Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz molnárszilár #2982 üzenetére
én is ezt mondtam, csak én 1 hét után... de sajnos nem a szerelőkkel van a baj, akkor nem lenne mindenhol rossz....a beltéri már fél térerővel olyan képet szolgáltat, amilyen kell, nem ez a baj...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Lala6
őstag
válasz molnárszilár #2984 üzenetére
Nehogy fizessél nekik. Még neked járna ködbér az ÁSZF szerint. Nyugodtan említsd csak meg.
Amúgy nem értem, hogy miért nem cseréltek ki mindent(fej, beltéri), ha ilyen rossz nálad. -
Rick4
félisten
válasz molnárszilár #2984 üzenetére
én ezeknek életbemben egy fillért sem fizettem, és nem is fogok....leveleztünk egy darabig, de a két bedobozolt beltérijükért sem mernek eljönni...már levelet sem írnak....gondolom mindenkit kirugdaltak, akivel leveleztem, és utána a reagálását a következő levelemben szembeállítottam a saját ászf-jükkel, meg pár ténnyel..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
D600
tag
válasz molnárszilár #2988 üzenetére
Valóban csak hozzá nem értési hiba lehet a szerelő részéről. Biztosan vannak ilyenek is elszórva nem kevés. Szerintem ha szeretnéd nézni a digit akkor azért lehet meg kellene próbálni a központjuknak szólni, vagy másik szerelőt.
Nálam lassan kb. 1 éve van bekötve és eddig folyamatosan volt adás, így mondhatom elégedett vagyok. Igaz a szerelők profik voltak, negyed óra alatt megcsinálták az egészet és meg is mutatták a dolgokat.
-
digisat21
csendes tag
válasz molnárszilár #2993 üzenetére
Mit szólt volna az ügyelet?
Elmondom:rögzíti a hibát,72 órán belűl küld egy szerelőt,/minket vagy mást/,
az kivizsgálja a hibát,é kiküszöböli.
Sok ezer szettet felraktunk. Volt talán 5 hely ahol a helyi viszonyok nem tették
lehetővé a 80%os minőséget. Ott nem lehet nézni,leszereltük.
Kellemetlen,de ez ezrelékekben kifejezhető.
Érthetetlen,hogy nyár óta kínlódsz vele. Persze lehet hogy pont olyan a hely,de akkor
a jupiszi sem 100% hogy hiba nélkűl megy,bár más a pozíció meg sokminden.
De ott számolj a 2év hűséggel...! Na és ennyi magyar csatid dupla ennyiért lesz kb. Vagy talán nem is lesz nem tudom pontosan.
Itt nézz JÓL körűl: http://www.netboard.hu/viewtopic.php?topic=6400
Ez meg a digié: http://www.netboard.hu/viewtopic.php?topic=9885
Mielőtt döntesz véglegesen tájékozódj! Az hogy elment a levél még semmit nem jelent,én azt mondom hívj egy profi szerelőt nézesd meg műszerrel,aztán ha nem,nem, aláírhatod a 2 évet.
www.digitvzala.hu -
digisat21
csendes tag
válasz molnárszilár #2996 üzenetére
Hát igen,valószínű ünnepek előtt megkellett volna oldani azt a dekódercserét.
Főleg azért mert a sok száz várakozó igy sem kapta meg az előfizetést,
cserékre tényleg csak amelyik elfüstölt oda jutott.
Próbáld ki,csak ott 2 év és addíg nincs vissza út. Vagy sokba kerűl.
Ha kell szólj küldöm a szerelőket 3 munkanap!
www.digitvzala.hu -
digisat21
csendes tag
válasz molnárszilár #3003 üzenetére
Mint minden szolgatónál itt is a szerelők lelkiismeretes munkáján múlik minden.
A másik cégnél is van ílyen is olyan is.
Pont mint a mobilosoknál,ki erre ki arra esküszik,és kaszál a harmadik is.
Azért csak olvass sokat fórumokat mielőtt 24 hónapot aláírsz.
Nagy idő a mai világban lekötni Magad fix díjért.
www.digitvzala.hu -
Rick4
félisten
válasz molnárszilár #3021 üzenetére
jaaa.most olvastam egy hirdetést...a digi tv minden városba keres népszerűsítőembert....havi 300at fizetnek nettóban... érdekel a meló?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Lala6
őstag
válasz molnárszilár #3027 üzenetére
Én azért egy beltéri cserét még kipróbálnék a helyedben.
Nem kell a digi-re várni. Megkell keresni a helyi forgalmazót és ő kitudja cserélni. Itt a fórumon már jelentkezett is, ha jól látom. -
Lala6
őstag
válasz molnárszilár #3051 üzenetére
Ha csak 6000-et fizettél bekötéskor, akkor az övéké a beltéri is. A 6000 az a kártya aktiválási díj.
-
D600
tag
válasz molnárszilár #3090 üzenetére
Na igen, valóban így vannak, nem tudják teljesíteni.
De a kettő között amit mondtál azért van különbség. A TV az egy elektronikai árucikk, a DIGI pedig szolgáltatás. -
D600
tag
válasz molnárszilár #3093 üzenetére
Már akartam kérdezni, hogy mind a kettő beltérid rossz volt? Vagy csak az egyik? Itt nálunk utána jártam, hogy mi a helyzet akkor, ha valami történik a beltérivel, mert épp a szerződést írtam alá, amikor egy ügyfél várakozott akinek elfüstölt a beltérije és pont cserére ment be. Tehát ha valami gond van a beltérivel, akkor itt be kell vinni a digisekhez és intézik a cserét. Ugyanúgy, mint minden árut amit megveszünk.
Ha jól értettem nálad még nem cserélték ki. Szerintem egyszerűbb lett volna bevinni hozzájuk amikor arra jársz a rossz beltérit, mint fél évet várni arra, hogy ők ráérjenek és ülni arra várva, hogy legyen adás.
Nincs más, menj a UPC-hez dupla áron. De mivan ha náluk is ugyanez történik veled? Mert én olvasgatom a UPC fórumokat is és hát kövezik rendesen a szolgáltatót ott is. Ha az sem jön be, melyik lesz a harmadik?
Rick: Én ezeket nem tapasztalom a tv-men. Nem lehet csak egy bizonyos márkájú és tipusú beltériknél jön elő ez a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
Lala6
őstag
válasz molnárszilár #3252 üzenetére
Már egy jó ideje annyi a upc(2 év hűséggel). sok kábel szolgáltató is árat csökkentett a digi miatt.
-
pojakcs
senior tag
válasz molnárszilár #3252 üzenetére
2 év rabság nagy idő a mai világban. Idén elindul a dvb-t. 2 évre nehéz megjósolni milyen módon fogunk tv-t nézni.
Üdv: Csaba
-
Rick4
félisten
válasz molnárszilár #3445 üzenetére
nem kell visszavinned a berendezéseket, a törvény szerint csak oda, ahol átvetted, vagyis az otthonodba kell hogy eljöjjenek érte. hogy ezt ők miként oldják meg, az nem a te bajod.. leginkább akkor van ez így, ha a beltérik fejjel tükörrel együtt meghaladják a 10 kilót, és méretüknél fogva nem alkalmasak tömegközlekedéssel való szállításra. igazából azt sem értem, hogy a bejelentett hibához történő kiszállás miért az ügyfélnek kerül pénzbe, mert akár a gázszolgáltató, akár az áramos cég, de még a t-kábel is kijön hibát elhárítani, ha bejelentem, hogy gond van, az áramosok is mondják, hogy nekem kell fizetnem, ha az én oldalamon (a villanyórán erről) van hiba, ha a másik oldalon, vagyis a cég tulajdonában levő vezekében, villanyórában akkor kutya kötelességük saját költségre megcsinálni....ezért volt jó nagy beugratás, hogy vegyenek meg az emberek maguknak beltérit, tükröt, fejet...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
digisat21
csendes tag
válasz molnárszilár #3445 üzenetére
Velem beszéltél a ügyről Hévízen.
A szerelést Nálad annó nem az én cégem végezte,hanem a megyeszékhelyiek,ők már nincsenek szerződésbe a digivel. Hogy mire fizettél húszezret Tőlük kérdeheted meg.
Az én szerepem annyi az ügyben hogy leveszem Tőled a cuccot,de ezt csak úgy tudom,ha hiánytalan. Amit leadsz berendezést annak a szerződésén ha van kültéri akkor kell,ha csak beltéri van X-elve nem kell tükröt leadni. /emiatt ne pazald a pénzed pesti telefonra/
A médiacikk előtt alapos tájékozódást javaslok a digi ÁSZF-jében,nehogy fordítva sűljön el a dolog egy jó vaskos hitelrontás formájában.
Ezeket csak jószándékból javaslom két éve benne vagyok a témában,sokmindent megértem,mélyebbre látok mint Te felhasználóként.
Emlékezhetsz,mikor megjelentél a problémáddal a fórumon is felejánlottam segítségemet.
www.digitvzala.hu -
sgery
őstag
válasz molnárszilár #3460 üzenetére
ügyfélszolgálatot hétvégén vagy este 9kor hivj, akkor biztos elérsz valakit
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
digisat21
csendes tag
válasz molnárszilár #3460 üzenetére
Heló!
Megnézted a szerződést? Biztos,hogy bevan X-elve a "teljes berendezés",nem csak a "beltéri egység" ?
Van egy központi fax,ha oda írsz nagyobb az esély hogy hamarabb az illetékes kezébe jut a problémád /707 6500/ Ezenkívűl :ugyfelszolgalat@digi.tv e-malben.Utosó lehetőség:40-180-180.
A bizonyítás ahogy írod nehéz lesz abban az esetben ha a szerződésen teljes szettet írtál alá.
Másik dolog a szolgáltás minősége. Soha senki nem mondta,hogy tökéletes. A szolgáltató 95% rendelkezésre állást vállal. Más szolgaltónál is hasonló az adat.Tudom Nálad valószínűleg ez sem teljesűlt. Nos erre van a központi hibabejelentő. Ott a jelzésedtől nyílvántartják a kiesett időt és kaphatsz kárpotlást csökkentett szolgáltatás megvalósulásáért. Persze ez már csak elméleti síkon,mert visszamontad /egyik előfizudra legalábbis/ a szolgáltatást.
Harmadik a leszerelés. Csavarozd le a falitartót óvatosan,/illetve ne,ha nincs tükör hozzá/,és plusz a beltérit csatlakozókkal,távkapcsolót,dobozt,/ami a levelükve szerepel/ hozd be nekem. Nem kérem a számlát amit a szakember adott a leszerelésről...
A dátum amit megadtak azért fontos,mert ha késel tovább számláz a cég amíg az álltalam kiadott átvételit be nem küldöd Nekik.
Várjuk a fejleményeket.
www.digitvzala.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...