Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Szia!
Szép teljesítmény!
Én is hasonlóképp állok, legalábbis szintben meg kocsimennyiségben.Bár nekem közel sincs ennyi T5 kategóriás járgányom, összesen mégis van már 29 autó a garázsban (40-nél achievement jár).
Igazából tavaly október óta nem néztem rá a játékra, pont a mai nap telepítettem újra már egy másik telómra kíváncsiságból, hogy mennyit változott a játék és meglepetésemre például rengeteg új autó került a játékba (bár ahogy várható volt, egyre inkább csak aranyért lehet sokat megvenni belőlük).
Ezekből az új kocsikból igyekezni fogok zsákolni sokat, bár ehhez rengeteg farmolásra lesz szükség (ami amúgy mindig is jellemző volt a játékra, bár ez gondolom a többi ilyesmi játéknál is így lehet).Azért is tartottam majd' egy évnyi szünetet, mert akkor erősen felhúzott az akkoriban újdonságként érkezett multiplayer, ahol eléggé úgy tűnt, hogy hosszabb távon az érvényesül, aki minél több valódi pénzt beletol a játékba.
Hirtelen belenézve pár percre ez most sem tűnik másképpen, ugyanúgy lehet aranyért venni segítséget most is még, de egyébként nem tudom gyorsabban lehet-e pénzt szerezni még így is, mint az unalmas single versenyeken nyomni egymás után ész nélkül.Tudnál mesélni az utóbbiakról? Gondolom játszod a multiplayer-t.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Köszönöm a válaszod!
Ebben a szezonban most jelenleg az első 15%-ban benne vagyok, aranyat biztoa fogok kapni, de sajnos ott már olyan ellenfleket rak be nekem, hogy egyikük ellen sincs esélyem.
Direkt már csak első néhány leggyengébből szemezgetek, akik ránézésre simán verhetőek, aztán tovább menve pofámba dobja, hogy ilyen meg olyan segítségeket használt az illető és persze jelzi is, hogy ez Hard vagy Extreme nehézség lesz. Innen visszalépni meg köcsög módon nem lehet.Én segítséget amúgy nem találtam játékbeli pénzért, csakis aranyért (1 arany/ fő), de tavaj én is olyanra emlékszem pedig, hogy percekre lehetett őket játékbeli pénzből is venni.
Látom viszont, hogy olyan is van, hogy 1100 ft-ért 24 órára mindenki segítségét megkapjuk.
Nem tudom ez mennyire érheti meg, te próbáltad már?
Lehet a mostani T5-ös autóimmal még úgy sem tudnék bejutni abba a százalékba, ahol autó jár (egy fullos BMW-m van, meg egy szintén fullos RUF-om.Célom a 22 milliós CSR AUDI, azzal biztos durván lehetne aratni azzal az 1100 Ft-os booster-rel.
Tényleg, te tudsz olyan autóról, amihez lehet olyan Decal-t venni, ami 5850-nél több bónuszt ad?
Direkt ezért vettem még a garázsba néhán T5-ös autót, hogy hátha valamelyikhez lesz olyan Decal, ami által azt vinném farmolásra mindig, de csalódtam eddig még. -
addikt
Közben észrevettem én is igen, hogy ha nem közvetlen verseny előtt szeretnénk segítséget bérelni, akkor van lehetőség játékpénzes fizetésre. De ugyanígy játékpénzért a bloggert is ki lehet bérelni 5 percre ugyanannyiért.
Szóval nem feltétlen szükséges a 24 órás booster. Főleg, hogy így is benne vagyok a Top 6%-ban jelenleg (legalábbis reggel még benne voltam), kíváncsi vagyok mennyit zuhantam így, hogy most tud legdurvábban fejlődni mindenki RP-ben mindenki.
Ennek örülök, hogy a RUF is bő jó egy CSR AUDI-val szemben, viszont akkor meg nem értem annak az azt az irreális magas árát.
Egyébként ugyanazt az A1-es AUDI-t szereztem be én is még ma reggel. Nézegettem milyen Pro kocsikat tudnék kirakni és mihez mennyi puzzle darab kell még és akkor vettem wszre, hogy ez az AUDI játékbeli pénzért is beszerezhető. Le is csaptam rá.
Barátokat csak FB-n keresztül lehet játékba integrálni ugye? Csak mert akkor nekem nemigen lesz olyan Pagani-m. :/
-
addikt
Tehát minimum ennyi RP kell jelenleg a top 3%-hoz. Köszi és Gratula!
Én is benne vagyok már a 4%-ban 186k-val, úgy tűnik onnan még elég sokat kell gyűjteni.
Mondjuk én is megkapnám már így a Mercit, de nem egyedi mintázattal.Neked vannak már multiplayer-ben megszerzett autóid? Esetleg egyedi matricásak?
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy olyan autóval több Decal bónuszt kapnánk-e az alaphoz képest.
Csak hogy tudjam érdemes-e nagyon strapálnom magam most a 3%-ba jutáshoz.Ja és tudsz valami aktívabb magyar fórumról a játékkal kapcsolatban? Vagy csak ez van?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Akkor végülis multiplayer-ben nyert kocsid még neked sincs, ugyanis ugye ez az említett Zonda is baráti versenyekkel lett szerezve.
Akkor most mindkettőnknek meglesz az első multiplayer-ben szerzett verdája.
Szerencsére még van esélyem bekerülni a top 3%-ba, nincs késő még.BMW Z4-et valóban szeretem én is, a legtöbbet használt autóm az egész játékban.
Lehet multiplayer-ben is visszatérek majd hozzá, mert nem vagyok róla meggyőződve, hogy a pár napja fullosra tuningolt RUF-om jobb nála. Ráadásul azzal nehezebben jönnek össze a váltások (jobban figyelni kell), míg BMW-vel gond nélkül összejön mindenhol a perfect shift.Csak úgy említésképp:
Challenge-kben kipróbált CSR-es Ford GT-re nagyon rácsodálkoztam. Kb a legkezesebb T5-ös autónak tűnik így hirtelen.
Rögtön start előtt gázra taposra a may fordulat nála alapon perfect indulás, semmi ügyeskedés, időzítés sem kell visszaszámlálásnál.
Meg utána is könnyedek a váltások. Kár, hogy az is 11 millió.
De így, hogy mondod, hogy nem annyira nagy szám a CSR AUDI, lehet az a Ford lesz inkább majd fele annyiért. -
addikt
Nekem is gyűlnek az ilyen kirakós darabkák szépen.
Bár ezek gyenge autók sajnos. Annak ellenére, hogy Pro-k, egy mezei T5-ös több RP-t hoz nálam a konyhára.Daily kihívásokkal meg egy bajom van.
Úgy tűnik óvatosan kell tekergetni az órát, ugyanis ha annyira előre tekerjük, hogy utána gyakorlatilag egy adott napon nem tudunk játszani (mert nem hagytunk előzőleg benzint rá), akkor újrakezdődik az a napi jutalom sor.
Akkor is, ha egyébként a játék beli visszaszámláló szerint nem hagyunk ki egy egész napot.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nem tudod esetleg véletlenül, hogy 602-ről mennyit ugrik minden tuning mellett? Csak úgy kíváncsiságból.
Ferraris kupa az eddigi tapasztalataimból sima ügy lehet (ugyanis elég csak a top 3% is, nem ad több Decal-t az egyedi matricás verziós se).
Ugyanis ebbe a 23-as szezonba is kb csak néhány napja csöppentem bele és top 3%-osas végeztem és nem is vettem 24 órás segítő boostert.
Na most ezeket nem önfényezésből írom, csak hogy nem kell ide emberfeletti teljesítmény és idő rááldozás.[ Szerkesztve ]
-
addikt
De akkor nem is az a max tuning szintje még a kocsidnak ugye?
Utolsó napokban nekem is többszörösen adta az RP-t igen, jelezte is a játék, hogy globálisan mindenkinek adnak ilyen RP booster-t ösztönzőleg, hogy nyomjuk meg a finálét.
Úgy vettem észre, hogy veszítéseknél arányosan annál többet von le, minél magasabb az RP szintünk (magas lóról nagyot lehet esni elven).
Nekem is a végén már 22xxxx RP-vel már 1100 körül vont le...De ilyen levonás csak nagyon ritkán fordult elő, ugyanis a motor tuningoló mellett, blogger-t is lehet venni 5 percekre játékbeli pénzért, amivel szintén éltem is, amikor csak tudtam.
-
addikt
Ja konzollal, olyan játékok mellett érthető is.
Én azért állítom az órát, mert nem szeretem, hogyha megmondja nekem a játék, hogy mennyit játszhatok vele és nem is érzem, hogy más játékostársakkal kicsesznék ezzel.
Mellette tisztességesen farmolom a pénzt, szóval egyéb hack-elős csalást eszembe sincs használni.Valószínűnek tartom, hogy a dobogós top helyezettek multiban is hasonlóan cselekednek és a fejlesztők is csináltak volna már ellene valamit, ha olyan eget verő bűn lenne. Nem tartana sokból szerintem.
De egyébként meg ha bannolnak, akkor legalább játszhatok helyette más, normálisabb (nem ilyen fuel rendszeres) játékkal.
Amúgy látja a a játék az óraállítást, egyszer mikor más másfél nappal előrébb jártam az időben, szólt, hogy feltűnően sok Daily challenge-t teljesítettem rövid időn belül, ellenőrizzem a telefonom dátum beállítását.
Szóval akkor is csak dádá volt.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Jaja, ilyenek ezek a T5-ös kocsik, bár már farmoltam időközben 14 millát.
Most azon gondolkozok, hogy megvegyem-e a Ford GT CSR edisönt vagy gyűjtsek tovább az AUDI-ra.
Tényleg, mondtad, hogy neked megvan az a legdrágább, CSR változatú AUDI. Elárulnád, ha megkérhetlek, hogy van-e hozzá olyan Decal, ami több bónuszt ad, mint 5850 $?
-
addikt
Az fura, hogy nálad kevesebbet ad dupla RP számolással, mint nélküle. Pont ellentétesen működne nálad? Na ez érdekes.
Egyébként szerintem nem olyan kevés az, nálam már 330k RP mennyiségnél már így duplázóval is csak max 2xx környékén adtak a versenyek Pro Mercivel.Én azt nem értem inkább, hogy miért van az, hogy ugyanazon a streak-en belül olykor elég nagy eltérések vannak RP osztásban.
Előfordul olyan pl, hogy nehezebb ellenfél legyőzésekor jóval kevesebbet ad, mint amúgy.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Én a jelenlegi szezon elejétől fogva a Pro Mercivel mentem nagyon sokáig, majd mire meguntam, akkor próbáltam ki a sima BMW Z4 GT3-al és nekem is jóval több RP-t adtak a versenyek... néhány streak letudása erejéig.
Utána jóvak kevesebb RP-t kaptam versenyek után, mint előtte Pro kategóriában.Azt én is nagyon utálom, mikor megfeledkezem a segédek újra aktiválásáról.
Én is besz*ptam a Blogger-rel, nekem is kb 1500 RP-m bánta egyszer. Jó lenne erről valami mindig látható visszaszámláló.
Vagy kézileg beállítani egyet, mondjuk az utolsó 10 másodpercben csörgetjük magunkat.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Igen, azt viszont érdemes hozzá tenni, hogy ha teljesítesz egy ilyen versenyt, azután legközebb a helyén "Test drive" verseny lesz (és utána megint az előző féle és így cserélve egymást folyamatosan), aminek a nehézségét eléggé elkúrták, ugyanis Easy-re állítva is sok versenyt szinte lehetetlen megnyerni és végül kb 1500$-val távozol.
Na és a Match race Hard szintje is volt már, hogy néha megfogott.Így együttvéve mindent, szerintem az előző Tear-ben hatékonyabban lehet pénzt farmolni.
A sebváltási témára meg nincs mit!
Minden kocsinak megvan a saját technikája. Camaro-nál pl elég érdekes.
Az új Ferrari F12-nél is indulásnál Tuner Pro segéd mellett egyből nitró melletti negyedikbe váltást javasoltak, amit ugyan nem próbáltam még, de hihetőnek tűnik az alapján, ahogy ismerem már annak a kocsinak a váltását (elég kapkodós váltásai vannak). -
addikt
válasz SylarHUN #106 üzenetére
Én ugyan nem mentem vele versenyt, de nekem multiban felugrott vele az RP százalékom 157-ről 257-re, ahogyan azt illik is neki, szóval nálam gondolom érvényesülne is a minimum 357 RP versenyenként.
Csupán csak azért nem próbáltam ki élesben, mert kellően beleástam már magam a top 1%-ba és most pihenek picit.
-
Hombré
csendes tag
válasz SylarHUN #109 üzenetére
Alap versenyen full gáz,amikor vissza számol a 2 és 1 között elengeded.A fordulat startnál vissza esik 5000-6000 közé.Váltasz 4 ig gyorsan és nyomsz egy nitrót. Az 5. 6. sebességet perfectre váltod.Ha sikerül akkor 7.645 vagy közeli időt tudsz menni vele.
Multiba az eleje annyit változik,hogy start után 4-ig váltod,ott vársz kb 1 másodpercet és nyomsz egy nitrót aztán rögtön 5 ös.A többi perfectre megy.Itt még annyi van,hogy a Pro tunert és a Bloggert megveszed.
Ha freebe csinálod a végén kapsz 100.000 et,tehát még pénzed is marad.Az idő amit tudsz vele menni 7.440 körüli,de mentem már vele 7.390 et is,a startol nagyon függ mennyi lesz a vége. -
addikt
válasz SylarHUN #129 üzenetére
Örülök, hogy megtörtél te is és végül áttértél arra a módra (még ha csak átmenetileg is), amivel érvényesülni is lehet komolyabban.
Az viszont hatalmas arcon csapás most, hogy 544k RP-vel én is végül a top 3%-ba kerültem.
Azt vártam, hogy valószínű 2%-os leszek, de ezt nagyon nem vártam (oké, jutalom szempontjából nem számít, de mégis durva). -
addikt
válasz SylarHUN #151 üzenetére
Azt gondoltam csak azt a Pagani Zonda-t lehet úgy megszerezni.
Ez kicsit kitolás szagú dolog, hogy akkor erőltetve van ilyen szinten a barátkozás játékon belül.Igen emlékszem, te próbáltál anno segíteni nekem benne (amit köszönök ezúton is), de valami technikai hibából kifolyólag nem jelentél meg nekem a játékban mégsem, annak ellenére, hogy addigra már ismerősök voltunk FB-n és a játékba is bejelentkeztem vele.
-
addikt
válasz SylarHUN #158 üzenetére
LaFerrari-ra szép összegeket rá lehet költeni. Állítólag tuningkártyákat nem használva 7 millió kb.
Dúskálok a milliókban, de mégis smucig vagyok a játékban (ahogy az életben is), ezért az utolsó, 3xx-4xx ezres alkatrészekre megvártam, mire multiban kigyűjtök ingyen-tuning kártyákat.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz SylarHUN #175 üzenetére
Akinek van egy 720-as alap LaFerrari-ja, az könnyedén elhozza a Stella félét is.
Főbossz létére sokkal keményebb küzdelmekre számítottam vele szemben, erre olyan könnyedén nyertem meg ellene a versenyeket, mint ahogy a másik 4 csapattagjával korábban.Ja és kereken 230 aranyam volt, mikor most a RUF-os szezon végére top 1%-ban végeztem, így kaptam pluszba még 20 aranyat, amivel összejött a 250 arany, amiből már zsebeltem is be a Hennessey Venom GT-t.
Remélem a következő Tour az egyel lentebbi lesz, ami ha jól látom Amerika és a Venom GT is amerikai autó.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz SylarHUN #177 üzenetére
Úgy, hogy a szükséges aranyakat mind a játék során szereztem, ingyen és vágytam arra az autóra, így mindenképpen megérte.
Nem próbáltam még ki, mert egyrészt ki sem tuningoltam még teljesen (a végső drágább alkatrészekre tuningkártyákat gyűjtök), másrészt meg csak ia Ferrari-val játszok most ennek a szezonnak a végéig is (érthető okokból).Mellesleg ugye jelenleg ez a játékban a második legerősebb autó és facebook-os régebbi hozzászólások között is olyanokat olvastam, hogy azért szeretik, mert nem tudnak vele veszíteni.
Szóval ez az autó is kedvencnek ígérkezik majd mindenképpen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...