Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz kwzatz #1243 üzenetére

    A Witcher 3 egyszerűen a szintedtől függetlenül nevetségesen könnyű Death Marchon is, ez az egy probléma van vele.

    Izlések és pofonok, és közepes nehézségen pont elvoltam vele. Volt pár harc, aminek neki kellett futni párszor, mire megoldottam, ám ez még belefér kategória volt nálam. Én ki nem állhatom, ha a játék nehézségét olyan szintre lövik be, hogy folyamatosan esek-kelek.

    A mellékküldetések már itt is sokkal kevesebb XP-t adtak, mint a main quest, nem rémlik, hogy jelentősen magasabb szintű lettem volna bárhol a main questekben előírtnál, pedig igyekeztem mindent megcsinálni.

    Dunno, a játék elején még minden rendben ment, de már a közepétől kezdve látványos volt, hogy a fő küldik szinte semmi XP-t nem adtak, mert magasabb szintű voltam, mint amire belőtték. Csak ugye azért nem erőltettem a fő szálat, mert egy sor mellékküldi "elvarródik", ha a fő szállal továbbhaladsz...

    Az egyetlen kételyem a Cyberpunkkal kapcsolatban is a harcrendszerrel adódik, remélem most jobban eltalálják a kihívást.

    A harcrendszer és a nehézségi szint / kihívás nem egy kategória. :)
    A jó harcrendszer is lehet könnyű vagy nehéz.

    Abban bízom, hogy a pár beszámolóban említett játéktechnikai problémákat sikerül a megjelenésre megoldani.
    Ahogy korábban is írtam, a The Witcher 3 esetén is utólag már talán elfeledkezünk arról, hogy mennyi probléma volt vele megjelenéskor, és hogy ezt végül milyen szintre hozták fel. Az első végigjátszásnál volt egy jó pár dolog, ami zavart, mikor másodjára játszottam végig, észrevettem, hogy ezeket orvosolták, javították. Ez egyfelől jó hír, másfelől viszont szomorú, mert mennyivel jobb lett volna, ha a megjelenéskor már olyan állapotban lett volna a játék, mint az 1.31-es változatnál.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák