Új hozzászólás Aktív témák

  • pojakcs

    senior tag

    Nagyvonalakban igazatok van.
    Az tény, hogy ennyi szerelőt nem lehetett a szögről hirtelen leakasztani, és biztosan a témában nem teljesen jártas emberek is belevágtak. Az ügyfélszolgálaton lévő embereket meg nem is tudom milyen szisztéma alapján válogatták össze. :W
    Az hogy kinek a kontójára, megint érdekes kérdés. Nekem van némi statisztikám a meghibásodásokról, mivel több százat felszereltem már. 100 beltériből kb. 2-3 megy tönkre, jelemzően az első hét folyamán. A nekem jelzett hibák kb. 70%-a az ügyfél hozzánemértésére, esetleg olvasni nem tudására vezethető vissza. A további 30% a fizikai meghibásodás, esetleg saját balfékségem. Ezeket természetesen 0Ft ellenében javítom. Az előző 70%-t viszont én sem tudom mindig benyelni 300Ft-os benzinár mellett. Ez van , a digi nem fizet egy vasat sem semmiféle meghibásodás javítására. :(
    A központi hibákkal meg nincs mit tenni, ilyenkor szoktam átmenetileg kikapcsolni a telefonomat. :O
    Tanulság, ennyi pénzért sajnos ez van, és keresettek egy normális szerelőt. :) Avagy levelezzetek az ügyfélszolgálattal, nem lesz egyszerű.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv: Csaba

Új hozzászólás Aktív témák