Új hozzászólás Aktív témák

  • Poctar

    senior tag

    Olvasta az előző Hsz-ket, gondoltam írok pár sort a DH/Strafe skillről.

    Különös számomra, hogy így lehúzzátok ezt a jó kis skillt.
    Oly régóta használom már a Strafe-t, hogy nem is tudok nélküle élni, mind SC és HC módban. (Mellé Bola-t használok.)
    DH-ként megtanultam, hogy az élet könnyen keresztfává válik. Hiába a kedvencem e karakter, azt kell mondanom, hogy szinte minden téren az egyik leggyengébb láncszem a game-ben. Persze azért a gyengeség időnként erősség.. :DDD

    A játék órákat pörgetve azt vettem észre, hogy a többiek szaladgálnak, ütnek, vágnak és élnek, míg a DH-m keresztelődik egy egyszerű elitnél is (álló helyzetben). Persze az EHP növekedésével ez a magas halálozási ráta csökkent, de még így sem volt az igazi. Ekkor próbáltam ki a Strafe skillt.

    A következő észrevételeim vannak vele kapcsolatban:

    - mp 1-3
    Végig lehet pörögni a mapokat és csak az eliteknél kell kicsit megállni. Public esetén elég gyorsan lehet haladni, főleg ha még ugrálunk is, igaz a többiek így nehézkesen tudnak követni. Soloban lényegében az elitek is porrá lesznek, mire érdemben aktiválnák fegyvereiket.(~100e sebzésnél + fontos a 24% MS)

    - mp 4-7
    Szinte végig lehet pörögni a pályát. Függ attól, hogy váltunk e passzív/aktív skillt. Ha a végig pörgést választjuk, akkor a hatred/discipline gyorsan kifogyhat. Megfelelő skill esetén csak a hatred fogy el és nem az életünk...

    - mp 8-10
    Itt már szinte semmit sem ér látszólag e skill. Azonban hasznos lehet sebzett mobok gyors gyilokjára.
    Még is a lényeg a discipline gyors utántöltése. Gondolom nem kell magyaráznom, hogy ha a discipline elfogy, akkor a DH nem ugrál többé.
    Szóval a megfelelő skill/buildnél mp10en nagyon is jó a gyors discipline utántöltésre vagy a gyors helyváltoztatásra, sebzéssel együtt.

    A fentiek mind függnek a solo/multi módtól és természetesen a buildtól...
    Ha kell leírom a MP/skill változtatásokat.

Új hozzászólás Aktív témák