Új hozzászólás Aktív témák
-
rgaby
tag
Nekem is 560-nal.
Kb 5 milla ment el a full tuningra. És csak 704es.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Óóó, ha tudom, hogy annyi elég lett volna, akkor nem nyomtam volna még este meg ma délelőtt.
644492 RP, #789. hely.
Astonnak nagyon drága a motor, meg turbo tuningja. Nitrot nem tudom mennyi lett volna, mert a sok multi verseny alatt összeszedtem 10 free upgrade-t, amit nitro+ kasztnituningra lőttem el.
Most kicsit pihentetem, aztán később visszatekerem 16:00-ra az órát és egyben lejátszom a sok benyát. Bár a mostani nyeremény pont nem érdekel, már végeztem az olasz csapattal. -
addikt
Ha valaki azt tervezi, hogy Mechanic segéddel próbálja elnyerni a Lotus és az Aston Martin boss kocsit, az ne is fáradjon vele!
Nekem nem sikerült egyik sem és nem indultam és váltottam rosszul (legalábbis minimum a Good minden mozzanatra összejött) és mégis, nemcsak egy orrhosznyit vertek le.
Tehát ez akkor sem jött volna össze, ha mindent Perfect-re csinálok.Akinek feltétlen kell a fenti 2 db említett boss verda, rá lesz kényszülve a valódi pénzes nitró csomagra. :/
A Berlinettának meg örülök, hogy megint ezt lehet majd multi-ban nyerni, pár hétig most nyugtom lesz a játéktól.
1stVikman:
Az igen, eléggé bebiztosítottad magad.
Én arra szoktam figyelni szezon végzésekkor, hogy lehetőleg nagyjából 15xx. helyen azért végezzek és az azért már elég a top 1%-hoz.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Persze a végső boss-tól, ettől a Shitty Jack-től meg sikerült elnyerni a kocsiját, amin meglepődtem amúgy, mert a korábbi fő boss-ok zokszó nélkül adták oda a saját kocsijukat, ez a szemüveges köcsög meg ugyanúgy hívott ki, mint ahogy az átlag boss-ok, szóval hogy bedobok én 2 aranyat, ő a saját kocsiját és hajrá.
Úgy nyertem el a P1-es GTR-jét, hogy Mechanic-ot sem használtam, simán csak kihasználtam, hogy ez az autó bírja az azonnali felváltásokat rajtnál és éltem is vele.
... és ez egy újabb bizonyíték:
A játék ellenfelek úgy vannak behangolva, hogy normálisan váltsunk, semmi trükközéssel.
A tegnap este említett 2 autót azért nem sikerült elnyernem még Mechanic-cal sem, mert azok rajtnál semmilyen plusz sebváltást sem bírnak el, csak is a normális játékstílusban lehet velük játszani és az így elérhető eredményhez vannak szabályozva a kocsitétes idők.A P1 esetében meg rajtnál feldobtam 5-be, utána rögtön nitró és kocsihossznyival mögöttem végzett a csávesz.
Ha itt is normál módon váltottam volna, valószínűleg esélyem sem lett volna és még a fizetős, ilyen alkalmakkor felkínált nitró segítséggel sem hiszem, hogy jobb idővel végeztem volna.Tehát ha legközelebb olyan kocsival menve kínál be a játék elnyerhető kocsis ellenfelet, amivel nem tudok trükközni, el fogok gondolkodni a 700 Ft-os segéden, mert a plusz kocsi a garázsban mindig jól jön az RP bevétel miatt.
Ha már multi:
Sajánlattal nézem most a garázsomban, hogy a Berlinettám csak sima kiadás, nem pedig Pro, szóval a jelenlegi szezonban is a top-on kell majd lennem.rgaby:
Mesélj róla! Komolyan!
Mennyire verted le, hogyan váltottál (gondolom nálad sem engedett trükközni)? Időeredményre emlékszel-e még? Képernyőmentéy lenne a legbeszédesebb, ha van, feltétlen oszd meg!
Aston-ból nekem is megvan a Pro (mint ahogy a Lotus-ból is), csak is a plusz autók miatt szerettem volna elnyerni őket.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Jelenleg 2 dolog érdekel a játékban.
1. Hogyan lehet 1 nap alatt multiban 5-6xx k össz RP-t szerezni?
Látom sokaknál, hogy már most annyi RP-t gyűjtöttek össze, hogy az szezon végéig elég lenne a top 1%-hoz.2. Ha arra adjuk a fejünket, hogy boss autónyerős versenynél fizetünk 700 Ft-ot a nitró segédért, de ennek ellenére is bukjuk a versenyt, akkor lehetőség van-e újrapróbáláshoz vagy olyankor gyakorlatilag 700 Ft elúszott a semmire?
rgaby:
Mindenképp nagy mákod is lehetett az biztos.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
1. Szerintem egyértelműen csalnak valahogyan.
Sokszor láttam én is, hogy pl. 16 órakor kezdődött az új szezon, ezeknek meg 1-2 órán belül több százezer RP-jük van. És akkor a millió közeli, vagy feletti RP-kről 1-2-3 nap alatt még nem is ejtettünk szót.Én tegnap toltam kb. 1,5-2 órát, meg ma ugyanennyit, és 318K RP-m van, de már csak 100 pontokat ad a százalékokkal felszorozva.
300K felett azt a 18 ezret kb 7-8 streak megnyerésével értem el, tehát innen már marha lassan jön csak az RP. Emiatt gondolom, hogy a 6-800 ezres, milliós "versenyzők" biztos machinálnak valahogyan.2. Passz. Én nem költöttem még igazi pénzt a játékban.
Most a frissen nyert Astonnal nyomulok, hát elég szar a technikája.
Váltót ha maxra tuningoltam, akkor többször megcsinálta, hogy kettőt váltott egyszerre. Pl. 1-esből rögtön 3-ba, majd 5-be, és visszaváltásnál is kettőt váltott. Direkt figyeltem, hogy csak 1x nyomjam a váltást, de akkor is 2-t váltott. Emiatt buktam pár versenyt, de 4-es szintre visszatéve a váltót már normálisabban vált. Így 700 helyett csak 698-as (még hiányzik két turbo upgrade), de kezelhetőbb, cserébe 8,06x alá nem tudtam még levinni.Evora váltását sem sikerült még kitapasztalnom.
Payback-re meg bedobta a Romeo gyereket, de még nem döntöttem el, hogy áldozzak-e aranyat mechanic-ra.
Jelenleg ő, és Hughie kocsija áll megnyerhető helyen, de csak pár verseny kell az Astonnal, és Tamara is a végére ér.
Ha egy 5 alkalmas mechanic-kel le lehetne őket nyomni, akkor vennék, de így lehet megvárom még az Evora-val is beérek a final-ra. Aztán megveszem a 10 alkalmast hátha bejön.Engem az érdekelne, hogy a mostani multiban ha megnyerném a Pro berlinettát, akkor cserélné-e a meglévőt, vagy +1 kocsi? Illetve ha csak a top 3%-ban végez valaki, akinek már van egy alap berlinettája, annak utána 2 alap kocsija lesz vagy nem kap semmit, lévén már van egy?
-
addikt
válasz 1stVikman #462 üzenetére
300k RP-t még el is lehet érni 2 óra alatt, de utána már elég gyanús a dolog tényleg, mert náluk is csak csöpögniük kell(ene) az RP-nek versenyről versenyre.
Bár olvastam valahol FB-n, hogy ajánlott rögtön szezonkezdésnél megvenni valós pénzért az összes segédet 24 órára, mert valahogyan lehet velük aratni.
Gondolom ez úgy értendő, hogy jobban lehagyjuk az ellenfeleket és jobban jön az RP, de 300k RP fölött már úgy is mindegynek kéne lennie (szerintem).
Kipróbálni azt a módszert biztos nem fogom.Az új Aston-nal még nem versenyeztem, de az általad írt dupla váltást még eddig semmilyen autónál sem tapasztaltam a játékban. Majd este kipróbálom én is (bár nálam már full tuningos, de majd max leveszek két turbo upgrade-nyit, hogy olyan esélyeim legyenek, mint nálad).
