Új hozzászólás Aktív témák

  • Mangerd

    aktív tag

    válasz unknownuser #19639 üzenetére

    Kedves "nem vagyok jogász, semmit nem értek hozzá, de imádok kötözködni és még a néma értő olvasás se megy" unknownuser!

    Ajánlom figyelmedbe az utolsó sort, de úgy látszik a plombánál lemaradtál. Használati etalonnal kell rendszeresen ellenőrizni azoknak a joghatással járó mérés elvégzésére használt mérőeszközöknek a pontosságát, amelyek hitelesítése nem kötelező.

    Ez a rész vonatkozik a forgalom számlálóra, hiszen plombázni nem lenne egyszerű. De attól még pontosnak kell lenni és egy PH betöltést nem számolhat el 183GB-nak! A mérő pontosságát teszt le- ill, feltöltéssel lehet ellenőrizni.

    Az általad említett telefonos szolgáltatásnál is így van! Ha te (ahogy a digi is javasolja) saját szoftverrel méred a forgalmad és a szolgáltató által mért adathoz képest szignifikáns eltérést tapasztalsz, akkor nyugodtan fordulhatsz első körben a szolgáltatóhoz majd a fogyasztó védelemhez, NMHH-hoz.

    A szolgáltatónak kötelessége hozzáférést biztosítani a forgalmadhoz. Tehát adott oldalon belépve, vagy telefon/személyesen azonosítás után hozzáférni a forgalomhoz. (Természetesen percre pontosan nem várható el, de legalább egy előző napi állapotot kapnod kell)
    Pl. (telefonos példánál maradva) ha kártyás vagy, akkor le tudod kérni az egyenleged, hogy mennyit használhatsz fel!
    Ez utóbbi egyelőre nincs a Digi-nél, és amíg ez nincs addig kár is hisztizni mérésügyileg... :((
    (mellesleg 1000Mbit 90% még mindig 10Mbit, tehát ha netán egyszer valakit belassítanak, még akkor is, lassítva is jobb nete lesz mint egy ADSL :U )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák