- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Call of Duty: Black Ops 6
- World of Tanks - MMO
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EA Sports WRC '23
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
atomka78
tag
válasz mirci18 #3352 üzenetére
Inkább tovább kellett volna szép csendben lapozni! Nem buherálni akarom hanem értelmes megkérdeztem hogy van e rá megoldás. Nem hiszem hogy a te dolgod lenne eldönteni hogy én mit csinálok a saját kocsimmal és mit nem! Ha nem tudsz értelmesen segíteni akkor maradj csöndben mert úgy bölcsebb leszel! Köszi
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz atomka78 #3355 üzenetére
Na várj; oké, tényleg a te autód, azt csinálsz vele, amit szeretnél. Viszont a két dolog bizony kizárja egymást: nem akarod buherálni, de a legális térképért (vagy szürkéért) sem szeretnél fizetni. Ez így nem fog összeállni.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
-
mirci18
addikt
válasz LamerGyuri #3356 üzenetére
Engedd el. Sokan nem értik még ma sem hogy értékért értékkel kell fizetni.
Egyébként sose értem minek kisérletezik valaki aki vesz egy több milliós autót.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Dönci újabb nyűgje .
Ha elkezdek tolatva kanyarodva sebességet adni vagy éppen valahová kanyarodok be és közben adok rá egy kis gázt akkor az egész eleje “morog, szól , furcsa hangok sokasága adja tudomásul hogy itten lassan baj lesz .
Laikusként meg nézegettem mi lehet a baj , de nem látok semmit sem . Most jön a kérdés (Már megint mi van? )A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3359 üzenetére
Ameddig morog, addig jó. Majd ha ugat, akkor lesz a baj.
Szerintem féltengely az elmondasod alapján. Csapágyak szokása a morgás, ha kanyarban teszi, akkor féltengelynek illene lennie. Nem nagy móka, nem sok pénz, de ha szétugrik (volt már ilyenben részem), akkor onnan sehova tovább.
Szerk.:
Mármint önerőből. Ledifferál, kihajt a szétesett felére és a másik oldalt meg sem hajtja, így nem lesz ami előre (vagy hátra) vigyen, onnan csak vintatva vagy tréler.[ Szerkesztve ]
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3361 üzenetére
Okés. Hátha az, mert azzal egy óra alatt végeznek, plusz egy futóműállítás, ha kell.
Tegnap letoltunk cirka 1100km-t a Lodgy-val. Nem mondom, hogy nem volt fárasztó, de más autóval is az lett volna. Odafelé nem számoltunk semmit, hazafelé 510-520km-re tankoltam 16.700Ft körül ársapkával. Nem akarok számolni, fáradt is vagyok és még dolgozni is kell, de ha valakit érdekel, hajrá. A lényeg, hogy az autó jól viselkedett, minden rendben volt. Hazafelé főttem be kicsit az ülésbe, de rájöttem, hogy belső keringetésre áttettem egy bűzös helyen és ott felejtettem. Azt vissza kapcsoltam külső levegőre és minden ok. 120-ról is jól vette a lapot 170-ig a német pályán, amikor előzni kellett, de egyébként tempomat 110-120 utaztunk szinte végig. Szentes, Nagylak, Marosvásárhely és vissza. Szegény autó mindjárt jobban tudja ezt az utat mint én.
-
válasz kelly416 #3362 üzenetére
Szép teljesítmény !
Nos nálam is megtaláltak a hibát , első fékek voltak a ludasak . Ez azért is szomorú mert ez év februárjában lett az egész garnitúra cserélve [link] Másik meg , hogy már egyszer jártam így csak akkor meg a hátsó fékek voltak picivel több mint két éve ezelőtt [link] .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3363 üzenetére
Az szomorú. Nem is nagyon értem, miért van kanyar közben nagyobb fékhatás (kormányszervó bedolgozna a fékkörbe is kicsit?), hiszen másképp miért morogna csak kanyarban?
A Te szempontodból az a lényeg, hogy meg van a hiba és javítják. -
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Nekem is kezdődik. Elmúlt hétvégén egyszer csak hívott a nejem, hogy nem tud kiszállni, hiába húzza a kilincset. Megnéztem, kívülről nyílik, a belső kilincs el van repedve, tőből. Hívtam a szervízt, szerencsére ez garis probléma és még pénteken meg tudták rendelni (állítólag utána alkatrész stop van/lesz ?!), uh most pénteken megyünk cserére.
Közben kiégett mindkét tompított fényszóró, egymás után, szóval ma reggel helyzetjelő+ködlámpa kombóval jöttem be, szégyellem magam, de nem volt nálam pót izzó és azt sem gondoltam, hogy ilyen gyorsan tönkremegy mindkettő.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
válasz Flowtation #3366 üzenetére
Ez ilyen Dacia betegség , szerintem itt a topicban vissza olvasva engem sokszor írtam, hogy megint kiégett az izzóm
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
plömplöm
őstag
válasz Flowtation #3366 üzenetére
ez egy lodgy? mennyi idős?
"helyzetjelő+ködlámpa kombó", a drl nem volt már elég?
nekem több mint 90ezer km-t kibírtak a h4-ek, de sokat nem is voltak használva, hiszen ott a drl... ha valakinek kell a tompított, pld neked, kipróbálhatod az osram longlife megoldását. a startstopos autók bő 15V-ja öli a sima izzókat, a feszített nightbraker és társait pedig pláne.All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #3366 üzenetére
Nekünk nem volt gond a lámpákkal eddig, most hét végén cseréltem egy bal drl izzót. De Édesanyám Cliójában is kiment a bal hátsó fék pénteken meg a futóban is emberkedett az egyik izzó, úgyhogy vettem 5-5 darabot mindkettőből. Bár csak annyi az eltérés köztük, hogy az egyik sima (a Lodgyé) a másik bilux (mert fék és helyzetjelző egyben). Viszont a Lodgy táskájában a gyári izzókészletben volt drl izzó, azt ki tudtam cserélni helyben, csak az izzókészletben kellett cserélni az izzót. Nem mindenki kap tépőzáras tatyót elakadásjelzővel meg izzókkal és eü dobozzal? Azt hittem gyárilag adják minden új autó mellé, ha már mi is kaptunk.
-
kelly416
veterán
válasz plömplöm #3368 üzenetére
Mi mindig kapcsoljuk a lámpát ha városon kívül megyünk, mert a drl nem világít hátul és a KRESZ előírja lakott területen kívül a jármű első és hátsó megvilágítását jó látási körülmények között is. Ilyen szempontból a kis város nem előny. Így sem kellett még izzót cseréljünk, pedig 25 ezer már benne van. De tenyleg.relatíve sokat van kapcsolgatva.
Köszi a tippet, akkor majd jó kis longlife izzót teszek bele, ha majd kell.[ Szerkesztve ]
-
plömplöm
őstag
válasz kelly416 #3370 üzenetére
sztem ilyet nem ír elő a kresz, azaz lakott területen kívül is elég a drl, pld1, pld2. ettől függetlenül engem is zavart, hogy hátul teljes sötétség van, meg is oldottam, hogy hátul világítson a helyzetjelző már drl-nél is, talán írtam is itt is, és szerencsére ez nem tilos, csak foglalkozni kell(ett) vele.
a feleségem thaliájába raktam most legutóbb longlife izzókat, mert abban nincs drl.
az izzókészlet már nem kötelező tartozék, de az ellankadásjelző háromszög, a kukásmellény és az eücsomag igen. ezeknek egy új átadású szgkban ott kell lennie, de hogy egy csinos kis tatyóban, vagy csak úgy, ez már egy más kérdés, hiszen létezik olyan autó, amit eleve úgy terveztek meg, hogy a fentieknek gyárilag van kialakított helye, pld a háromszög a csomagtartó ajtaján belül. a kukásmellénynek meg úgy kellene hozzáférhető legyen, hogy kiszállás nélkül elérhető legyen, ennek mondjuk egy szedán autó csomagtartójában lévő, ahová belülről csak a második sor üléstámláját ledöntve lehet bejutni, nem kimondottan felel meg . de a lodgyban is eléggé kommandós először hátramászni érte
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Flowtation
őstag
válasz plömplöm #3368 üzenetére
Szia!
Igen, lodgy, 35e km, decemberben lesz 3 éves. Hát nagyon határeset volt, reggel 6-kor indulok, egyébként nem villantott senki (én biztos villogtam volna magamra, ha ilyet látok). Nekem elég a dlr, asszonynak mániája kapcsolgatni a lámpát falun belül is, hiába mondom, hogy nem kell. Most valami himihumi izzót vettem, csak, hogy legyen.
#3369kelly416: őszintén szólva meg se néztem a tatyót... azt tudom, hogy nem kötelező elem már az izzókészlet, persze ettől függetlenül lehet, hogy van.
#3371plömplöm: ezt az okosítást megosztanád velünk?
Engem érdekelne például az is, hogy pl a bal hátsó lámpában, középen alul miért nincs izzó, illetve mit lehet oda tenni? A másik oldalon a tolatólámpa van, az tök jó lenne ha ott is lenne tolatásra izzó.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
plömplöm
őstag
válasz Flowtation #3372 üzenetére
aha, hát, az én lodgym is most a nyáron volt 3 éves, mindjárt viszem a 100e km-es szervizre, és az összes kilincs ép és szép. fura.
én már nem villogok senkire, mert ha esetleg bevág elém és megkérdezi, hogy miaf@sz közöm van hozzá, és én válaszolok, akkor még meg is ver, vagy én őt, de sehogysem lesz jó vége. van ennek egy felügyeleti szerve, úgy hívják, hogy rendőrség, az én adómból léteznek, végezzék ők a munkájukat. ráadásul egyre több a teljesen szabályosan légvédelmi reflektor üzemmódban elvakító szintönszabályzó ledes foshalom, pld jön mögöttem és olvasni lehet az autómban, de a kamionosok és buszosok is határozott véleménnyel vannak erről a kivitelezésről (ha nincs szembefény, akkor minden lámpa on, a sövény felett pedig nem igazán jön szembe fény, ott fent a kabin van).
hátsó lámpák: a mérnökök megtervezték szimmetrikusra, a marketingesek meg kihúzták a szerintük felesleget, ezért nincs tolatólámpa a bal oldalon és ködzáró a jobb oldalon. ennek a pótlása már kicsit macerásabb, de megoldható, pld nem csak az izzó nincs benne, hanem a foglalatát is meg kell oldani, de a lámpatestben sincs nyílás az izzó üvegtestének és bekábelezve sincs. semmi speckó hozzáértést nem igényel, de babra munka, egy fél munkanapot el lehet vele bszni simán. Gergő csinál ilyet, legalábbis régen csinált, dokumentálta is, de Ő kb mindent is csinál(t)
hátsó helyzetjelzés @drl: van olvadóbiztosítékja a drl-nek is, a hátsó helyzetjelzésnek is. létezik ilyen termék, schottky-dióda mindig van otthon , nem sokkal macerásabb kivitelezni, mint az ablakemelők megvilágítását.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Flowtation
őstag
-
plömplöm
őstag
válasz Flowtation #3374 üzenetére
én egy bonyolult megvalósítást valósítottam meg: leveszed a drl aktívságát a drl biztosítójának bemenetéről és a hátsó helyzetjelző biztosítójának bemenetéről és egy vagy kapcsolatot bekábelezve adod oda a hátsó helyzetjelző biztosítójának kimenetére. a fapados megoldás a hátsó helyzetjelzést "állandóra" kötni, azaz ha van gyújtás, akkor világítson hátul és kész, hiszen valami elöl is világít, így szép.
ablakemelők: azzal kezdem, hogy nekem csak az első ablakok villanyosak, a négyvillanyosról nem tudok nyilatkozni. a kétoldalason kétféle kivitelezés van a két oldalon: a bal (vezető) oldali egyszerű, ott mindig van táp és főd is, itt oda kell adni a világításnak a kapcsolóhoz érkező tápot és kész. a jobb (utas) oldali nem ilyen, ott nincs olyan tápbemenet, ami mindig tápbemenet, a vezető oldali kapcsoló master, hogy felül lehessen bírálni a jobboldali kapcsolót, de vagy a fel, vagy a le irányon mindig lesz táp, így azt kell megvalósítani, hogy elég legyen a bármelyik táp megléte, and there you go.
mindkét kendácsolásnál "probléma", hogy olyankor is világít, amikor nem kéne. a hátsó helyzetjelzés biztosítóján van a középkonzol is, így pld a rádió mindig csökkentett fényerővel üzemel; valamint az ablakemelők tápja értelemszerűen nincs kötve a világításhoz, azaz az ablakemelők éjjelnappal hakellhanem világolnak, de mivel itt már minden ledes, nem úgy, mint a pld mcv-ben volt, így ezzel nincs semmi gond.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Monya78
veterán
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok dácsiás, észrevettem hogy valamiért a kocsi márkája előzésre kényszeríti a utakon közlekedőket.
Már kinőttem a vadulós korszakomból így főleg városon kívül betartom a sebességhatárokat. (városon belül előfordul hogy 1-2x felugrik a fordulatszám 5.000 fölé )Na szóval nem csak az újabb prémium márka előzget, hanem a 20-25 éves 50-60lóerős bontószökevények is addig erőlködnek hogy a 90-95km/h-t megelőzzék, bár csak mosolygok az ilyesmin, de az előző 19éves passatunkal, ilyen vezetési stílus mellett jóval kevesebb előzéssel találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz plömplöm #3371 üzenetére
KRESZ II. fejezet, 44. paragrafus (nem találom a jelét):
"Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani."
Igazad van, amikor én tanultam, még másképp írta.
Én is megoldottam, csak mi felkapcsoljuk a lámpát. :DÉrtem én, hogy nem kötelező, szerintem nálam sem volt már az amikor átvettük, de benne volt. Nincs bő lére eresztve, de van.
#3373:
Igazad van, a mi adónkból vannak, de annyian mászkálnak lakott tereten is ködlámpával, holott csak a fejében van a köd, és nem szólnak nekik. Szerintem vagy divat, vagy azt hiszik, az a menetfény.
De a lényeg, a rend éber őrei nincsenek hekyzetük magaslatán, legalábbis mifelénk. Sajnos. Elég sokan kezdenek kiábrándulni a szervből, pedig szükség volna rájuk. -
plömplöm
őstag
válasz kelly416 #3377 üzenetére
nna nem mintha überelni akarnálak, de amikor meg én szereztem meg a jogsimat, akkor még a 60-80-100-120km/h kombó volt élő. a drl, mint lehetőség, ha minden igaz, idehaza először '90-ben volt megemlítve köhém rendeletben, 55/A és 55/B. §, mert egyébként ezt nem a kresz szabályozza, hanem köhém rendelet(ek). és ekkor még világíthatott a tompítottal együtt, reflektornál kellett csak lekapcsolnia, ami persze megint egy hüjeség, de '90-ben sztem nem volt még idehaza olyan szgk, amiben lett volna drl
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Monya78 #3376 üzenetére
Helo
Kezdted volna Thalia-val, már régen hozzászoktál volna út, helyzet és sebességtől függetlenül, kevés kivétellel szinte mindig le(akarnak)előznek. Már megszoktam.
Na jó, ritkán belémbújik a kisördög, ha a forgalmi viszonyok engedik, és ottragadok a seggében. Nagyon vicces, mikor a visszapillantó és a kilométeróra között jár a fejük, hogy ezt meg hogy, ez "csak" egy Talicska[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #3367 üzenetére
Nálam két éve tökéletes az izzó.
Nem is halottam másoktól gyakori hibaként róla.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Monya78 #3376 üzenetére
Szerintem ennek sok köze nincs a márkádhoz.
Nem harc ez hogy számítson ki mivel megy.
Engem is sokan megelőznek.
De Suzukinál ugyanez volt annó. Sietnek az emberek.Ennyi erővel ha igaz lenne az állításod akkor engem kombis Daciásként amikor folyamatosan előzöm az embereket vezetés közben vissza kéne előzni engem. De nem így van.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
Flowtation
őstag
válasz mirci18 #3380 üzenetére
és #3382Luck Dragon
Nálam most égett ki, majdnem 3 évesen, szóval én sem mondanám gyakori hibának. Viszont, hogy gyakorlatilag egyszerre a kettő, az már inkább érdekes. Arról nem is beszélve, hogy elég sok káromkodást elmondtam mire ki tudtam cserélni a nyamvadt izzókat. Egy nagy lapos csavarhúzó kellett, hogy lefeszítsem a csatit az izzó lábáról. Én még ilyet nem láttam, ott égtem, hogy egy nyavalyás h4-et se tudok kicserélni...Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
válasz Flowtation #3383 üzenetére
Mindig az első lépések a nehezek.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3382 üzenetére
"ki lett mérve és ellenállás problémája van"
konkrétabban? ha ellenállás lenne a láncban, akkor kisebb lenne az izzóra eljutó feszültség és pont, hogy tovább bírná. és kik nem foglalkoznak vele?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3387 üzenetére
oké, akkor én is elengedem
más: most tavasszal kerültek fel új tárcsákra új gumik, ezzel együtt szépen belőttem a tpms adatokkal a guminyomásokat is, aztán ahogy telt az idő látszott szépen, hogy tökéletes légzárás nem létezik, lassan de folyamatosan csökkent a légnyomás, aztán tegnap reggel szólt is már az autó, hogy kevés, elöl a 2.4-ből 2 környéke lett, hátul a 2.9-ből 2.5. ami ezzel kapcsolatban tapasztalat, az az hogy nem elég újrateremteni a nyomást, le is kell okézni a jelzést, legalábbis nekem nem tűnt el a figyelmeztető jel a műszerfalról.
más2: felmerült, hogy a jogger automata légkondija nem is annyira automata, a hőmérsékletet állítja, de a venti fordulatszámát nem, és az iránnyal sem foglalkozik. ez így van-e? thx
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3388 üzenetére
"felmerült, hogy a jogger automata légkondija nem is annyira automata, a hőmérsékletet állítja, de a venti fordulatszámát nem, és az iránnyal sem foglalkozik. ez így van-e? thx"
Automata módot kerültem, a kánikulában maxra nyomta a ventillátor fordulatszámát, azt pedig nem tűrte a fülem.Ezért hozzászoktam hogy manuálison használtam.
Automata elvi működés nem az hogy beállítod a hőfokot fixre, majd ő állítgatja a ventillátor fokozatot, majd a beállított hőfokon tartja a hőmérsékletet?
Most hogy nincs kánikula meglesem legközelebb hogy működik a joggeren. -
plömplöm
őstag
válasz Monya78 #3390 üzenetére
hát volt nekem már annyira automata légkondis autóm is, hogy amikor úgy érezte, hogy odakint nagyon durván meleg van, átváltott magától inkább belső levegő keringetésre, és pld nem fújta az arcomba a hideget decemberben, hanem ahogy melegedett a hűtő(fűtő)víz, úgy emelte a venti fordulatszámát és aztán vette vissza, ahogy melegedett a kabin; állítgatta, hogy mennyi levegő menjen lábra és testre; ha megnyomtam a kiakaroklátni gombot (szélvédő), akkor viszont tiszta erőből azonnal nyomatta a szélvédőre full fűtésen a légkondizott (szárított) orkánt.
szóval az automata működés az lenne, hogy majd ő megtippeli, hogy mekkora ventilátorozással, kívülről vagy belülről, és hova fúj.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kelly416
veterán
válasz plömplöm #3388 üzenetére
Nekünk a Lodgy-nál sem elég belepukkantani néhány légkört, törölni is kell a riasztást. Én sem egészen értem ezt így, de ameddig nem törli valamelyik családtag 1,5 légkörön és nem nyugszik bele abba az autó, addig jó így is.
A többi autómon nem volt ilyen flanc, mégsem maradtam sosem levegő nélkül (azaz kétszer, de az egyik durrdefekt volt a másik meg padka, hiába is fújtam volna mindkettőt). -
kelly416
veterán
válasz LamerGyuri #3389 üzenetére
A második bekezdést is olvastad? Szerintem érti.
Anyám 2gen 1.4 Cliójával szaladgáltam egy hetet, azzal is éreztem városon kívül, hogy "már csak azért is megelőzöm ezt a kis szutykot" emberek vannak az úton. De a Lodgy is így szokik járni, mert olcsó szutyi. Persze amikor tudni kéne felmérni távolságot, szemből érkező sebességét, akkor sokszor elröppenek az ilyenek mellett meg a teherautó mellett ami mögé "beragadtak", aztán ha elment szemből a forgalom, akkor hirtelen 160-nal előznek vissza, mert nekik megy a gép.
Igen, a kis autó, olcsó autó, régi (nem prémium) autó mind erre készteti a népek jó részét. Sajnos. -
szaki04
senior tag
Automata légkondi teljesen rendben van. Irányt, intenzitását jól váltogatja. Szerintem ebben az ársávban elfogadható.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
szaki04
senior tag
A visszagurulás gátlónak hogyan kell működnie? Üresbe rakom az autót és rányomok a fékre, majd felengedem, vagy kinyomott kuplunggal 1-be rakom és úgy kellene "tartani" az autót?
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
-
szaki04
senior tag
Mindkét megoldás kipróbálva, 10/5 a siker. Nem minden esetben működik a dolog. Számít a lejtő szöge?
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
Flowtation
őstag
válasz szaki04 #3399 üzenetére
Persze, azt nem tudom mennyi, de számít.
szerk:
Kicsit tévedtem, részlet a kézikönyvből (106. oldal vagy 2.24):
"Emelkedőn való elindulást segítő rendszer
Attól függően, hogy az emelkedő milyen meredek, a rendszer segíti a vezetőt egy emelkedőn való induláskor. A fékek automatikus behúzásával megakadályozza a gépjármű hátragurulását, amikor a vezető leveszi a lábát a fékpedálról a gázpedál működtetésének érdekében. Csak akkor működik, ha a sebességváltó nem üres állásban van (nem N vagy P helyzet automata sebességváltó esetén), és ha a gépjármű álló helyzetben van (fékpedál lenyomva). A rendszer kb. 2 másodpercig tartja meg a gépjárművet. Ezt követően a fék kienged (a gépjármű a lejtőtől függően gurul)."
Itt csak az automata váltót emeli ki, de én úgy emlékszem, hogy sima váltóval üresben is működik, de megvan, hogy mekkora dőléstől kezdve.[ Szerkesztve ]
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmgyűjtés
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs