Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Garold

    senior tag

    válasz radi8tor #20033 üzenetére

    A karbantartás semmit nem jelentett nálam, most is fixen 40 Mbit/s a letöltés.

    Felhívtam a Digi hibabejelentőt, ahol azt mondta a srác hogy küldjem el emailben!?
    Mielőtt az ügyintézőt küldtem volna el melegebb éghajlatra nagy levegőt vettem és megköszöntem a "segítségét". Ez bevált szokás a Diginél, vagy csak én futottam bele analfaBélába? :DDD
    Mindegy, az emailt elküldtem, indul a 72 óra.

    Szerk.:
    Jött a válaszlevél:
    ..."Tájékoztatjuk, hogy 2011.május 8-tól elektronikus úton kizárólag a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címre érkezõ bejelentést tudjuk elfogadni, amennyiben pontosan beazonosítható az Elõfizetõ és a hiba körülhatárolható. Az írásban történõ hibabejelentés során a hibaelhárítás a hiba rögzítésétõl számítandó, amelyrõl Szolgáltató visszaigazolást küld."... - szóval felhívom őket, elmondom mi a hiba, megkérnek hogy küldjem el emailben, és majd amikor feldolgozzák a levelet majd akkor indul a hibaelhárítási idő??? :F

    [ Szerkesztve ]

    Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

Új hozzászólás Aktív témák