Új hozzászólás Aktív témák

  • bexinho23

    őstag

    válasz mcfly82 #14146 üzenetére

    Időközben alaposan beletúrtam az internetbe, hogy a kérdésemre választ találjak. Sajnos valóban így van. Mondván akkor is itt marad az ügyfél, ha drágább lett az előfizetése, ugyanis még így is ár alatt marad a digi szemben a versenytársakkal.

    Viszont olvastam olyan ötletet is (ami esetünkben már nem kivitelezhető), hogy hűségidő lejárta előtt 1-2 héttel telefonon betelefonál az ügyfélszolgálatra az ügyfél, megemlíti, hogy a hűség lejártát követően szeretné felbontani majd a határozatlan idejű szerződését... majd ott, vagy visszatelefonálva egy határozott idejű szerződéssel rukkol elő a digi. Valószínű ez nem minden esetben működik, de ez is megtörtént.

    Azonban ezt az egyedi elbírálás utat lehet érdemes lenne megjárnunk. Tehát ha jól gondolom be kell menni a helyi üzletükbe, és ott egyedi elbírálással kérvényezni, hogy hűségidőt köthessünk. Gondolom nem fognak hülyén nézni ránk, ugye? :)

Új hozzászólás Aktív témák