Payback versenyeknél mindig azzal a névvel futnak az "autónyerős" emberek, akik ellen valóban játszottunk korábban single-t?
Csak mert akkor kijegyzetelem magamnak valami wiki féle oldalról, hogy kiktől hiányzik pontosan boss autó és akkor legalább tudni fogom, hogy számítsak-e autónyerési lehetőségre.Ha nyersz Pro-t a Berlinettából, akkor lecseréli a jelenlegidet, szóval nem bővül a garázsod általa.
Ha esetleg 2-3%-ban végzel, akkor a leírás szerint cumi van, mert plusz (ugyanolyan) kocsid szerintem nemigen lesz és ráadásul arany nyerés is 4%-tól van.
Ha valóban így működik és netán top 2%-osként végezném, én törölni fogom ezt a játékot és kérvényezni fogom a profil-om végleges törlését, a jövőben pedig feketelistásként fogok tekinteni a NaturalMotionGames játékokra.[ Szerkesztve ]
-
rgaby
tag
Többször belegutottam Unreal vkibe aki most megnyerte a seasont. GT3as Ferrarival ment. Neki volt 6milla fölött rp-je nekem 400e fölött. Simán lenyomtam LaFerrarival. Szerintem többen játszák ugyanazzal a accounttal
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Jelenleg 312k RP-nél van a határ a top 1-2%-nál, 320k RP-nél váltottam kocsit LaFerrari-ról a jelenleg RP Boost-os T3-as Continental GT V8-ra (több RP bónuszt ad, de lehet kipróbálom a nem sokkal kevesebb RP-t adó T4-es társát is majd).
Ez a kocsi asszem tetszeni fog a hétvégére (így csekély 20 percnyi együttlét után). Bírja a váltás trükközést.
Jelenleg úgy nyomom vele (csak Pro Tuner), hogy visszaszámlálásnál mihelyst megjelenik az 1-es, engedem is el a pedált, így perfect start. Ezt követően azonnal fel 4-be, majd mikor erőre kap a fordulat, ellövöm a nitrót és a végére egy perfect shift.
Így még több streak-et követően is durván aláztam az ellenfeleket és úgy néz ki szerintem a későbbiekben sem fog szívatós ellenfeleket beadni.Ez a Pro Berlinetta amúgy lazán meglesz szerintem, ugyanis sok játékos nem hiszem, hogy hajtani fog csak azért, hogy a jelenleg is meglévő autójából Pro legyen.
Sokan inkább a top 4-10%-ra hajtanak inkább majd, az arany jutalomért.
Szóval nyugis két hetet jósolok most multiplayer szempontjából.1stVikman:
Csak nem próbáltam még ki az Aston-t, hogy nálam rosszalkodik-e (elkapott a Continental hév ).
De végülis játszottam vele ugye sokat full tuningosan és nálam jól működött (leszámítva, hogy nem nyerte meg nekem a boss kocsit. ), szóval ha full tuningosan nálad is jól fog működni, akkor bugos a játék és konkrétan azzal a tuning-kombóval úgy tűnik ilyen hiba lesz.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Toltam pár versenyt én is a T4-es Continental-lal, bár rajtot követőn csak 3.-ba váltottam, aztán Perfect shift 4-be+nitro, és a végére még egy perfect shift. Ezzel 8.99x-es időket mentem általában.
RP-t először jól adott, de pár streak után ez is leszabályozta magát a fix 100 RP+ %-os szorzóra. 339K -nál tartok, ez jelenleg ~950 körüli helyezést jelent.
Az összes boss-nál az utolsó versenynél vagyok, Hughie és az Evora már begyakorolva, Astonra kell még egy turbo tuning, aztán lehet bérelek egy mechanic-ot a kocsik megnyerésére tett kísérletre. -
addikt
válasz 1stVikman #470 üzenetére
A kettő Mclaren-es boss tuti meg lesz Mechanic segéddel (ha kihasználod, hogy lehet azoknál sokadikból indulni), a másik kettőre meg nagyon kíváncsi leszek neked össze jön-e.
Nekem azok nem sikerültek (nem lehet azokkal rajtnál felváltani sokadikba).Én a T4-es Continental-t pont nem próbáltam még, a T3-as féle technikáját meg, amit tegnap írtam módosítanám, miszerint a nitrót akkor lövöm csak el, mikor felváltok 5-be (vele egy időben).
Így jobb időt lehet befutni.
Aztán időközben sikerült, hogy kipróbáljam ezt az autót ezzel a technikával úgy, hogy minden segéd mellettem volt...
Kb tized másodpercnyi hátránnyal végeztem mindig, mintha simán csak Pro tuner segéddel mentem volna.
Bár azt már megszokhattam, hogyha olyan autóval megyek, ami bírja a sokadikból indulásokat rajtnál, annál valamiért csak hátrány, ha van aktív Gumi segédünk.Más:
Vettem valami T5-ös Ford-ot 110 aranyért...
Pont 110 aranyam volt akkor, szóval nulláztam magam e téren.
Rögtön ezek után single-ben látom, hogy Payback versenynél Alberto ellen mehetek (Ferrari F40), akinek a kocsija még nincs meg.
Na de úgy tudom a kocsinyerős versenyekhez feltétel, hogy minimum 2 aranya legyen az embernek (ami nekem ugye akkor épp nem volt).
Ennek ellenére versenyeztem, de nem kínálta fel a végén a kocsiját még egy verseny erejére tétnek (pedig direkt kitanultam előtte a megfelelő váltást az F40-el), simán csak nyertem és kaptam a szokásos jutalom pénzt és kész.
Szerintem rohadék volt a játék, mert tudta, hogy én szeretném azt az autót, viszont abban nem voltam biztos, hogy mi lesz így, hogy nincs semmi aranyam sem, gondoltam kipróbálom... ez lett.
Ha lett volna minimum 2 aranyam és akkor be is adta volna a lehetőséget, hogy elnyerjem a kocsit, akkor sz#pjon le a köcsög játék, hogy pont ilyenkor kell beadnia autónyerős versenyt.kroki84:
Nekem ebben a játékban egyedül egy T5-ös Mclaren nincs meg (pontosan nem tudom most melyik így fejből).[ Szerkesztve ]
-
Amur
addikt
Úgy látom mindenkit annyira érdekel a berlinetta season hogy ráállt a single story-ra.
Én is azt tolom.Annyi RP-t azért gyüjtök hogy a 15 gold meglegyen,aztán csókolom.
Nekem még egyik world tour kocsi sincs meg, van miért farmolnom a lovét az upgrade-kre.
Amit az ucsó szezonban nyertem free upgrade-et már mind felhasználtam.
(én botor a nyert vantage-ra-én csak 3%-ban voltam, nem pro verziót kaptam..így kár volt rákölteni, de Tamarát le kell valamivel tolni!)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
addikt
Azt a RUF CTR3-at próbáld ki úgy, hogy egyáltalán nem használsz verseny alatt nitrót!
Jobb időt lehet menni úgy vele.corvette:
Engem a single csak addig érdekel, amíg ki nem végzek mindenkit, akit épp ki lehet.
Plusz közben/utólag ha látom, hogy vam valami Payback verseny, akkor arra még ránézek, de úgy tűnik beintett keményen legutóbb a játék egy ilyen versenyen (részletek az előző hsz-omban).Most meg multiban ott vagyok, hogy durván benne a top 1%-ban, kb 1xx-as helyezettként.
Elég lesz nekem már ebben a szezonban csak az utolsó 2 napban felnéznem (pont rá fogok érni játszani).[ Szerkesztve ]
-
addikt
Napi versenyekkel én ezért nem foglalkozok, mert amikor belelendülök az óratekerésekbe, előfordulna sokszor, hogy átugornék napot és olyankor megszakadna a lánc igen.
Szóval számomra felejtős (pedig olykor tudna jó aranyakat adni, de sajna az én stílusommal nem kompatibilis). -
Amur
addikt
Én figyelek rá óratekergetés közben is hogy a napi egy daily battle lemenjen.
Ma pl. 3 arany versenyenként, ki nem hagynám! A pénzes pedig nekem is 50k felett van már.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
addikt
corvette:
Olyankor, mikor 3 aranyat kapsz, olyankor azon a napon hányszor tudsz maximum úgy versenyeket játszani?[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Nem volt időm benézni, de van pár hírem.
Megszereztem Romeo 458 speciale-ját mechanic nélkül! 7.860-nál jobb idő kell hozzá:
Ezzel a technikával sikerül: LinkMechanic segéddel megszereztem Hughie 650S-ét, ehhez 7.758 alatti idő kell:
Váltási technika már le lett írva, de röviden: Perfect start, majd felváltani 5.-ig rögtön, közben a 4. körül ellőni a nitrót. Aztán perfect shift 6.-ba és kész. Mechanic nélkül ezzel 7.83x-7.85x közötti időket lehet menni. Lehet akkor Hughie is gyengébb időt megy.Szintén mechanic-kal Aiden Evora-ját is elnyertem, ehhez 9.272 alatt kell menni:
Váltási technikában nem lehet sumákolni, perfect start, majd perfect shift 2.-ba+ nitro, és végig perfect shiftek.
Video: LinkAztán Tamara jött az Astonnal, de nálam valami gebasz van, mert ha fent van a level 5 váltó, akkor egy gombnyomásra kettőt vált. 1-ből 3-ba majd 5-be stb, és visszafelé is. Ezért le kellett szednem level 4-re, így 701-es lett a kocsi, amivel még le tudtam nyomni a bulát, de a kocsijáért már nem is álltam ki.
Közben beadta payback-re Papa Biz-t. Előtte begyakoroltam Mini-vel, hogy 13.18x körül tudjak menni, persze élesben ezt már nem tudtam produkálni, de szerintem mechanic nélkül kevés is lett volna, mert kb. 2 autónyit vert rám. Idejét nem tudom, mert a verseny vége előtt kiléptem, hogy ne bukjam a 2 aranyat.
Most a szemüveges majom versenyeit nyomom, de brutál drága a tuning, ezért multiban kártyákból nyerhető free upgrade-ekre hajtok a level 5-ös alkatrészeknél.
Kb. ennyi történt.
@kroki84
Nekem megvan a Stingray.
Ha váltásra vagy kíváncsi, régen úgy ment, hogy perfect start, majd hagyd pirosba pörögni minden váltásnál 7,9 ezerig. Másodikba váltásnál rögtön nitro és ugyanúgy kipörgetni pirosba 7900ig, majd váltás, kipörgetni, és váltás.
Videón hasonló a technika, de ez talán még jobb is: [link] Próbáld ki neked melyik ad jobb időt.@fery02
Aranyos napi versenynél max. 4x tudsz versenyezni egy nap.Na azt hiszem egyelőre ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz 1stVikman #482 üzenetére
Ez ám a jól felkészített hozzászólás!
...és még a végére nekem is válaszoltál.Az Evora-nál én 3-ba váltás után lőttem csak a nitrót.
Meg sem fordult a fejembe, hogy 2-től nyomjam neki.
Ezek szerint ezt kellett volna tennem és talán meglett volna a boss kocsi is. :/Az az Aston nem egészséges nálad.
Én 704-es formában használtam az elejétől kezdve és semmi problémám nem volt vele.
Írj a support-nak szerintem!
Hátha történik csoda és egy jövendőbeli frissítésnél nem csak új tartalmakat kapunk, hanem tényleges hibajavításokat is."...de brutál drága a tuning"
Látom neked is kétjegyű milláid vannak. Hova spórolsz?
Én új kocsinál úgy szoktam, hogy ha vannak tuning kártyáim, akkor először végigvezetem velük a Turbo oszlopot, majd ha marad, akkor a Nitró fokozatait.
Utána zsebből fizetek minden továbbit.
Megjegyzem nekem sem sokkal több pénzem van a játékban, 55 millió általánosságban mostanában, ami ugye multizással elég gyorsan gyarapítható (főleg World Tour-okat játszva).
Költeni meg már nem nagyon kell sokat játékbeli pénzből a játékban.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz 1stVikman #489 üzenetére
Úgy szempillantás alatt képesek menni elfele a milliók igen.
Nekem már csak az új kocsik kituningolásával kell foglalkoznom, szóval költeni én már csak néha tudok komolyabban.Igazából ilyenkor lenne érdemes belekezdeni mondjuk a Classics játékba is, mert érdekelne amúgy a veterán világ, viszont ha már ennyi mindent szereztem ebben, csak tovább akarom még bővíteni a multiban nyerhető új autókkal a gyűjteményemet.
Multival meg nagyon sok időt el kell tölteni és gondolom a Classics játék sem lehet kevésbé időrabló egy játék. -
Amur
addikt
Nekem bejött, de ott meg az eleje fogott meg. A végén T5 után már nem nagyon..
Mondjuk a multi része szimpatikusabb, lehet azt fogom még tolni sokat.[ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
A legutóbbi frissitésnél írt new 24hrs fuel IAP mit takar?
Lehet hogy ne lehessen 24óránál többet előre vagy visszatekerni?Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
1stVikman
senior tag
IAP= In App Purchase, azaz alkalmazáson belüli vásárlás.
Variáltak valamit és 24 órás benyát lehet venni a csapathoz hasonlóan.
Legalábbis gondolom, mert én még nem frissítettem.
Amúgy az óratekeréssel pont annyi benzint lehet szerezni, amit nem szégyell az ember, és nem un meg. Ma reggel is több, mint egy órám ment rá, hogy éjféltől 9ig tartó üzemanyagot lejátsszam, de rohadt unalmas volt. Ha még 24 órán át korlátlan benzin lenne, és valaki el is akarná használni, ahhoz már komoly mentális problémák társulnának a fanatizmus mellett. Bár a gyárakban biztos szívesen alkalmaznának ilyeneket, ugyebár ott szeretik a "nagyfokú monotonitástűrést".[ Szerkesztve ]
-
Amur
addikt
válasz 1stVikman #495 üzenetére
Igen. Benyát tényleg nem vennék.
Azt hittem belenyúltak valamibe. Monotonítás van rendesen a játékban, sokszor nem is értem miért köt le még mindig..
Ugrade sorrendre van valami ésszerűségi?
Valahol mintha azt olvastam volna hogy nitrot kell elöszőr felnyomni,mert az ugye egyáltalán(?) nem befolyásolja a kocsi besorolását, majd a gumikat, és utána a váltót,motort,turbot.
A karosszériát és a karburátort(intake az akar lenni?) utoljára érdemes hagyni.
Ennek igazából single módban van jelentősége, de én még a crew bossokat "gyilkolom"[ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
addikt
A gumikat állítólag javasolt az elsők között fejleszteni valóban (tán leg elsődlegesen is, de utána nem tudom miket érdemes.
Más:
Ez a 24h fuel jó döntés volt a fejlesztők részéről.
Próbálják így visszaszorítani az időtekergetéseket és mivel elég sokan fizetnek a játékba, ez is vonzó lesz a jobb módúaknak, mert így ugye állandóan max streak bónuszokkal lehet az RP-ket gyűjteni, nincs olyan ugye, mint időtekerésnél, hogy megszakad a streak bónusz.
Én mondjuk ezt ugyanabba a kategóriába sorolom, mint az eddigi, szintén 24 órás fullCrew vásárlást.
Engem a permanens dolgok vonzanak inkább, amiknek a fizetés pillanatától állandó hatása lesz. Ilyen ugye az extra üzemanyagtartály, amit nem bántam meg. Akár még egy 20 egységnyi, nagyobb tartállyal is le tudnának még húzni.Dealer-nél a T5 kategória egyből egy veterán GT500-as Eleanor-ral kezd.
Úgy látom az a feltétele, hogy feltelepítsük a CSR Classic játékot (ez is elég ügyes húzás tőlük).
Viszont az nem világos, hogy ha ezért telepítenénk azt a játékot, akkor ez az autó melyikben válna elérhetóvé?
Azt tartanám logikusnak, hogy ebben a sima verzióban, viszont ide meg nem illene a veteránsága miatt.
Azt meg furcsállnám, ha keresztezni akarnák a két játékot. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...