Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz Carlos Padre #2094 üzenetére

    Tippre inkább úgy nézhetett ki, hogy folyamatosan ment a fejlesztés, az XBox S esetében jó ideje ismert lehetett, hogy gondok vannak, de mindig csak tologatták a problémát. 3 hónappal a megjelenés előtt volt egy általános megbeszélés a játék állapotáról, a teszterek pedig közölték, hogy ez így továbbra is vállalhatatlan.

    Miután nem tudjuk, pontosan mi miatt gáz az Xbox S-en a játék (kevés memória, gyenge CPU vagy gyenge GPU), így azzal kapcsolatban is csak találgathatunk, hogy mi az, ami miatt 5 hónapra van szükségük a probléma kezelésére.

    A saját tippem az, hogy a tesztelő és fejlesztő csapatnak végig kell most néznie a küldetéseket az elejétől a végéig, és a küldetéseket úgy kell módosítani, hogy XBox S-en is játszhatóan fusson. Feltehetően amúgy ez nem érinti a többi platformot, nyilván a fennálló időben oda is jöhetnek optimalizációk, illetve a tartalomgyártók további textúrákat, karaktereket, küldetéseket csinálhatnak, de a fő szál most az, hogy a meglévő küldetéseket, átvezető animációkat megoldják.

    Az is lehet, hogy az XBox S-hez módosítani kell a játékmotor töltési logikáját, mert például olyan probléma van, hogy a kevés memória miatt ha autóval mész, akkor folyamatosan akadozik a játék a textúrák betöltése miatt. Az ilyen jellegű problémán például nem segít az, ha a játék belső felbontását tovább butítják, a HDD és a rendelkezésre álló memória lesz a szűk keresztmetszet.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák