Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PPJL

    csendes tag

    Tisztelettel köszöntöm a fórum tagjait, nagyon kezdő vagyok, de érdekel a véleményetek és a tanácsaitok. Bocsánat, hogy erről is írok, de rossz a szám íze a személyeskedések miatt. Kérek mindenkit, ne cikizzen, ha hülyeséget írok vagy kérdezek - nem értek a "tányérozáshoz", de használtam eddig is bőszen a UPC-t, csak mivel nekem csupán évente 10-15x kell hétvégén és max egy hónapig folyamatosan, jobbnak találtam áttérni a DIGI-re, mert annak jóval olcsóbb a szüneteltetése, mint a UPC-nek. DE...nekem megmaradt a UPC tányérom - felirat nélküli, 60-as, hozzáadott fejjel - és a fenti okok miatt nem szeretnék megvenni egy újabbat! Kérem a véleményeteket, normális, 31(?) cm-es LCD tv mellett kell-e félnem ezzel a kiépítéssel a rosszabb vétel miatt - a UPC nagyon jó volt - csak sajnáltam az üres időket is fizetni. Van-e mód valami szuper beltérit kérni, és ha igen, melyiket kérjem? Köszönöm a reagálásokat előre is - hacsak nem döngöl a földbe!Üdvözlettel :F

    "Aguila non captat muscas - de hát ez nem is sas"

  • PPJL

    csendes tag

    Urak, urak, segítsetek, mi az ördög legyen a témámmal, merthogy ma délután jön a DIGI-s szerelő megbeszélni a bekötést és hát nem akarok se belőlük (DIGI TV), se magamból bolondot csinálni, ha mégse-mégis szerződést kötök, de a szerelő szerint nem elég a 60-as tányér. Csak vidéken használnám, ott is több helyen, Tata, Békéscsaba, Mátra, Szolnok, Balaton körül, meg még az ördög tudja hol és az eddigi "UPC jó volt mindenhol"-t nem akarnám egy antenna miatt elrontani, pláne, ha nem is olyan nagyszerű a DIGI sugárzása-jelerőssége. Minket a HD, stb, stb, dolgok nem érintenek, a normális vételt szeretnénk csak megtartani! Véleményeket minden szempontból kérek, ha egyáltalán él és mozog valaki a fórumon a mai napon. Köszönöm, üdvözlettel - PPJL Help, help- :Y

    "Aguila non captat muscas - de hát ez nem is sas"

  • PPJL

    csendes tag