Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz lowzor #489 üzenetére

    Alap fegyókon gyenge nagyon - de ez minden utóbbi részben így van, rengeteg fegyver hajítófát sem ér az elején, felszerelve viszont roppant hasznos holmik is kisülnek.
    De a Default loadoutokból lehet már eleve pimpelteket válogatni.
    Az alap fegyóknál ugyanezt éreztem, ami tírsz, de pl a Default 3 csomagból a Sniper és az AR -is nagyon jól adta (a Sniperek itt is nagy kedvenceim lesznek, úgy érzem, futva sem tűnt túl lomhának, relatíve gyors ADS (quick scope -al lehet majd játszadozni), pontos - és főleg erős, nem egyszer one shot - one kill)
    Kíváncsi vagyok, a recoil így marad -e, mivel jelenleg alig van. A színvillág ismét érdekes az MWII után (az meg az MW 2019 után volt az) - szokni kell. Viszont a pályák nagyon adják - pl a Favellán tekeregni egész felüdítő élmény az új részek némely lehangolóan egyszerű pályája után - itt aztán van minden, szűk , aprólékosan tagolt terek a reflexharcosoknak, nagy magasságok és távolságok a snipereknek.
    Határozottan nem a régi MW2 jött vissza, de a pályák miatt azért erős az áthallás, nekem eddig tetszik. Valamiért grafikailag hiányérzetem van, de hagyok még időt, hogy több benyomást szerezzek vele kapcsolatban. Kíváncsiságból lehet rápróbálok egymás után a három részre, ha mindhárom részben közös pálya nincs is, de azért kb összehasonlíthatók vannak (MW2019 -ben volt Rust és Shothouse, MWII -ben volt Shoothouse, MWIII -ban pedig van Rust. )
    #490MikeWazowski: Csak az alap pályák (az mind), de a DLC pályák nem.

Új hozzászólás Aktív témák