Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Phoen|x #8532 üzenetére

    Nem lesz ezzel gond: csak próbaképpen indítottam egy warriort, két kézre fogva a csatabárdot (mert pajzssal nem bohóckodunk a jelszó már az ER karakterem óta!), és a tutorial legelején "fordulj vissza" feliratnál tovább mentem, mert miért ne, ez csak próbakarakter! Nem sajnáljuk, ha elkenik a száját, nem ijedünk meg! :D A jelek szerint még benne van a kezemben a "bugi" a mai DS1 finálé (DLC tartalom + Gwyn letolása) után, mert elsőre lenyomtam azt a kristályos akármi gyíkot, aki ott héderelt a kanyon végében :)) (Igaz, elment a három estus, és annyi hp maradt mindössze, hogy ha valaki csúnyán rám néz, már attól meghalok.) És nem volt gond a "sebességgel" sem. (Nekem valahogy amúgy is jobban fekszik a jelek szerint, amikor gyorsan kell reagálni, és nincs "késleltetés".)

    Holnap megnézek egy mercenaryt is, mert izgat az a duál penge (csak akkor már négy gomb lesz a támadásokra vszg., én meg akkor tudok jól koncentrálni, ha nem kell polipot játszanom), azután eldöntöm, hogy ez lesz-e vagy maradok a harcosnál. (A knight sem lehet rossz, ha no magic fegyveres figurát gyártanék, de valahogy uncsin genericnek éreztem rápillantva.)

    Mercenaryval nyilván egy dexes, a warriorrel meg egy quality build felé kacsintgatnék. (Oké, tudom, bárkiből lehet bármi, de szeretek már az elején úgy választani, hogy az adjon egy irányt.) De vszg. rálesek azért egy-két oldalra előtte, hogy lássam, kb. milyen irányba érdemes fejleszteni a karaktert: pl. az is lehet, hogy valami str build lesz majd a vége.

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák