- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- GTA V
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Dragon Age: Origins
- Alkoholista nevelde
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- GTA VI
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes májusi lista
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
joey04
titán
Hali!
Korábban már írtam, hogy időnként visszaesik felére a gigabites sebesség amit egy router újraindítás azonnal megold. A digi jelezte is, hogy látja a hibát, javították. Egy darabig jó is volt, de most megint kezdi, és ami miatt szerintem tuti az eszköznek lehet valami baja, azt vettem észre, hogy ilyenkor ha androidos telefonnal megyek fel a wifire, akkor néhány alkalmazás nem tölt be (pl.: wizzair) néhány alkalmazásban pedig a képek nem jelennek meg (pl.: booking). Amint újraindítom az eszközt, visszaugrik a sebesség is, és az említett alkalmazások is működnek. Érdekes, mert ios eszközzel csatlakozva nem jelentkezik a hiba. Több androidos telefonnal próbáltam, mindegyiknél előjön a hiba. Hol kéne keresnem a megoldást? Szeretném valahogy elérni, hogy a Digi cserélje az eszközt, az sem tartana vissza ha fizetni kéne, csak ez egy szar.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Bacusuz
őstag
válasz Multibit #102906 üzenetére
pc ppoe kapcsolattal ezt mértem, persze itt a NAS sincs a körben
ilyennek kellene lennie?
ha igen akkor most lehet, hogy a router beállításaival van gond, na itt fogalmam sincs merre induljak el és hogy tudjam meg a router vagy az ont a ludas?[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Multibit
veterán
válasz Bacusuz #102907 üzenetére
Ahogy nézem, PC-vel nincs csomagvesztés. Az átlagos 2ms válaszidő is rendben van.
Ez azt jelenti, hogy az ONT jó/jónak tűnik. Azért még érdemes lenne ezt a felállást (ONT-PC) nagyobb terheléssel is tesztelni. Ha úgy is rendben van, lehet gondolkodni a házi routereid konfigurálásán/váltásán. Ebben nem tudok segíteni, egy ideje hanyagolom a konzumer routereket. -
Bacusuz
őstag
válasz Multibit #102908 üzenetére
mit javasolsz mivel lehet terhelni a pc-vel?
más
az nem is lehet felállás, hogy nem a router a rossz?
most Hétfőn vezették be az ftth-t azelőtt sosem volt ilyen az 500 fttb-nél ugyan ezzel az itthoni hálózattal, azóta panaszkodik a család is, hogy 5-15 mp re elmegy a net[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
adika4444
addikt
válasz Bacusuz #102909 üzenetére
Az RT-AC66U B1-nek bírnia kellene a gigabitet. Magas CPU-terheléssel, főleg torrentezéskor, de bírnia kellene, nekem volt majd' egy évig, és csomagvesztésem sosem volt. Igaz, nekem gyári firm volt rajta, Merlin-nel csak AP-nek használtam egy nagyon rövid ideig.
Mivel van két ilyened, én elsőként egy cserét próbálnék meg.
üdv, adika4444
-
g0dl
addikt
Más tapasztal olyat, hogy az FTTH-n a pppoe kapcsolat néha, de naponta többször is kb. 5 percre megszakad?
-
Alter
tag
válasz Bacusuz #102899 üzenetére
Én is hasonlóval küzdök, ha vissza olvasol pár hozzászólást láthatod nekem is hasonló a ping.
Sok kísérletezés után arra jutottam hogy nálam a nas-om okoz problémát. Azon belül is a nason futó transmission torrent kliens. Ha azt leölöm, és a routerben újra indítom a ppoe kapcsolatot, akkor normalizálódik a ping.
Szerintem lehet hogy a fiberhome nem bírja a torrentet/sok kapcsolatot. Hiába van bridge módban, de nem vagyok biztos benne. Szerzek majd egy másik routert, és azzal is megpróbálom, hátha a mostani sokall be.
Bár fura, hogy az előző vodafonos netnél nem volt ilyen gond.And all the other voices said, Change your mind , You're always wrong.
-
-
Alter
tag
válasz Bacusuz #102918 üzenetére
Igen, telefonon próbáltam bejelenteni tegnap, de azt mondták hogy ha direktbe a gépemre kötve és onnan ppoe kapcsolatot létesítve rendben van a dolog, akkor ez nem az ő gondjuk.
S biztos az én hálózatomban van a gond.Ami lehet, hogy igaz is, csak ennek némileg ellentmond hogy vodánál egy hete még nem volt gondom, csak mióta váltottam digire.
Mindegy, megpróbálom bejelenteni én is újra.
[ Szerkesztve ]
And all the other voices said, Change your mind , You're always wrong.
-
g0dl
addikt
-
g0dl
addikt
-
4Grider
nagyúr
A Mikrotikon nem lehet debug szintű logolást beállítani? A lassú újjáépülés arra utal, hogy a túlsó oldalon még élőnek látszik a kapcsolat és nem engedi szimultán felépíteni a Digi újból. Ebből pedig nekem az jön le, hogy a routered hiszi halottnak a kapcsolatot és próbálkozik az újjáépítéssel. Ha így van, a routereden kellene első körben kikapcsolni a kapcsolat monitorozását.
-
adika4444
addikt
válasz Alter #102919 üzenetére
Miután számos esetben bebizonyosodott, hogy korábban hibátlanul működő routerekkel, hálózatokkal is előjöttek problémák a "minőségi" Fiberhome felszerelésekor, talán most sem ok nélkül gondoljuk it többen, hogy egy selejt ez a noname ONT.
Erőszakoljatok ki egy másik típusra cserét, ne hagyjátok lerázni magatokat, többeknek sikerült már itt. Elméleti működés ide vagy oda, médiakonverter ide vagy oda, a nagy helyzet az, hogy ez az eszköz bridged módban sem képes sok esetben ellátni a feladatát mert egy selejt.
#102924 g0dl
A system log részen fel tudod venni a PPPoE topic-ot, hogy memóriába logoljon, utána meg a logban ezt is látni fogod részletesen.üdv, adika4444
-
Bacusuz
őstag
válasz Alter #102919 üzenetére
ma meg is jött dél előtt az sms-hogy hiba javítva de semmi sem változott. Már minden logot elmentek a szakadásról és délután újra bejelentettem, látták ők is.
Sajnos a tegnapi hibajegyzék számra nem tudták felvenni mivel az lezárult de hivatkoznak rá.
Kértem hogy cseréljék egy zte-re, rögzítette.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
-
nrg_52
addikt
válasz Bacusuz #102927 üzenetére
hiaba zartak le a hibat:
6.2.2. A Szolgáltató felelőssége a hibaelhárításért
Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az
előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát
ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló
szolgáltatói értesítéstől, annak elmaradása esetén a
hibaelhárítás időpontjától számított 72 órán belül
azzal, hogy ebben az esetben nem számít be a hiba
kijavítására rendelkezésre álló határidőbe a hiba
elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől, annak
elmaradása esetén a hibaelhárítás időpontjától az
előfizető által tett ismételt hibabejelentésig eltelt
időtartam.Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.
-
Alter
tag
válasz Bacusuz #102927 üzenetére
Hát ez valóban hosszú menet lesz.
Legalábbis nálam, mert ezt a választ kaptam a hiba részletes bejelentése, és eszközcsere kérése után:"Tisztelt Előfizetőnk!
Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.
Amennyiben a fenti feltételekkel szeretné kérni a kiszállást, kérjük, jelezze 1272-es ügyfélszolgálati hívószámunkon, ahol kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak az Ön rendelkezésére, vagy a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címen.
Köszönjük megértését!"
Kérdés az, hogy ha kérem hogy kiszálljon a szerelő, akkor mégis hogy a fenébe generáljak sok kapcsolatot az ő laptopján, amikor próbálja?
Anélkül én is garantálom hogy nem lesz gond a kapcsolattal, tehát minek jön egyáltalán.Nem akarok felesleges kört futni, ráadásul 5000,-Ft-ért.
Valakinek valami tipp? Azt csak nem kérhetem hogy ugyan rakjunk már fel egy torrent klienst, és seedeljen ncore-ról pár torrentet.
And all the other voices said, Change your mind , You're always wrong.
-
Bacusuz
őstag
válasz Alter #102933 üzenetére
pont ugyan ez a kérdés jár a fejemben tegnap óta
jó lenne valami olyan szoftvert találni amely legalább az asztali gépemmel meg tudja terhelni a hálózatot úgy, hogy ezek a hibák kijöjjenek.
Ma 13h, 14:30, 15:30, 16:30, és most 20h kor volt megszakadás melyet ők is látják.Azt kértem, hogy vegyék fel a hibajegyzékbe, hogy szerintem nincs olyan dolog amit a műszakis emberük itt tudna mérni és onnan bentről nem(gondolom) és hogy nem egy pc-re szolgáltatnak amely nincs terhelés alatt hanem akár egy hálózatnak is. Ha kijönnek erre készüljenek. Bár így reklamálva nagy a pofám de valószínűleg velem sem fognak másként eljárni.
Írásban reklamáltál?
Én telefonon[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Alter
tag
válasz Bacusuz #102934 üzenetére
Elsőre telefonon, aztán ma írásban igen. Gondoltam ha képekkel, meg egyebekkel alátámasztom akkor talán jobban hisznek nekem, de úgy látszik rosszul gondoltam.
Naja, kéne találni valami progit/scriptet. Utánanézek picit hátha találok valamit.
Szerintem szerencse kérdése is, milyen ügyfélszolgálatist fog ki az ember. Bár aztán fene tudja, lehet van belső policy amitől nem térhetnek el.Nálam amúgy nem szakadozik, csak a ping hulladék. Így nekem még talán ez is hátrány picit, bentről nem lát semmi rendelleneset. Remélem nálad jobban sül el a dolog.
And all the other voices said, Change your mind , You're always wrong.
-
cof
veterán
-
Alter
tag
Nálam ez így néz ki.
Amikor jó:
Amikor rossz:
De volt már average 500körül 5% loss is.Transmissionnál nálam Maximum global number of peers: 100
De hogy hány torrent fut egy időben, azt nem tudom. Seedelni sokat, de kevésnél van aktív kapcsolat.[ Szerkesztve ]
And all the other voices said, Change your mind , You're always wrong.
-
Bacusuz
őstag
Hány torrentet futtatsz egy időben, és mennyi ilyenkor az aktív kapcsolatok száma?
NAS kb 250 torrentet seedel de nincs a kapcsolatok száma vagy a feltöltés szoros összefüggésben a kimaradásokkal, szakadással. Álzalában 1-3 torrent megy vissza van amikor nagyon lassan csak egy torrent töltődik vagy épp üres járatban van-Ha kikapcsolom a download stationt a NASon minden a legnagyobb rendben van.
Ha visszakapcsolom akkor elég sűrűn szakad kb 15-45mp-re és a pingelés így néz ki: 6-8 db 2-3ms majd 1-2db felugrik 200-1800ms-re és ez megy végig és kb 3-10% a packet lost.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Multibit
veterán
válasz Bacusuz #102938 üzenetére
Egyértelműnek tűnik, hogy a többszálas nagy terhelés tesz be szolgáltatói eszköznek. Ezután én nem keresgélnék olyan szoftvert amely legalább az asztali gépemmel meg tudja terhelni a hálózatot. Miért nem teszel fel a PC-dre egy torrent klienst és engeded rá a forgalmat?
-
mpo
veterán
-
Bacusuz
őstag
tegnap este óta nem volt szakadásom bár a csomagvesztés az maradt a pingelésnél és a rendszeres lassulások de igazából ezt használat közben nem tapasztalom, még a fiam játék közben sem veszi észre.
Hívtak nemrég a Digitől, hogy zárják a hibajegyzéket.
Reggel 9 óta terhelem minden földi jóval:
viber hívás
NAS letöltés/feltöltés
pc online játék
2xtv netflix
4 wifin youtube
pc viber + youtube
egyenlőre kitart, ha ez így marad megbarátkozom veleÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
raziel01
veterán
Fiberhome hg6544c-hez képest egyébként miben lenne jobb egy wifi 6 router? Sebességben jobb az oké de a wifi erősség is jobb lenne a lakás másik végén? Jelenleg közepes az erősség a lakás legtávolabbi pontján.
-
Borisz76
veterán
válasz raziel01 #102944 üzenetére
2.4 GHz - lassabb netes sebesség , nagyobb hatótáv.
5 GHz - gyorsabb netes sebesség , rövidebb hatótáv.Amúgy törvényileg szabályozva van, hogy mennyi energiát lehet belefeccölni a WIFI szórásába. Tehát elméletileg közel ugyanazt a területet képes lefedni minden eszköz.
De még is van eltérés mert az eszközök formálya és ezáltal az antennák elhelyezése is számít.Nem ugyakkora területet tud lefedni egy "hagyományos" router a fenekén felfelé álló 2-3-4 db antennával....mint egy kerek Acces Point amit a mennyezetre kell rögzíteni.
Tehát részben "puding" próba....
Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html
-
g0dl
addikt
FFTH Huawei dobozzal bridge módban elég sok szakadást tapasztaltam. Az a gyanúm a router azt érzékeli (terminating sessions: interface state changed), hogy a közte és a doboz közti link megszakadt (kb. 8m kábel jó rég óta érintetlen), és aztán pár percig tart mire sikerül felépítenie a pppoe kapcsolatot.
- Melyik oldal lehet a hibás, a doboz, vagy a router?
- Tapasztalt már valaki hasonlót?
- Lehet a Huawei táp gyengélkedése a háttérben?Mikrotik hap ac2 7.2.1 a router. Most közéjük raktam egy switch-et, amivel eddig jónak tűnik.
-
TeeJay
félisten
Nekem Huawei ONT van Bridge módban lassan 2éve.
24/7-ben megy évek óta a torrent de hogy az ONT még sosem feküdt meg az fix
igaz nekem nem Mikrotik van rajta hanem Asus AC65P ami bitang erős és beton stabil router, na azt sem sikerült még soha lerottyantani
Tehát első körben iktasd ki a routert és teszteld az ONT-t bridge módban úgy hogy te csinálsz pppoe csatlakozást és toljad neki folyamatosan.
Ha az stabil akkor router vagy ONT és router közötti kábel lehet gyanús majdMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
4Grider
nagyúr
Igen, a routered azt érzékeli, hogy nincs élő internet kapcsolat, ezért kijelentkezés nélkül próbál újra behívni. A szimultán bejelentkezést viszont a digi nem engedi, ezért lassú az új kapcsolat felépítése.
Nekem ebből az jön le, hogy a routered tévesen hiszi azt, hogy megszakadt az internet kapcsolat. -
Biga123
addikt
Hali
Az létezik, hogy a Diginél van "belépési" költség.
Most nézegetem az aszf et , merthogy a kötés előtt az űrlapon ott figyelt a szerelési költség.
T nél Upc nél nem kértek azért lóvét mert behúzták a tyúkbelet.
Ez valós vagy valamit nagyon félrenézek?
Kertesház.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- GTA V
- Hobby elektronika
- Okos Otthon / Smart Home
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Dragon Age: Origins
- Kompakt vízhűtés
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest