-
GAMEPOD.hu
Destiny 2
(Xbox One, PS4, PC)
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz l.skywalker #4539 üzenetére
Inkább azok vannak akik masszívan kihasználták az új exploitokat mint pl. a masterwork core vagy prime engram glitchek, amíg Bungie be nem foltozta ezeket a héten.
-
aktív tag
Nem skill pontot kell szerezni. Ikora ad egy új questet amiben "visions of light-ot" kell gyűjtened (100 darabot) amit a narancs/sárga health baros ellenfelek dobnak, ha az megvan akkor jön a következő lépés Ión ahol egy rövid küldetésben unlockolhatod (hasonlóan mint a 2 alap supert). Az 5. és 6. supered viszont csak úgy tudod unlockolni ha tier 2 blind wellben szerzel egy seed of light-ot (a ládából esik) amivel viszont instant unlockolod az új ágat.
Viszont van egy grindelős része is mert a 3 másik módosítót csak úgy tudod unlockolni ha szerzel 100 ability killt az új ágon, és kezdésnek csak az új supered van plusz a gránátod, melee nincs (ez 3x100 kill mert mindegyik külön kell unlockolni sorban). -
aktív tag
Úgy, hogy PC-n ezt a feature-t nem implementálta a Bungie, szóval ha nem adja meg a bnet id-ját valaki akkor gyakorlatilag használhatatlan az egész, ráadásul nem mindegy, hogy melyik régióban van az illető ugyanis ha te pl. az európait használod míg ő mondjuk az amerikait úgy még a friend requestet sem fogja egyikőtök sem látni amíg nem lesztek azonos régióban (de pl. a bnet továbbra sem fogja a barátlistán mutatni az illetőt, csak a játékban).
-
aktív tag
válasz Rigormortiis #4648 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de az aktuális ascended challenge a legkönnyebb az eddigi háromból...
-
aktív tag
A "Whispered breathing" (korábban ez box breathing volt) perket adja hozzá ami azután aktiválódik, hogy pár mp-ig be vagy zoomolva (és persze úgy is maradsz), ami megközelítőleg 44% körüli extra sebzés, plusz a reload speed-et is megnöveli.
Mondjuk a catalyst 100%-ra húzása némi időt igényel mert hetente csak 1x kaphatsz a heroic után 24%-ot és ez account szintű limit nem pedig karakter, plusz a ládák kinyitása után is jár 2% amiből 5 van +1 ha teljesíted az oracle puzzle-t amiért egy exotic ship is jár.Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy mennyien vették észre, hogy ha be vannak zoomolva akkor lehet hallani egy nagyon halk légzést
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz - = Zk = - #4773 üzenetére
Keress valami csendes helyet meg esetleg próbáld fejhallgatóval mivel szinte éppen csak a hallásküszöb felett van a hangereje.
De csináltam egy videót róla gyorsan: [link] 4mp körül már hallható, csak tekerd fel a hangerőt[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz l.skywalker #4803 üzenetére
Tegnap engem is szívatott az rng, 3 chest armort kaptam, mind a 3 561-es volt azaz 2 teljesen fölösleges volt majd a következő powerful ami esett meg 3-mal volt az adott slot legerősebb cucca alatt és ez volt a héten a második ilyen azaz 4 powerful engramból 0 fejlődést sikerült elérni.
-
aktív tag
válasz redhunter #4899 üzenetére
Ez csak látszólagos mert igazából csak annyi történt, hogy a Warminddal 340 körül volt a soft caped és ezért haladtál csak lassan a 380 felé míg a Forsakennel ez a soft cap kitolódott 500-ra, majd ha eléred azt akkor lelassul ott is.
Ugyan úgy szívni fogod ott is a fogad amikor RNGesus éppen pikkel majd rád és ugyan abba a slotba kapsz több ugyan olyan powerű itemet powerful lootként vagy éppen a powerful lootod alacsonyabb szinten lesz mint az adott slotban lévő legerősebb vagy egyszerűen csak maga alá temet a sok edge transit. -
aktív tag
Tegnap velem is "kegyes" volt RNGesus: 5 powerful loot esett, 4 energy slotba, ebből 3 ugyan akkora powerrel a 4. ami prime engramból esett az egy hajszállal erősebb volt míg az 5. powerful ami egy bond volt az meg 1 vagy 2 powerrel volt az adott slot legerősebbje alatt.
-
aktív tag
Mondjuk ma is szívatni akart mert megint 2 energy weapon esett powerfulként, az első 591 míg a második már csak 590 lett, viszont részben törlesztett azzal a játék, hogy végre kiesett az első curated fegyverem. Az üröm az örömben csak annyi, hogy egy godroll kinetic pulse rifle kellene leginkább és nem egy újabb energy sniper (twilight oath) a whisper mellé.
-
aktív tag
-
aktív tag
A gambit alapján malfeasance-re tippelnék. Tudod az emberek szeretnek mindenféle hülye nevet adni az olyan dolgoknak amit csak ők értenek mert úgy egyszerűbb nekik leírni
Ma reggel én is találkoztam hasonlóval. Gyakorlatilag a lába alá lőttem jötunnel és meg se karcoltam majd ő simán ugrott még egyet, elnyomta a chaos reach-et és simán rámfordult és kinyírt, persze volt olyan is aki az outlaw+headseeker-es blast furnace-ével lőtt ki 2 burstből vagy 30 méterről
-
aktív tag
Azért azt se hagyjuk ki, hogy az a szerencsétlen warlock csak azért is kapott egy szándékos nerfet (dawnblade, bottom tree) mert hát nagyon csíphette bungo szemét, hogy van -még- egy relatíve használható trash mob clear/roaming superje.
Van egy érzésem, hogy a következő a top tree nova bomb+skull of dire ahamkara lesz, még azelőtt, hogy a crucible cancer spectral blade huntert végre helyretegyék. -
aktív tag
válasz redhunter #6172 üzenetére
Amennyiben a High Roller triumph-ra gondolsz ott csak annyi a feladat, hogy teljes Calus témájú felszerelésben csinálj egy 100k nightfall-t.
Az Imperial footsoldier-t pedig erősen ajánlott nightfallokban csinálni (strike-ot ír de nf után kapod a legtöbb progress-t) mert brutálisan keveset ad még teljes setben is. 2%-ot kaptam egy vanguard strike-ért viszont 97%-ról úgy mentem 100%-ra, hogy bementem egy nf-ba és lelőttem egy fél tucat mobot...
A gambit is nagyon grinde-olós mert a tribute hall óta tele szabotőrökkel a queue és nem ritkán 2 afk ember is jutott nekünk vagy olyan aki nem volt hajlandó bankolni. Tegnap ott ültek ketten 30 mote-on és az egyiknek még volt pofája odaállni a bank mellé miközben már csak 6 kellett volna a primeval-höz.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hova nerfeljék tovább azt a szerencsétlen warlockot már? Az az általad emlegetett instant kill annyira instant, hogy előtte pár mp-ig charge-olni kell a gránátot nem olyan egyszerű elnyomni mint egy titán shoulder charge-ot. Warlockot is alig látok már PVP-ben nem, hogy nova warposat.
-
aktív tag
Ideje volt, hogy eltűnjön a csóka. A kezdetektől fogva ellenszenves volt (láttam pár postot ami szerint az sem volt éppen egyszerű történet ahogy bekerült a nagyobb streamerek közé és ezt jóval a jelenlegi balhé előtt emlegették páran, továbbá a csóka Kevin Spacey-t is védte anno, természetesen az összes bizonyítékul szolgáló videót "véletlenül" mindig gyorsan leszedték alternatív platformokról is copyright strike-okkal) mivel néha úgy osztotta a magas lóról az észt a hozzánk hasonló egyszerű pór népeknek mintha ő lenne minden titkok tudója és arra sem lennénk méltóak, hogy a lába nyomát megcsókoljuk.
A gear sunsetting melletti tűzzel-vassal való kardoskodása miatt a szememben amúgyis totális bohóccá vált. Az egyik érve az volt pl., hogy de rengeteg helyen használhatjuk majd a régi gearünket, majd erre jött bungo és bejelentette a content vaultot amivel a raide-ek 3/4-e, a bolygók és az azokon lévő strike-ok nagy része megy a levesbe ami azt jelenti, hogy a season 8-as gear garantáltan csak 5 helyen lesz jó s12-ben (EDZ, Hold, Tangled Shore és Dreaming city illetve a crucible non power enabled mode-jaiban) -tipikus tátott szájjal a f*szerdőbe esete.
Egy másik érve meg az volt, hogy de majd így csinálhat új érdekes dolgokat bungo, aha, az új exotic gl az broken, a két "új" s11-es kard broken/bugos, trials kilőve már az első héten mert bebugolt a lighthouse , a hitreg borzalmasabb mint valaha mert a mobok 0 hp-ról gyógyulnak vissza néha mert már a 140-es shotikat sem tudja kezelni az ultralacsony tickrate-es "szerver" a remek p2p networkinggel megfejelve, ja és a szezonban a tartalom egy jelentős része meg arról szól, hogy farmolj ki egyes s8-10 közötti geareket megint mert azok magasabb powerre lesznek infuse-olhatóak mint azok amiket korábbi szezonok alatt kigrindoltál azaz az eddig beleölt időd azt kb. semmisnek tekinti bungo.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz l.skywalker #7595 üzenetére
Bungie. Huntert. Nerfelni? Nem warlock exotic ez, hogy órákon vagy legfeljebb napokon belül kikapcsolják majd "javítsák".
Az a gond, hogy így mintegy 2 hónappal a megjelenés előtt demózva a stasis cuccokat nem tudom eldönteni, hogy bungo még inkompetensebb mint valaha vagy csak elkezdték implementálni a leggusztustalanabb F2P játékokban alkalmazott P2W taktikát azaz vagy fizetsz a DLC-ért és lesz neked is rengeteg broken/OP cuccod vagy nem, de akkor téged ültetnek fel arra a bizonyos rollerre.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz l.skywalker #8299 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy te valamit nagyon csúnyán összekevertél mert gear törlésről sose beszélt bungie.
A sunsetting csak azt jelenti, hogy bevezettek egy tervezett elavulást visszamenőleges hatállyal -pár kivétellel*- azaz season 8-tól kezdődően minden felszerelés legfeljebb már csak szezonját követő 3 további szezonban infuse-olható a maximum szintre, utána már nem. Az exotic-ok pedig bármeddig infuse-olhatóak a jelenlegi állás szerint.*=GoS/LW dropopok illetve a többi y1/y2 raid armorjai 1360-ig azaz a s14 max poweréig húzhatóak
-
aktív tag
válasz Pedro78 #10363 üzenetére
Már kb. 2 héttel ezelőtt is elszabtak valamit mert többen panaszkodtak, hogy full screen-ben maxra tolja a fényerőt (nálam is ezt csinálta) és bármit állítasz be a skálán nem csinál semmit egészen addig amíg nem állítod windowed-ba a játékot...
Ez úgy tűnt, hogy megoldódott, majd amikor jött a witch queen akkor megint egekbe tolta a fényerőt mert in-game 4-re volt a brightness beállítva de úgy nézett ki mint ha maxra lett volna.Perpillanat picit jobban zavar, hogy valamiért durván beakad a játék amikor megnyitom az inventory-t meg baromi lassan tölti be a tárgyak dolgait, mintha nem is egy erős pc-n játszanék hanem egy előző generációs konzolon...
-
aktív tag
válasz Bencus88 #10413 üzenetére
Azért mert 1500 a soft cap és 1550 a pinnacle cap ami azt jelenti, hogy 1500 felett csak a powerful (tier1-3) és pinnacle rewardok jelentenek fejlődést (nézd meg az activity-ket, mindegyik írja, hogy milyet ad, pl. 3 strike teljesítése a vanguard playlistről az aktuális burn-nel pinnacle-t ad) míg 1550 felett csak a pinnacle rewardok jelentenek fejlődést. Továbbá a VoG és a DSC is powerfult ad minden encounter után így 1550-ig azokkal is lehet fejlődni. Minden más drop az base power (a slotonkénti legmagasabb szintű itemekből számolt átlag ami a karakter saját inventory-jában található) és base power-3 között esik.
Ha megvan a Witch Queen akkor az új kampány legendary-n való végigtolása erősen ajánlott ugyanis a végén garantáltan kapsz 1-1 1520-as itemet minden slotba és 8 upgrade modult mellé és azon felül minden küldetésben dupla chest a reward amikből upgrade modul is esik tehát az első karakteren az 1520-as base power garantált a kampány végére, 2-3. karaktereknél ennél magasabb is elérhető. Ha nincs akkor viszont csak olyan tartalmak maradnak amik vagy f2p vagy rendelkezel a korábbi DLC-vel hozzájuk (pl. Beyond light a DSC-hez) és azokból gyűjthetsz powerful vagy pinnacle rewardokat, de lényegesen kevesebb lehetőséged lesz/marad amitől sokkal lassabb lesz a fejlődésed ahhoz viszonyítva mint aki rendelkezik az összes DLC-vel és esetleg mellé még ismeri is, hogy hogyan lehet optimalizálni a levelinget. -
aktív tag
Az a gond, hogy itt nem pusztán csak pályaelemekről van szó hanem mechanikákról is, amiket minden nagyobb patchnél (DLC vagy új szezon kezdetén) újra kellene balance-olniuk, de minimum átnézniük ami időbe és pénzbe kerül és szerintem senki nem szeretné a WQ után, hogy megint egy olyan "minőségi" DLC-t kapjunk mint amilyen a Shadowkeep vagy a Beyond light, mert nem jut idő/pénz rendes tartalmat gyártani a spagettikód-bogozás mellett és ezért nem tudod ezeket olyan könnyen szétválasztani. Ez annak köszönhető, hogy egy "picit" átgondolatlanul lett a fejlesztés viszont a megoldást az utolsó utáni pillanatig halogatták mert sajnálták a pénzt rá.
Aztán eljött az a pillanat amikor már nem tudták tovább halogatni, mert egyszerűen képtelenek voltak normálisan karbantartani a játékot mert minden egyes új buildet vagy 1 napig generált a szerverfarm (és ez egyre tovább tartana minden egyes újabb DLC-vel/szezonnal), azaz bármilyen változtatás után legalább 1 napot kellett várniuk mire megnézhették, hogy jó lett-e vagy sem és ha nem akkor kezdődött elölről az egész ciklus. Ennek köszönhetően gyakorlatilag nincsenek hotfixek a játékban mert a legegyszerűbb patch kiadása is napokig tart és így pl. ha valami broken és zavart okoz pl. a pvp-ben akkor azt vagy egyszerűen kikapcsolják rövid időn belül addig amíg nem lesz rá patch, vagy simán hagyják szabadon garázdálkodni. Ilyenre volt példa az elmúlt hetekben amikor az Eriana pve sebzést tolt a játékosokra gambitben azaz 1 lövés volt bárki vele, de DMT-vel is 2 lövés volt bárki és ilyenekkel vagy ennél durvább bugokkal van tele a játék történelme.Szépen lassan elkezdték újraírni a játékot mert ahhoz, hogy ezt megoldják ez szükséges csak egyszerre nem megy mert hát annyi pénzt azért nem akarnak beleölni (pedig az Eververse silverből tuti futna rá nekik) főleg azután, hogy kijelentették, hogy nem lesz Destiny 3, de ennek az az ára, hogy időszakosan kivesznek belőle részeket (olyanokat amikért sokunk fizetett), hogy addig is kezelhető méretű maradjon valamennyire a kód/asset bázis.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Roland861010 #10705 üzenetére
A probléma forrása amit te is tapasztaltál amikor a fal mögött lőnek le vagy látszólag 1 lövés voltál olyan fegyverrel amivel nem lehet ilyet csinálni az az, hogy a játék network része egy kalap sz*rt nem ér mert alapvetően p2p amibe belemixelnek egy csipetnyi szervert is (de a nagy része az kliensoldalon marad). Ilyet csak akkor választ egy fejlesztő ha olcsójánoskodni akar mert így spórolhat a szerverbérleten hiszen ehhez a modellhez lényegesen kevesebb szerver kell mintha dedikált szervereken futna minden (strike, raid meg az összes pvp instance) cserébe mindenkivel kicseszel.
Na akkor PC-n ehhez add hozzá, hogy a játékosok nagy része potato pc-n játszik olyan nettel amihez képest a betárcsázós net űrtechnológia... és ilyenkor látod azt, hogy teleportálnak az ellenfeleid, vagy látszólag 1 lövéstől meghalsz vagy nem sebződnek miközben téged pikk-pakk kikapnak (konzolon meg a gyenge hw-t megfejelik egy "jó" kis wifi-vel, főleg az előző generációnál).
És ha ez nem lenne elég akkor jön ehhez bungó aki alkalmanként megkavarja a matériát jó alaposan. Nekem pl. amióta kicserélték az SBMM-et CBMM-re szinte mindenhol, a kapcsolat minősége szezonról szezonra romlott és tavaly miután megpiszkálták a lobby balancing algoritmust is, volt olyan control meccsem ahol rajtam kívül minimum 3 másik kontinensről voltak emberek ami különösen viccesnek hangzik bungó állításával szemben, amikor azzal indokolta az SBMM-ről CBMM-re váltás, hogy csökkenteni akarja a queue time-ot és javítani akarja a kapcsolatok minőségét ehhez képest az én tapasztalatom a szöges ellentéte és gyakorlatilag lejtmenetben van azóta, hogy leléptek az activision-től mert bneten legalább voltak régiók és a CBMM ott még működött normálisan.
Ha ez nem lenne elég akkor az új lobby balancing algoritmus teszi pokollá a játékélményt mert az sem működik normálisan mert néha látszólag sweatlordokkal pakolja tele a másik csapatot a tiédbe meg csupa olyat akinek negatív a kda-ja (pl. volt olyan meccsem ahol rajtam kívül csak _1_ embernek volt pozitív, 1 feletti kda-ja -és hát én is messze vagyok attól, hogy jónak számítsak-, míg a másik csapatban látszólag 2-3 2 kda feletti sweatlord volt). -
aktív tag
A legszebb, hogy a sweat-ek is panaszkodnak már, hogy a matchmaking algoritmus berak melléjük egy rakat negatív kda-s embert a másik csapatot meg feltölti átlagos/átlag feletti játékosokkal mert a bungó általt mért ELO (ez nem azonos azzal amit pl. a destiny tracker számít neked) így szerintük egyensúlyban van csak éppen a valóságban ez nem működik.
-
aktív tag
válasz maajsz #10769 üzenetére
Mondjuk ez a connection based matchmaking is akkora bullsh*t bungó részéről, hogy csodálom, hogy nem szakad rájuk a mennyezet minden alkalommal amikor leírják.
Nálam pl. szinte mindig van 1 token ruszki a meccsekben (azért néha beesnek amcsik/ázsiaiak csak, hogy izgalmas legyen) akiknek azért legendásan szar a kapcsolatuk nyugat felé, de volt olyan meccsem is ahol 3-4 kontinensről voltak bent emberek. Egy picit talán javult a minőség amióta kértem public ip-t a digitől, de még mindig rendszeresen látok olyan, hogy lövök valakit és nem sebződik miközben én meg elhanyagolható idő alatt halok bármilyen resilience mellett.
És igen a lobby balancing, ami mondanám, hogy egy vicc, de annak túl durva lenne. Amióta belenyúltak, hogy "javítsanak" rajta azóta brutálisan megnőtt az egyoldalú meccseim száma (és nem azoké ahol letaroljuk a másik csapatot) mert mindegy, hogy QP vagy freelance IB, a másik csapatba valahogy mindig több jobb játékos kerül akik ellen esélyem nincs. -
aktív tag
A klánban nálunk is van legalább 2 ember akinek már többször kiesett (az egyiküknek 8 run alatt 3x és még Day1-on se volt).
Én speciel elkönyveltem már, hogy ez is olyan lesz mint a collective obligation ami 38 looted run után esett csak ki, persze van olyan tagunk aki meg a vexért küzd mert 70+ run alatt sem kapta még meg. -
aktív tag
Nekem nem vegyesek az érzéseim a loot-tal kapcsolatban, egyszerűen sz*r. Nem tudom mit művelt bungó a loot táblával, de a warlockon csináltam eddig 4 run-t (3 normal, 1 master) és a lootom kb. kétharmada chest armor (különösen priceless volt masteren a végén 2 chest armort kapni). A seventh seraph-al való loot pool higításért kijárna a korbács, habár a duality-be is berakták a 2 legvacakabb season of opulence fegyvert szóval nem is tudom, hogy miért vagyok meglepődve...
De a klánból sokan örültek mert már 1-2 run után megkapták az exotic-ot. -
aktív tag
válasz l.skywalker #11180 üzenetére
Azért ezt erősen vitatnám... eddig 2x lőtték le az API-t amire korábban nem nagyon volt példa, mivel nem csak 1-2 órára hanem napokra ki lett lőve mind a két alkalommal, továbbá hetekig connection problémák voltak amiket talán most csináltak meg.
Ennek köszönhetően új dungeon day1 is botrányos volt mert egy idő után elkezdett szinte mindenkit kidobálni.Természetesen a csúcs az volt amikor közölte bungó, hogy hát majd az ünnepek után foglalkoznak a dologgal mert hát mindenki szabin van effektíve. Szóval az az érzésem, hogy nem igazán fogták fel még mindig, hogy a live service az mivel jár mert ha mi ilyet próbálnánk meg a munkahelyemen (szintén szolgáltatás az egyik fő profil) akkor az ügyfél rövid úton kitenné a szűrünket.
+1 poén, mert hát még mindig nem tudnak elszakadni attól, hogy valamit ne rögzítsenek framerate-hez : [link]
-
aktív tag
Ne is mond... szerintem eddig a pár szár óra alatt amit csak a crucible-be öltem (jobbára csak qp+ib) nem láttam annyi bubit összesen mint amennyit az elmúlt pár napban.
Mondjuk a játékmód még jó is lenne, mert már nagyon régóta hiányzik egy objektív orientált játékmód, csak hát ez az ability spam ami megy (meg a megint elszabaduló meta fegyverek) teszi élvezhetetlenné...
-
aktív tag
válasz l.skywalker #11197 üzenetére
Azért kaptak sok kritikát mert az erős WQ szezon óta a minőség brutálisan visszaesett (szvsz a season of the pluder sem volt akkora durranás mint sokan állítják) cserébe a grindot feltekerték 11-re, de a kritikát nem a jelenlegi szezon miatt kapják hanem az előző kettő miatt inkább.
Haunted-ben ugye triplázták a focusing költségét ráadásul kivették az alternatív umbral energy forrásokat a seasonal content loop kivételével, cserébe beraktak egy csomó fegyvert, a plunderben ezen felül kivették a célzott fókuszálás lehetőségét (amit persze akkor raktak vissza amikor a többség már nagy nehezen kigrindolt mindent) habár kicsit olcsóbb lett a fókuszálás, cserébe a content loop még hosszabb lett hiszen 2-3 ketchcrash-t kellett menni, hogy legyen elég map fragmented az expedition-höz. Gyakorlatilag gazdaságosabb/időtakarékosabb volt random engramot fókuszálni a redborderért mint expeditionben próbálkozni.
Nem véletlenül már én sem játszottam az előző szezon utolsó harmadában pár óránál többet összesen és ezért nem tudom annyira élvezni a jelenlegit sem, pedig jó a sztori, végre visszatértek az ikelos fegyverek (különösen az smg a kedvencem), de nem lehet figyelmen kívül hagyni az egyéb problémákat aminek az első trials hétvége egy egész jó barométere volt mivel állítólag kevesebb mint harmadannyian játszottak mint az előző szezon első hétvégéjén ami finoman fogalmazva is masszív visszaesés.@sparklyth: ahogy saen is írta, rengeteg visszajelzést kaptak az évek során, de bungie legendásan lassan reagál, már ha egyáltalán reagál a visszajelzésekre. A one eyed maskot pl. 1,5 évig tartott nekik nerfelni annyira, hogy ne legyen automatikus választás minden titánnak mert annyira op. Az anti-cheat bevezetése _2_ írd és mond kettő évig tartott (pont ebből maradtál ki azzal, hogy tavaly kezdtél csak el játszani), holott mindenki mondta (sőt, nem csak mondta, tudta), hogy f2p-é tenni a játékot funkcionális anti-cheat sw nélkül és elérhetővé tenni az endgame pvp-t (trials) az hatalmas hiba lesz. Lett is, hiszen rogyásig volt a pvp csalókkal akik minden következmény nélkül, ingyen tudtak új accountot csinálni (már ha egyáltalán bannolták őket), hogy ott folytassák ahol abbahagyták (elég nagy biznisz épült a különböző carry szolgáltatásokra).
-
aktív tag
Csak nem neked is olyan érzésed van, hogy a rendszer odadobja az átlagos/átlag alatti játékosokat a proknak az állítólagos card based matchmaking ellenére? Első hétvégén gyakorlatilag nem volt olyan ellenfelünk ahol ne lett volna legalább 1 flawless/guilded flawless, ráadásul a klánból volt egy másik csapat is ugyan abban az időben (skillből azért kicsivel jobban állnak, de nem 2+ trials k/d sweatlordok), ők meg mindig kaptak zsinórban 3 könnyű meccset mi meg szinte csak olyanokat akik ellen a tracker szerint kevesebb mint 10% esélyünk volt és 14 meccsből nyertünk összesen 2-t, szóval ahhoz képest 50-ből csak 36-ot bukni egész jó arány...
Első hétvégén nekünk is volt szerencsénk Lanzához meg a top 0,1%-os haverjához amikor épp carryzték a klántársát... sikeresen összeszedtünk 1 killt az egész meccs alatt
-
aktív tag
Már az se, a tegnapi patch nerfelte a volatile rounds-ot.
Egyébként az a véletlenszám-generátor írás se nagyon megy bungónak: A tegnapi patch valóban növelte a redborder droprate-et a DSC-ben, ezzel csak annyi a probléma, hogy akinek eddig is dobta annak most egyenesen f*sta a deepsight fegyvereket. Van egy klántárs aki vagy 4-5 redbordert kapott amikor farmoltuk Atraks-ot kb. 1,5 óráig amikor a DSC volt a featured raid, miközben mindenki más úgy átlag 0-t (de ő még anélkül is kapott rendszeresen kapott 1-2 redbordert miközben mi nem, hogy redbordert, de fegyvert sem kaptunk), tegnap patch után -nem vicc- 10+ redbordert kapott a ládákból 3 full run alatt miközben a többség legfeljebb egyet, de volt aki még annyit se.
-
aktív tag
válasz Balazs_ #11321 üzenetére
1. Mi az a scorthed?
2. Sunsetelt fegyvereket nyugodtan törölhetsz mert csak olyan activity-kben használhatod őket ami nem power enabled, pl. pvp -kivéve trials vagy egyéb olyan contentben ami power-ükre (ami ugye ebben a pillanatban 1600) van limitálva.
3. Mert az 1060 csak a Season of arrivals max powere ami fölé te nem tudod infuse-olni, de bungó minden dlc-vel emelte a minimum power ezért azok is a minimum szintre lettek húzva. Nem új dolog, amióta a sunset-et megcsinálták azóta ez megy.
4. Próbáld az FPS limitet az nvidia control panelen is beállítani (tudsz játékspecifikus profilt csinálni) ha a játékban már beállítottad meg onnan erőltetni a v-sync-et.@maajsz: A titan strand exotic eléggé brokennek néz ki PVE-ben az alapján amit láttam aztecross videójából.
szvsz a WQ kampány jobbnak tűnt nekem is, mondjuk a skálázást nem sikerült megcsinálni normálisan. Egyedül a vége szívás kicsit, hárman kínzás kategória, ketten meg easy.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz maajsz #11346 üzenetére
Igen, a wish ender nagyon jó lett, de azt nem most hanem még korábban buffolták (legalábbis mintha nekem ilyesmit mondtak volna). Nekem is klántárs ajánlotta.
Legend lost sectorra meg heti küldetésre inkább azt vittem mint az arbit (pedig nem vagyok íj rajongó), mert hát ugyan kicsit lassabban lő és nem üt le minden shieldet 1 lövésből, cserébe nincs gond a lőszerrel plusz wh-t is kapok .
@saen: Nimbus nekem is az agyamra ment kb. 5 perc után. Most komolyan ennyire nem volt pénz arra, hogy legalább egy kicsivel több voice line-t írjanak, hogy ne azt kelljen hallgatni újra és újra (arról már nem is beszélve, hogy a jelenlegiek mennyire elképesztően fogcsikorgatóan ostobák, bár lehet súlyos agykárosodást szenvedett amikor megkapta az upgrade-jeit) ? -
aktív tag
A tényen nem változtat, hogy az egész nem több mint egy season pass extra lépésekkel (arról nem is beszélve, hogy vannak olyan lépések benne amik ugye eleve fizetőssé teszik az egyes szinteket), legfeljebb a commendation score-od marad meg, minden más megy a levesbe.
Ehhez képest az egészet úgy adták elő mint az új mindent megváltó rendszert ami segít megfelelő embereket találni magad mellé. -
aktív tag
válasz l.skywalker #11418 üzenetére
Ezzel én is úgy vagyok mint saen, annyira nem hoz lázba (ahogy a flawless raidek sem pedig mentem már pár 100 raidet eddig).
Mondjuk régebben megpróbáltam a prophecy-t soloban és pár első encounteres wipe után eljutottam a bossig ahol talán a 3. dmg phase-nél wipe-oltam valami marhaság miatt, na akkor azt mondtam a játéknak, hogy kapja be és megtarthatja a solo flawless-ért járó emblemeket -
aktív tag
Ahogy látom igazán kiválóra sikeredett az új szezon startja, mert a többször meghosszabbított karbantartás befejezte után 1 órával még mindig akadozott a belépés...
Ha ilyen jól haladnak akkor mire elérnek a Final Shape-ig 1 hetes downtime lesz (már ha egyáltalán letudják indítani őket). -
aktív tag
El fogják??? Amilyen karcsú volt a content és amennyire megszaporodtak a problémák az elmúlt 2-3 szezonban úgy én azt mondanám, hogy már rég elengedték.
Az új játékukkal meg csak annyi a probléma, hogy kicsit Division szagú a fő gameplay loop ami ugye a DZ-re emlékeztet (legalábbis részben, az eddig elhangzottak alapján) ami meg ugye arról szól, hogy ki tud a legnagyobb patkány lenni (ami néha egyszerre volt a legjobb és legrosszabb része a játéknak) és arról már ne is beszéljünk, hogy még meg se jelent de már battlepass-ról/szezonokról beszéltek.
-
aktív tag
Az új exotic halhoz is csak alig ~120 próbálkozás kellett, de gondoltam kicsit pecázok ma is hátha haladok a triumph-okkal, hát ennyire "sikeres" volt.
Száradjon le a keze annak a fogyatékos fejlesztőnek aki az algoritmust írta... Az az élmény viszont, hogy láthatod ahogy mások úgy húzzák ki a legendary meg exotic halakat mint te az uncommon-okat az megfizethetetlen.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz redXIII #11535 üzenetére
A collector's edition lett állítólag drágább, de csak euróban
Amúgy csak én nem voltam annyira lenyűgözve a final shape-től? Eléggé visszafogottnak tűnt WQ meg LF után... Az új void titán grenade ability picit tonedeaf-nek tűnik azok után, hogy ez a 2. szezon amikor megpróbálják nerfelni a titánokat és FS-el meg effektíve odaadják nekik a warlockok handheld supernováját ami miatt ment a sírás folyamatosan, ráadásul a movement penalty nélkül? -
aktív tag
válasz Bencus88 #11635 üzenetére
Kedden 6-kor (illetve 7-kor amikor nyári időszámítás van). Strike/Nightfall/Crucible/Seasonal activity (ez utóbbinál lehet olyan, hogy 3 tier van és mindegyik után kapsz pl. powerfult, de ahhoz pl. 9 kört kell menni vagy pontokat gyűjteni mint pl nightfall-nál)/stb.. A fő térképen minden olyan hely ahol lehet powerful/pinnacle-t szerezni van egy aranyszínű kör benne egy csillaggal, bolygóknál nézd végig az ikonokat a térképen (elég csak fölé vinni a kurzort és mutatja, hogy milyen rewardot ad) HELM meg playlist activity-knél külön megvan jelölve mindegyik ugyan úgy ahogy a fő térképen ha adhatnak még a héten. Vendorokat is nézd végig mert azok is szoktak pl. powerful-t adni ha teljesítesz pl. 8 bounty-t nekik.
A leveling stratégia meg egyszerű, először a powerful-okat szedd ki mert 1800-ig ezek fejlődést jelentenek utána pedig jók arra, hogy betömd a lyukakat (teszem azt 1805 az átlag powered de van olyan felszerelésed ami csak 1803), mert így többet nyerhetsz egy pinnacle upgrade-del ha minden felszerelésed közel azonos poweren van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hamarosan...
- Filmvilág
- Háztartási gépek
- Szemüveges topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen notebookot vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Synology NAS
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- GARANCIÁLIS! Asus ROG Ally 512GB (AMD Z1 Extreme) Játékkonzol
- Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen