Új hozzászólás Aktív témák
-
macy
addikt
válasz Heroes fan #297 üzenetére
Figyu, semmi bajom veled, de ez nem az automobilista topik, úgyhogy hanyagolni kéne a témát, amíg valamelyik modinak szemet nem szúr.
-
veterán
Nem semmi azért hogy egy csomó hely ki van fogyva a játékból, látszik hogy jól sikerült, elkapkodták a polcokról.
iPhone 13 Pro Max
-
ForRedGlory
félisten
válasz #97716736 #305 üzenetére
Itt a patched, ma jött ki
Fixed
Low framerate during instant replays in Career Mode.
Frozen loading screens when refresh rate is set to 144hz
Further updates to name filter in Career Mode.As always, if you find anything that doesn't work as it should, please let us know.
-
#97716736
törölt tag
válasz ForRedGlory #308 üzenetére
Igen mar teszteltem is, jol jott. Az uj patchel meg nem jatszottam sokat, de a random jatek kilepesrol nem irt semmit. Remelem az nem fog elojonni. Forumba irtam, hogy van ilyen problemam, meg sokan masok is szenvednek ezzel. Majd holnap mondok rola bovebb infot kilepked-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Richie0116
tag
Sziasztok !
Szeretném megkérdezni a G29 tulajoktól, hogy 360 °-ot használtok szimplán kormánybeállításnak vagy esetleg én állítottam be rosszul ? Úgy érzékelem mintha hirtelen venné a kormány az irányváltást...
-
veterán
válasz Richie0116 #310 üzenetére
Steering Linearity-t told fel 30-50 környékére, és nézd meg úgy hogy viselkedik. Ha 0-ra van állítva akkor lineáris teljesen az irányítás, és minél feljebb tolod az értéket, középen annál finomabbak lesznek a kormánymozdulatok.
G29 van nekem is, mondjuk én 240 fokra állítva játszok, a steering linearity meg 36-on van ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz #97716736 #312 üzenetére
A 360 nekem sok, mindig is 250 környékén játszottam ezt szoktam meg, illetve a külföldi fórumokat olvasgatva nagyon sokan ilyesmi fokbeállítással játszanak. Ugyanez mondható el a Linearity beállításra is. Ha az érték fel van tolva akkor középen sokkal finomabban lehet irányítani az autót.
Furcsa jelenség nekem sincs, szimplán így sokkal jobb vezetni a kisebb ívű kanyarokba, nem ideges a kocsi, kis kormánymozdulatokra sokkal finomabban reagál ha adsz neki linearity-t.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
tkesy
őstag
G29 nél nálatok világít a kormányon a fordulat jelző ledsor?
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Forestgreen
aktív tag
Nekem F1 2016 alatt nem.
Egyébként G29-el kapcsolatban. Mi a játékban az optimális beállítás? Amit tapasztaltam. Hosszabb ívű kanyarkijáratoknál nagyon óvatosan tudom forgatni a kormányt, mert iszonyat érzékeny viszont kanyarbejáratnál úgy érzem, hogy nem akar befordulni az autó...
[ Szerkesztve ]
MSI Z690 Torpedo + Core i5-12600K+Noctua NH-D15S, EVGA RTX 2070 XC Gaming, 1 TB SSD, ADATA 2x 16GB DDR5 Corsair Crystal 680X RGB
-
#97716736
törölt tag
válasz jozsi252 #313 üzenetére
Csak amilyen beallitasal Te jatszol, egyaltalan nem tukrozi a valosagot. Lehet a jatekban neked elfordul a kormany 360fokba, csak Te a valosagban nem forditasz el ennyit. Tul erzekenyre van teve neked akkor.
Az az igazi ha ugyanugy mozog a kormanyod a valosagban, ahogyan a jatekban. Lekoveti a kormanyod mozgasat 1:1-ben. -
Strezi
őstag
válasz #97716736 #316 üzenetére
Elvileg úgy az igazi, simes De lehetnek és vannaki is egyéni preferenciák
Szoktam itt nézni a kollégát aki teszteli nekünk a kormányokat (David Greco), szinte rá tudom képzelni olyankor az overált meg a sisakot, annyira olyan mintha élő közvetítést néznék Persze ő is egy-egyben játszik, a Simexperience Accuforce a kedvence, nem véletlenül.
Ami pedig a kilépéses problémádat illeti, nekem is jelentkezett még a fejlesztés során, de nem tudták behatárolni. Végül egy azonos graf kártyára való csere oldotta meg Szóval RAM vagy GPU probléma volt valami kiélezett szituációban. De, természetesen figyelnek a reportokra, és vannak javítások folyamatban, ahol lehet!
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
#97716736
törölt tag
En is eleg komolyan jatszok, nekem meg az Assetto Corsa a kedvencem.
Szeretek a simes a jatek. Az hogy kilepked sokaknal nem feltetlen vga problema, egyik jatel sem csinalt ilyet nalam, foleg ugy hogy ez hibauzenet nelkul. Windows esemenynaplo sem ir semmit. Sokan szenvednek ezzel a random kilepesel ezzel a jatekkal. -
kozmy
őstag
Erre a random kilépegetésből van megoldás ha megtalálom azt a PDF fáljt akkor be dobom ide, hogy mit kell hol át írni,én már meg csináltam.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Chereiose
addikt
Karrierben most Spa-nál tartok, de nem nagyon akarok már fejleszteni, ha nem muszáj. A zsetonokat át tudom vinni jövő évre, hogy több legyen, vagy nem? Mert ha nem akkor fejlesztek még idén
-
orc88
őstag
válasz Chereiose #321 üzenetére
Áttudod vinni, sőt, fagyasztani is tudod, (elvileg) F2-t nyomsz "Cease developement" vagy valami hasonló szöveg. Így a szezon végéig +25% Resource pontot fogsz kapni, de fejleszteni csak a következő szezon első hétvégéjén tudsz majd.
"Life's simple: You make choices and you don't look back."
-
Heroes fan
őstag
Na megoldódott minden maxra volt húzatva és azért akadt ki a játék, aki szeretne multizni várom sok szeretettel.
-
tkesy
őstag
válasz Forestgreen #315 üzenetére
Én 360 fokot használok (driverben állítva ) és a saturation-t (remélem jól írtam) raktam 15 re de valami még nem stimmel mert (úgy kompletten a sebességemmel ) mert 1 nehézségi szinttel visszább kellett vennem a 15 hoz képest ugyanolyan eredmény eléréséhez.
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Richie0116
tag
Segitsegek nelkul jatszotok egyebkent? Belottem 360° kormanyt minden assisst off de vmi iszonyat idegesen reagal a kormanyzasra. Assettoban a 2015 Ferrarit olyan szepen lehet iranyitani pedig.
-
kozmy
őstag
válasz Richie0116 #328 üzenetére
A két játékot ne hasonlítsd össze,mert ég és föld.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
#97716736
törölt tag
Valaki tud megoldast random jatek kilepesre? Meg mindig szenvedek ezzel...
-
kozmy
őstag
válasz Richie0116 #330 üzenetére
Mit bem tudsz beállítani rajta? Túl érzékeny a kormábyzás?
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Richie0116
tag
Pontosan, egyszerűen a szimpla 360 ° nagyon érzékeny. Az autóban is ugye annyi az elfordulási szög ezért is állítottam be én is így. A többit nem piszkáltam, mert nem tudom mi a helyes beállítás. (linearitás, szaturáció stb.) Biztos, hogy nem csak a fokot kell állítani mert így nem lehet egyszerűen a pályán tartani az autót csak iszonyat küzdve. Minden assistot kilőttem, mert real-ben szeretek játszani.
-
kozmy
őstag
válasz Richie0116 #333 üzenetére
Csak a lineritást állítsd 20+30%-a minden mást 0-ra
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Strezi
őstag
válasz Richie0116 #330 üzenetére
Sokan mások képesek ilyen beállításokkal röccenésmentesen durva időket menni körről körre kormánnyal . Szóval a hiba nállad van
Szerintem járd végig a szamárlétrát, kezd assistokkal és utána vagyél vissza azokból. Akkor legalább tudod majd melyiknél lesz rosszabb, akkor talán több konstruktívabb segítséget is fogsz kapni
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
kozmy
őstag
válasz Richie0116 #336 üzenetére
Alkalmanként léptesd nézd meg melyik jobb neked.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
veterán
válasz Richie0116 #336 üzenetére
20-30 lesz az. Ez azt jelenti hogy a kormányzás nem teljesen lineáris lesz. Tehát minél feljebb tolod az értéket, középen annál kisebb kormánymozdulatok lesznek a játékba. És minél jobban tekered a végefele, annál nagyobb lesz a kormány elmozdulása, a valósághoz képest.
De úgy könnyebb megérteni, hogy pl. valóságba elforgatod 40 fokkal, játékban csak 30 fokot fog elforogni. Nekem 36-on van, így pont jó. De ezt ki fogod tapasztalni.Break Deadzone-ra rakj 1-2%-ot, mert én rakjta pihentetem a lábam, és nehogy pl. tudtomon kívül fékezzek. Többi mind 0.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Danecay
őstag
Szerintem a helyes kormányszög és 0 szaturáció felé kellene közelíteni a beállításokat, a játékot tekintve ekkor a legvalóságközelibb a kormánykezelés. Ha ebben a formában kezelhetetlen az autó akkor ott valamilyen más anomália, esetleg kormány driver beállítás kavarhat be mert nekem eddig minden játékkal, beleértve az összes F1-et, jól működött a fenti beállítás, nem is nagyon tudnék máshogy játszani
-
Danecay
őstag
A mai, nagyobb lélegzetvételű javítás:
The PC patch detailed below is now about to go live. Apart from the PC specific fixes, these will be heading to both consoles in the very near future, along with a few console specific fixes, which will be:
· Added an option to search custom multiplayer sessions on Xbox One
· PS4 - LIGHT BAR – Light bar now turns blue when blue flags are present and red for collisions.
In accordance with our topic here, the Time Trial leaderboards on PC will also be wiped.
Please find below the fixes contained in this patch:
Game Additions
· Added the fuel remaining level next to the fuel mix setting in the MFD
· Added the ability to chose whether to select a front wing change during pit stops
· Added ability to alter fuel mix levels during the race start procedure.
· Added braking telemetry to ghost car DRL within Time Trial
· Added HUD area adjustment option.
PC Specific Fixes
· Setting Benchmark mode to loop will now loop the benchmark.
· Improved framerate when running the career hub in 4K and using the laptop.
· Fixed an issue where the Low Detail graphical preset was displayed as Custom in the advanced Setup menu
· V-sync Interval now fades out when v-sync is set to OFF
· AMD - Crossfire – Fixed an issue that resulted in vehicle reflections causing cars to flicker when set to HIGH or above
· Fixed an issue where some players were not receiving their pre-order bonus features.
· Steam multiplayer region filter expanded to worldwide.
· G27 steering wheel is now recognised.
General Multiplayer
· Players on pause during multiplayer races are now driven at the speed level of the chosen AI and ghost to avoid accidents.
· Safety Car icon has been added to the mini map in online multiplayer races.
· Fixed a hang where a user JIPs into a session as its transitioning to a race.
· Fixed an issue where JIPing into a practice session, quitting and rejoining prevents the player from taking control of a car.
· Fixed an issue where game assets fail to render correctly when a client spectates an ongoing multiplayer qualifying session.
· Fixed an issue where the AI refused to overtake a paused player during online sessions.
· Added an icon next to the player nametag to indicate when the AI has taken control of another player in online multiplayer.
· Fixed an issue where players could spawn in on top of each other on the grid if both players receive a 5 place grid penalty in practice
· Fixed an issue with an incorrect position indicator on the formation lap after a driver is reset to grid.
· Fixed an issue in multiplayer championship in which the client’s setup is forgotten after a reboot.
· Fixed an issue where if a host left an OSQ session their ghost was the only vehicle visible for all clients and results were showing them in 1st place.
· Multiplayer Championship – Auto save feature enabled when player client joins session.
· Fixed an issue where accepting an invite on the race results was failing to take user into the game lobby.
· Added option for clients to save Multiplayer Championship after host migration
· Fixed an issue where an absent player vehicle was retiring at the start of a practice session, preventing the player dropping into multiplayer championships
· Fixed an issue where drive through penalties were not being enforced after a Formation Lap
· Fixed an issue where if a player quits/is disqualified from an online practice or longer qualifying session, many AI were not setting a lap time at all
· Added ability to kick player in Online Championship if they don't have a vehicle.
· Various other bug and stability fixes.
General Game
· Fixed AI vehicles blocking cars on hot laps in qualifying and practice sessions.
· Fixed AI vehicles suddenly moving off the inside line of corners and causing collisions
· Improved AI ability to recover to track after being involved in crashes.
· Made changes to the AI to improve overtaking along straights.
· Improved AI ability to race closer in corners without backing out of moves.
· AI vehicles are now able to reliably keep within the Safety Car delta times.
· Updated safety car release frequencies to result in SC being deployed more often.
· Updated safety car severity release frequencies – More likely to be released for the more severe accidents.
· Practice Sessions – Re-balanced tyre management tests.
· Improved performance and framerate within the career mode hospitality suite.
· Fixed an issue in qualifying where the player was given new vehicle for Q2 after terminally damaging their car during Q1.
· Fixed a crash in a 100% race replay at Singapore.
· Fixed an issue where drive through penalties were not being enforced after a Formation Lap.
· Fixed an issue where marbles were not sticking to tyres when driving over them on the outside of corners.
· Fixed sector times incorrectly displaying purple on the timings screen in practice and qualifying.
· Fixed an exploit in full qualifying where you could move up the grid after Q1 by advancing to race.
· Fixed an issue on the strategy screen where it was possible to leave a gap in the race strategy.
· Fixed an issue where no response was heard after requesting driver in Front or driver behind status update.
· Fixed an issue where time trial laps that were penalised are appearing as legitimate times. - Please note this requires a leaderboard wipe to remove penalised lap times.
· Leaderboards now display total players and ranking position.
· Fixed a crash when attempting qualification pace practice program in FP2 and FP3.
· Fixed a crash when selecting flashback after entering the pits.
· Stopped the game forcing players to serve stop-go penalties whilst under safety car conditions.
· Altered formation lap start procedure so users do not think they are starting the race.
· Season objectives for teams in career now update at the start of a new season depending on previous seasons performance.
· MFD - Extended the strategy timer to 30 seconds.
· Sparks VFX is now played for plank collisions with track surface.
· BRAZIL - PIT LANE - Speed limit sign now matches 80Kph speed limit.
· AUSTRALIA – Pit Lane – Speed limit sign and pit limit OSD now match at 60Kph
· Stability improvements for all game modes.
· Various other bug and graphical fixes.
· Various audio issues fixed and re-balanced.
· Further updates to name filter in career mode.
-
#97716736
törölt tag
Igen erre gondoltam, igy csinaljak eloben is, csak igy vagy tul fekezem magam es nagyon lelassitok, vagy beesek, de inkabb az elobbi.
De azert mar megszoktam hogy a jatek ilyen, es nem olyan nehez ugy beesni hogy ne veszitsek sok idot, de azert orulnek egy ilyen gombnak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- 767 Eladó Asus Rog G531G Laptop I7 9750H FHD 256SSD+500gb HDD 16GB RAM GTX 1660 Ti Full RGB Bill
- 735 Eladó Asus G531 i7 9gen laptop FHD 120Hz RGB Magyar bill 512SSD 16GB RAM 4GB VGA Gyári dobozban
- BE QUIET PURE LOOP 2 FX 360mm ARGB Eladó 3 év garanciával!
- SHURE AONIC 4 fülhallgató
- Dell laptop notebook PR03X dokkoló +130W táp + monitor állvány
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest