt. [link] (Az alsó sort kell nézni alul láthatóak ugye az időpontok és az idő felett a piros kiugró szakaszok a skálán azok amikor hirtelen felugrik a ping/latency vagy épp szakad a net) Nagyon szépen kirajzolódik a nappali óránkénti folyamatos túlterhelés miután éjszaka csak úgy hasít a net ahogy kell neki! :)

  • MirmiX1983

    újonc

    válasz winben #104947 üzenetére

    Szinte 100% hogy nincs köze a problémához.Tegnap amikor felhívott telefonon a miskolci szaki a digitől mesélte, hogy kb minden 2. probléma ami hozzájuk érkezik ezzel kapcsolatos. És most az ő szavait idézem "most pesten pattog a labda mert központi a hiba".

  • MirmiX1983

    újonc

    válasz Multibit #104961 üzenetére

    Köszi,a többiek nevében is! Elviekben tegnap 14:30 körül volt az utolsó szakadás, délután 16:00 körül már volt valami változás VÉGRE! Ezt látni is a visszajelzésen. [link] Még voltak ugyan kiugrások de szerencsére már csak a program mérte őket mert tapasztalni nem lehetett,reménykedjünk hogy így is marad! Ma kaptam sms-t is megint, hogy javították a hibát mondjuk ez nem mérvadó mert ilyet két napja is kiküldtek már egyszer! Reméljük hogy ezesetben már tényleg javítva lett! :)

  • MirmiX1983

    újonc

    válasz fail17 #104967 üzenetére

    És tényleg,megint dobta a hibát... [link] Reméljük 19:20 körül nem fogja aztán megint és megint óránként...

  • MirmiX1983

    újonc

    válasz Qtya123 #107910 üzenetére

    Üdv!

    Valszeg nem nálad van a gond,nekem is ez a problémám már vagy 2 hónapja MEGINT. 2022.09 körül volt ugyanez a gondom nekem is hogy óránként 1 szer dobta a netet pár secre.Akkor vagy 8-email után végre megcsinálták amikor már a pesti operátornak említettem,hogy emelje már fel egyel magasabb szintre a problémát mert itt ebben a regióban több embernek is ez a problémája.
    Csak az a baj hogy valszeg szar az egész rendszer - mert amikor felhív a digi helyi kollégája miután lejelentem a hibát e-mailben meg telefonon - akkor állandóan ezt szajkozzák (200 napja is ez volt és most is) hogy jó akkor Ő lezárja a hibajegyet azzal hogy MEGOLDVA és továbbítja a központ felé. :o
    Erős a gyanum, hogy ezért nem látja a központ soha ha mondjuk egy régióból 300-an jelentenek hibát mert vagy nincs normálisan lekönyvelve/továbbítva a hiba vagy leszarja a központ.Nálam jelenleg a digi-ig jó a net de kifelé mindenfelé szakadást mutat a pingplotter random időközönként 2-3 secre (google,discord,akamai,ipv4 goggle,ipv6goggle)full 100% packet loss és egy szép piros vonalka árulkodik arról,hogy megint szarul van beállítva valami a központban...Én már küldtem nekik tracerutot is meg vagy 30 screenshotot ahol szépen kirajzolódik a probléma .A legjobb az volt amikor felajánlották hogy kiküldenek egy szerelőt aki megnézi hogy van -e probléma DE HA NEM TALÁL AKKOR BIZONY EZ 5500HUF LESZ NEKEM! :o Én meg szépen visszairtam nekik hogy:
    "Tisztelt Diginet!

    Attól tartok semmi értelme nem lenne annak ha valaki kijön és
    ránéz,mivel ha nem akkor dobja a hibát - abban a 2-3 secben - akkor
    megint csak azt lehet megállapítani hogy minden rendben (ami nem igaz)
    mivel kb már 20 szor leírtam, de leírom akkor 21-edjére is hogy a digi
    és én köztem jó a ping és nincs szakadás sem.
    Ezeket a szakadásokat KIFELÉ dobja mint látható az összes screenshoton
    (de majd még most is csatolok párat,hogy az utolsó e-mail óta is volt
    legalább 4-5szakadás) Tehát mégegyszer a digi felé jó a kapcsolat azzal minden rendben.Kifelé pl goggle vagy discord felé szakad a net 2-3secre majd reconnectel.Ezért itt NÁLAM halál felesleges mindenféle mérés mivelez a hibajelenség NEM ITT van hanem valahol máshol, ezt kéne kideríteni hogy hol... :U "
    Erre jött válaszként a következő e-mail tőlük:
    "Tisztelt Ügyfelünk!

    Az Ön internetes szolgáltatásában beállításokat hajtottunk végre.
    Kérjük, az után tesztelje huzamosabb ideig.

    Abban az esetben, ha továbbra is tapasztaltja a hibát, kérjük jelezze
    felénk válasz e-mailben. :o

    Köszönjük szépen türelmét!" Az e-mail után kb 5 percel már jött megint ugyan úgy a hiba de nembaj ez volt 4.én azóta minden nap amikor ránézek a pingploterre és látok benne egy szép nagy piros csíkot nyomom a screent aztán majd kedden elküldöm nekik a következő e-mailt megint vagy 30 képpel hogy nem sikerült beállitani még mindig mert még mindig dobja a hibát .De legalább közben már megjott az e-mail a következő havi EMELT digi havidíjjról! N1 :C

  • MirmiX1983

    újonc

    Nah sikerült beszélnem egy női operátorral 1272 -n, szoltam neki hogy jelentse a problémát magasabb szintre mert elmondása szerint ők nem látnak még semmi problémát. De emlitettem neki, hogy majd fognak mert 16:40 kor volt 4 hibabejelentés downdetector szerint (digi) 17:25 kor meg már 1500 ugyhogy csak idő kérdése hogy ezek mind betelefonáljanak. Emlitettem neki hogy telekomnál is kb ugyanez játszódik le pepitában. :) Meglátjuk mi lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák