Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mogyesz

    aktív tag

    válasz toldiur #6210 üzenetére

    Akkor 1 kis kiegészítés, ha nem voltam érthető, akkor elnézést:

    "A másik meg az,h amíg a digi részéről nem megállapított a hiba forrása,addig ne kérjen kiszállást és munka bért.."

    "Általában azért említik a fizetőset" - ez nem egyenlő azzal, hogy ha a hiba nem nálad volt, ki is fizettetik, ezt próbáltam ecsetelni. Természetesen, ha nem banális a "hiba", vagy az előfizetőtől független - ergó az Ő eszközeikkel van a baj, nem fizettetnek...

    Természetesen nem Téged néztelek bénának, hanem általánosságban írtam, már előfordult eseteket: "mert soxor előfordul, hogy a kedves ügyfél fordítva helyezi be a kártyát, és a szerelőnek csak normálisan kell beledugnia. "

    1ébként - sajnos - ügyfélszolgálatosa válogatja. Nekem szerencsém lehet velük, mert miután bemutatkozom, elmondom mi a bajom, mindig tudtak segíteni... Igaz el is tudom mondani, mi a bajom. ezzel nem arra célzok, hogy Te nem tudod elmondani, de hidd el, sokan vannak, akik nem...

    [OFF]
    Elmondok egy saját sztorit: IT-n dolgozom egy Vegyészeti Gyárban. Sajnos/nem sajnos e-mail-es helpdesket is használunk - erre futnak be a hibák. Mivel nincs külön helpdesk osztály, így közvetlen hozzánk futnak be a kérések. De van, amikor nem lehet írni, mert pl. nem megy a gépe, esetleg nem tud bejelentkezni.

    Na a példa az utóbbi: kollégát hívják, hogy
    ügyfél: x.y vagyok, nem tudok belépni.
    kolléga: Ok, mi az azonosítója?
    ü: ABC12345
    k: az ön azonosítója nincs zárolva
    ü.: de akkor sem tudok belépni! Maga ezt nem látja?!
    k.: mivel telefonon beszélünk, nem, nem látom...
    ü.: miért nem?
    k.: rendben, mi a gép azonosítója? Rájelentkezek, és segítek
    ü.: ???
    k.: rendben, ha nem tudja, akkor olvasson le egy gyári számot, vagy leltári számot róla...
    ü.: pill. türelmet, a gép a szoba másik sarkán van...
    ü.: 234567
    k.: állj, ez a monitoré lesz!
    ü.: az nem jó?
    k.: nemigazán, arra nehéz rájelentkezni...
    ü.: (büszkén) pedig azon van a kép!
    k: mégiscsak a gépről kellene
    ü.: az a gép, amelyiken a monitor van?
    k: ??? igen, valószínűleg
    ü: megvan! 654321
    k.: rendben, máris rájelentkezem
    k.: kérem írja be a jelszavát (miután lenyomta neki távolról a ctrl+alt+del kombót)
    ü.: készen van, így már működik! Köszönöm
    K.: nincs mit - NC

    Sajnos ilyen is előfordul, és a diginél is... még cifrább is.[/OFF]

Új hozzászólás Aktív témák