Új hozzászólás Aktív témák
-
DonToni
aktív tag
Valaki segítsen...! (CSR Classic)
Többször újra indult a telóm játék alatt, majd egyszer csak nem az eddigi szintem (lvl. 144) töltődött be, hanem újra kezdet az 1-es szintről !
Próbáltam törölni a gyorsítótárat és újra telepíteni, de nem segített... Ha jól tudom, akkor a Google Play -en tárolódnak a mentések... van rá valami lehetőség, hogy egy régebbi mentésem töltsem vissza ???Mikor vissza állt az 1-es szintre a játék, akkor pár régebbi nyereményt érdekes, de megkaptam... pl. régebben elnyert autók, pénz, arany...
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Azért érdekelne mások eredménye is... (Racing)
Legjobb idő negyed és fél mérföldön, autók, tuning, stb...-Anti-
-
DonToni
aktív tag
válasz Seres18 #1059 üzenetére
Ez mindig így van, hogy a Top1 % kapja meg a spéci festést, a 2-3 % meg csak simán az autót...
Kérdés megéri-e egy festésért annyival többet játszani...
Amúgy tudja valaki, hol van az 1% határa ??? Na nem mintha annyira beszeretnék kerülni, elvégre ez is csak egy Audi, amiből van már 2db T5-ös.
Eddig a LaFerrari magasan a legjobb (olyan 1-2 tizeddel), bár a tire crew bugot javíthatnák már... !-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Ja igen, a spéci festés mellett a PRO verzió még a plusz.... bár már ez is kezd érdekes lenni, mivel a PRO Club jóval "gyengébb", mint a World Tour! (legalább is számomra)
Plusz a World Tourban több zsét lehet össze szedni, általában jobb kártyákat is szokott adni, stb...Eredményeket senki nem akar megosztani ?! Kíváncsi lennék, hol helyezkedem el a hierarchiában...
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Atyaég... hát itt tényleg hiperkockák vannak... Hozzátok képest én még kezdő vagyok...
lvl. 173 (bár szinkronban tolom a Classicot is (lvl. 144)) Szerény 84db verda, de a tuningokkal nem foglalkoztam, csak T5-ben, 17 Milla chash, 163db arany és jelenleg 468.k. RP, amivel a 2% -ban vagyok...
Meló és barátnő mellett nem nagyon van időm többreLegjobb negyed és fél mérföldes időkre is kíváncsi lennék, meg hogy ki-milyen verdával / tuninggal nyomja!
Win/losses arány, stb... bár lehet, hogy egyszerűbb lenne, ha bemásolnám profil képem-Anti-
-
DonToni
aktív tag
1/4 mérföldön eddig én vagyok a legjobb, jól látom ?!
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Remek... bár asszem erre már volt példa, hogy volt egy Z4-em (alap) és "kirakóból" össze jött egy PRO, de csak a meglévőt "upgradelte"...
Amúgy frissítés óta nem csak a LaFerrari b*szódott el, hanem pl. a reklámokra is újra indul a játék.. (vagy csak nálam?) Próbáltam már törölni a gyorsítótárat és újra indítani a telót, de ugyanaz... 3. streak után újraindul a játék...
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Nekem ez a szezon egyéni RP csúcsot fog dönteni (mivel Lambo fan vagyok) !
Már írtam fórumra is, hogy miért nincs benne ez a gyártó, ill. ez a modell... most úgy tűnik meghallgattak az égiek és/vagy mások is nehezményezték a dolgot...Racingben szintén most van először Lambo, nem is értem, hogy eddig miért maradt ki... pedig ott van az F1, az is kb. "egykorú" vele és legalább annyira ikon volt...
Egyébként Classicban az SLR-t megéri fullra megtuningolni ??? Valaki, valami infó róla ???
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Persze, tisztában vagyok a licenszekkel meg minden, csak azt nem tudtam elképzelni, hogy pl. Ferrarira meg Astonra vagy RUF-ra (Porsche) van "igény" meg pénz, de Lambora már nincs... ?!
No mindegy, bízom azért benne, hogy bővülni fog a paletta! Egy Diablo vagy Aventador (Venenot már meg sem említem) még eléggé kéne a játékba...-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Valaki elmagyarázná ezt az RP rendszert... ?! Illetve milyen logikát vélt felfedezni benne ?!
PRO -ban első streak alatt ilyen 1500-1700 RP-ket kapok... minél több a streak, annál kevesebb lesz az RP, mire elérek az 5 -hez, akkor már csak annyit kapok, amennyi a szorzóm (+100)!
Utána átmegyek a Worldtourba és ugyan ez van... első streak 1000+ RP, utána egyre kevesebb...
Első pár futamnál még számít mennyivel verem meg a másikat, utána már nem. Persze értelem szerint erősebb ellenfeleket is sorsol be ellenem, ezért nem lehet 5-6-7 tizedet adni nekik...
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Kösz a választ, bár érdemben nem lettem okosabb, ezeket eddig is tudtam, hisz tényeket írtam... csak a "logikát" kerestem benne... Én egyébként nem RP-hez kötném ezt, hanem inkább időhöz, mivel már majdnem 400.e. RP -nél járok... szerintem csak az első 3-5 napban van ilyen, illetve a multi helyezésed is számít, illetve nem mindegy, hogy milyen Tx szintű autóval mész! (pl. T5 és 1%-ban már csak az említett százalék +100 -at kapsz, de egy T4-es autóval 35% -ban még mindig sokkal többet lehet összeszedni... más kérdés, hogy így nem lesz meg amiért versenyzel... )
Ezt már csak azért is tudom, mert ismerősöm is tolja és ő még nem vresenyez T5-ben...Általában 7.06-07-08 -as időket szoktam menni, ezekkel elég gyorsan megvolt a 300.e. RP, utána meg váltogatom a PRO és World tourt. Ez egy jó taktika, ajánlom másoknak is!
Gondolom a szezon végére olyan 600.e. RP kell majd az 1%-hoz, legalább is az eddigi tapasztalatok alapján.
más:
"Megéri" pénzért (forintért) autót venni ??? Gyanítom egyik sem fogja leverni a LaFerrarit és összességében alig kapsz több szorzót érte multiban... tehát marad a presztízs... jól gondolom ?!-Anti-
-
DonToni
aktív tag
23 streak az majdnem 2 óra...! (egy streak általában 5 perc)
LaFerrarival a legegyszerűbb, csak egy motor tuner kell és szinte akármeddig el lehet vinni... Amióta ezzel tolom max. 7.2xx -es időket futnak, én meg rosszabb napokon is 7.1xx elejéket megyek. (jobbakon 7.080 -at)Kíváncsi vagyok, hogy a tapadás bugot javítják -e valaha...
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Mióta ide írok megváltozott a rangom tagról, fanatikus tag-ra... ez most azt jelenti, hogy túlzásba vittem a játékot... ?!
Egyébként igen, pontosan erre a tapadás bugra gondoltam! +grippel, legalább 1 tizedet ront az időn, de nem vettem volna észre, hogy ha pl. lassabban vagy kevesebbet váltok, akkor jobb lenne a helyzet...
Illetve más autónál ilyet még nem tapasztaltam (igaz, ritkán is játszok LaFerrarin kívül mással )...-Anti-
-
DonToni
aktív tag
válasz Fehdavee #1126 üzenetére
Azt jelenti, hogy a megjelölt autó, a mellette feltüntetett + xxx% bónuszt adja még.
Tehát ha alapból van 100% RP Boostod, és az Audi R8 CSR ULTRA mellé is oda van írva, hogy +100% (és azzal versenyzel) akkor összesen 200% -ot fog számolni minden futam után. (jellemzően 300 RP-t fogsz kapni)
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
válasz Fehdavee #1135 üzenetére
Racing: lvl. 177, Classic: lvl.148 Egy ideje már én is várom...
Szerintem ez az "fps" nézet, csak a garázsban lesz (sajnos). Bár ha megcsinálják, akkor annak elég sokan fognak örülni...
Nekem meg lassan telefont kell váltani, mert az Xperia SL már kezd kevésnek bizonyulni...-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Csodálkozol ?! mégis csak egy Lamborghini a tét! (kíváncsi leszek majd, hogy mennyibe kerülne, ha kp-ra kéne megvenni...)
Persze ezzel sem lehet majd befogni a LaFerrarit, de azért ez mégis csak nagyobb "presztizs" mint az AUDI volt...
Sajna messze nem lett annyi RP-m, mint amennyit szerettem volna, de azért így is bőven benne vagyok az 1%-ban!-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Látom bővül a versenyzők létszáma...
Én semmilyen idő vissza állítást nem használtam eddig és 1 Ft -ot nem költöttem rá és remekül megvagyok vele! Naponta kb. 25-30 perc játék a multiban és kb. ugyan ott vagy, mint bárki más.
Nekem így van most 90db verdám, 14 milla és 127db arany. World Rank: #904Ja, még egy kis hasznos dolog...
Ha "új" vagy, akkor érdemes elnyerni a Boss verdákat is (rá kell szánni azt az "x" aranyat a tunerre singleben), mert utána a multiban jól fognak jönni, mivel amennyi autód van, annyi szorzót kapsz utánuk!
Illetve megvenni az összes autót (T1-T5) és megtuningolni, mivel a tuningért is "szintlépés jár" és ezzel együtt 1db arany is... (aki a kicsit nem becsüli... )-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Nálam is volt már ilyen... bár én türelmes vagyok és kivártam!
Általában akkor szokott előjönni, ha valami gond van a net kapcsolattal. Wi-fi -n is volt már ilyen, de ott "hamarabb" megoldódott a dolog, csak ki kell várni!Persze akkor sincs semmi, ha nem várod meg, hanem tovább nyomod...
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
válasz Spenike #1188 üzenetére
Hali!
Nos én mondhatni szinkronban tolom a Classicot is meg a Racinget is...
T3-ra én a Skyline-t vettem, de amúgy a Plymouth Superbird a legjobb.
T4-re én a Hemi Cuda-t választottam, de jó lehet még a Challenger R/T is.
T5-re pedig a Charger az abszolút király! (mindenféle crew nélkül 8.6 -os időt lehet vele menni)
(bár tunerekkel a Ford Falcon XA GTHO -val lehet 8.2-es időt is menni, de ahhoz arany kell és jó sok mázli! )Ja, és persze ha később is komolyabban szeretnél vele multizni, akkor a Boss-ok verdáját minden kép el kell nyerni, mert utána szürreálisan sok aranyért lehet csak beszerezni....!
[ Szerkesztve ]
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Egészen pontosan egy kezemen megtudom számolni, hogy hányszor volt olyan, hogy nem töltött be semmi a várakozás ellenére sem! Hogy mit tölt be...?! Szerintem a world rankinget próbálja szinkronizálni, bár lehet hogy valami mást... Ha gondolod meg mutatom mit tölt be, mert rendszeresen szoktam képernyőt menteni, bár erről a "tabelláról" a legfrissebb a Venom GT...
Megkérdezhetem, hogy milyen telóval nyomod és milyen op.rendszer van rajta ???
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
válasz #13110016 #1192 üzenetére
A CCX nem rossz, én Mustang Cobra Jettel nyomtam végig, bár akkor még a Boss-t nem sikerült leverni, mert vagy 4-5 tizedet adott, úgy hogy fullos volt a Cobra! (buktam is a 2 aranyat)
Egyébként annyira nem gyakori, hogy valaki EZREDRE azonos időt menjen...! szóval nyugodtan tedd csak fel
Az olasz melóban meg persze meg kell venni az autókat és fel is kell tuningolni mindent (csilliókat kell költeni minden Ferrarira!) de utána a Boss ellen automatikusan megkapod a LaFerrarit! Azt "csak" tuningolni kell, megvenni nem...
(ha oda értél, majd adhatok egy tippet, hogy a legegyszerűbb lenyomni... )-Anti-
-
DonToni
aktív tag
-
DonToni
aktív tag
Az a 24 óra tuti nem igaz... max. arra az egy napra...
Általában 500.e. RP már elég szokott lenni az 1% -hoz... én is úgy gondoltam, hogy komolyabb lesz a verseny ezért a Lamboért, de van egy sejtésem, hogy ez sem fogja verni a LaFerrarit, ezért nem is mennek rá annyian...Inkább arra leszek kíváncsi, hogy a következő World Tourban mik lesznek...!
(Nagy vágyam lenne egy Corvette C6R, Koenigsegg Regera és egy Lamborghini Veneno... talán majd a 2. részben )-Anti-
-
DonToni
aktív tag
válasz ABDUL96 #1214 üzenetére
Igen, sokallom... mivel alapból lehet vele 7.7 -es idő elejét menni!
Próbáld meg úgy, hogy 7000-es fordulatról indulsz, utána egyből 3. -ba váltasz, megvárod míg beleforog a pirosba, váltás (4.) hagyod kb. fél másodpercig, utána 5. és nitró és megint csak beleforgatod a pirosba (de ne tiltásig!) utána 6.
Vagy indulásnál 5000-es fordulatig hagyod vissza esni (kb. itt van a Perfect start) utána egyből 3. -ba váltasz és innentől ugyan az minden...
Ezzel én olyan 7.710 - 7.720 körüli időket szoktam menni.
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
válasz ABDUL96 #1220 üzenetére
A reflex idővel megszokássá válik... én pl. a LaFerrarival már szerintem csukott szemmel is végig nyomnám....
Agera R -nél meg annyi a lényeg, hogy mikor vissza számol, akkor 2 után engedd fel a gáz, utána két gyors váltás és mindig forgasd bele a pirosba! ennyi.
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
Háh! Lamborghini Veneno szezon.... így teljesüljön minden kívánságom!
Amúgy olvasta mindenki, hogy ez már a nemzetközi szezonba lesz és full tuningos lesz alapból (720) ?!Az a "baj" hogy most a Classicban is egy ZL1-es Corvette a nyeremény, szóval megint ketté kell szakadnom...
-Anti-