Új hozzászólás Aktív témák
-
mogyesz
aktív tag
válasz toldiur #6210 üzenetére
Akkor 1 kis kiegészítés, ha nem voltam érthető, akkor elnézést:
"A másik meg az,h amíg a digi részéről nem megállapított a hiba forrása,addig ne kérjen kiszállást és munka bért.."
"Általában azért említik a fizetőset" - ez nem egyenlő azzal, hogy ha a hiba nem nálad volt, ki is fizettetik, ezt próbáltam ecsetelni. Természetesen, ha nem banális a "hiba", vagy az előfizetőtől független - ergó az Ő eszközeikkel van a baj, nem fizettetnek...
Természetesen nem Téged néztelek bénának, hanem általánosságban írtam, már előfordult eseteket: "mert soxor előfordul, hogy a kedves ügyfél fordítva helyezi be a kártyát, és a szerelőnek csak normálisan kell beledugnia. "
1ébként - sajnos - ügyfélszolgálatosa válogatja. Nekem szerencsém lehet velük, mert miután bemutatkozom, elmondom mi a bajom, mindig tudtak segíteni... Igaz el is tudom mondani, mi a bajom. ezzel nem arra célzok, hogy Te nem tudod elmondani, de hidd el, sokan vannak, akik nem...
[OFF]
Elmondok egy saját sztorit: IT-n dolgozom egy Vegyészeti Gyárban. Sajnos/nem sajnos e-mail-es helpdesket is használunk - erre futnak be a hibák. Mivel nincs külön helpdesk osztály, így közvetlen hozzánk futnak be a kérések. De van, amikor nem lehet írni, mert pl. nem megy a gépe, esetleg nem tud bejelentkezni.Na a példa az utóbbi: kollégát hívják, hogy
ügyfél: x.y vagyok, nem tudok belépni.
kolléga: Ok, mi az azonosítója?
ü: ABC12345
k: az ön azonosítója nincs zárolva
ü.: de akkor sem tudok belépni! Maga ezt nem látja?!
k.: mivel telefonon beszélünk, nem, nem látom...
ü.: miért nem?
k.: rendben, mi a gép azonosítója? Rájelentkezek, és segítek
ü.: ???
k.: rendben, ha nem tudja, akkor olvasson le egy gyári számot, vagy leltári számot róla...
ü.: pill. türelmet, a gép a szoba másik sarkán van...
ü.: 234567
k.: állj, ez a monitoré lesz!
ü.: az nem jó?
k.: nemigazán, arra nehéz rájelentkezni...
ü.: (büszkén) pedig azon van a kép!
k: mégiscsak a gépről kellene
ü.: az a gép, amelyiken a monitor van?
k: ??? igen, valószínűleg
ü: megvan! 654321
k.: rendben, máris rájelentkezem
k.: kérem írja be a jelszavát (miután lenyomta neki távolról a ctrl+alt+del kombót)
ü.: készen van, így már működik! Köszönöm
K.: nincs mit - NCSajnos ilyen is előfordul, és a diginél is... még cifrább is.[/OFF]
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Politika
- Hardcore café
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest