- EAFC 24
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
- Bestbuy játékok
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- SGF24 - Sztori traileren az Unknown 9: Awakening
- Call of Duty: Black Ops 6
- Le Mans Ultimate
Új hozzászólás Aktív témák
-
BandiHUN
veterán
válasz mcwolf79 #678 üzenetére
A shoti jóóó,imádom...de hidd el,az igazi késes homár ellen,aki eléd ugrik,az se.
Kell a ~3méter...
Ígyis a cod4 óta ott van az a dolog,hogy közelharcnál(1m)sokszor hiába lősz,mintha az bekavarna,hogy a fegyó vége beleér a delikvensbe,és a semmibe megy a sniper/shoti lövés,ezt szoktam megszívni,hátulról nekimész az ellennek,lősz,erre megfordul és lekésel.
Egyébként úgy nézem,a homárok ellen annyiból jó lesz,hogy több és nagyobb a nyílt tér...
Igaz emiatt a shotitól félek,mert a videókon elég sokszor belőnek embereket villanásra,10-20méterekről,mintha könnyebb halás lenne,nem lenne jó,ha tényleg csak futtában reménykedve lehetne átvágni kereszteződéseken,mert szemből tuti valaki kuksol.
Olyan módokban,ahol fix a spawn,ez sokat ronthat,főleg ha csak 2-3 kijárat lesz,ami spotokból figyelhető,mert akkor az győz,aki először befoglalja a spotjait,csak várnia kell,a la CoD4,ahol egy mapot 3 ember levédett SD-ben,esetleg 4,de 3 elég volt "tudatos" gránátozással.[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen